اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان وحشت آفرینی «تنهای وحشی»



اخبار حوادث - ترسناک‌ترین اراذل تهران دستگیر شد
پایان وحشت آفرینی «تنهای وحشی»

پسر شروری که به دلیل جراحت بسیار شدید در درگیری پی در پی خیابانی صورتش قابل شناسایی نبود در آخرین نزاع خود توسط ماموران امنیت تهران بزرگ دستگیر شد.

شامگاه یکشنبه 22 دی ماه امسال، یک مورد درگیری خونین میان اراذل معروف و خطرناک تهران در منطقه خاک سفید تهرانپارس به پلیس 110 اعلام شد.

ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ پس از حضور در محل مشاهده کردند که خون در چند جای خیابان ریخته است و تعدادی خودرو و اموال دولتی نیز تخریب شده اند.

همچنین در بررسی اولیه مشخص شد درگیری میان سه نفر به نام های «سیامک» معروف به «تنهای وحشی» که به جرم آدم ربایی و درگیری، سرقت و ضرب و جرح عمدی تحت تعقیب پلیس است و همین طور این پسر شرور با اتکا به ظاهر ترسناک خود که از جای جراحت ها در درگیری ها به وجود آمده بود باعث رعب و وحشت در میان مردم می شد، «مازیار» معروف به «مازیار روغنی» که جرائمی نظیر درگیری های خیابانی، سرقت، زورگیری و شرارت، عربده کشی را در پرونده خود دارد، «اصغر» که اراذل سطح یک بوده و در سال گذشته در یک نزاع دست جمعی برادرش «اکبر» با شمشیر به قتل رسیده بود، بوده است.

در این خصوص ماموران امنیت سریعا با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات گسترده اطلاعاتی خود را آغار کرده و پس از 24 ساعت فعالیت شبانه روزی موفق شدند «سیامک» را در یکی از محله های شرق پایتخت ردیابی کنند. در ادامه یک اکیپ عملیاتی جهت دستگیری متهم اعزام شدند و وی را مخفیگاهش دستگیر کردند.

لازم به ذکر است که متهم در حین انتقال به پایگاه پلیس امنیت در برابر ماموران مقاومت می کرد و با عربده کشی و جوسازی باعث رعب و وحشت شده بود که با شلیک دو تیر هوایی ساکت شد و از ترس سرش را پائین انداخت و با ماموران امنیت همکاری لازم را انجام داد.

از طرفی کارآگاهان، «مازیار روغنی» را نیز در یکی از خیایان های تهرانپارس ردیابی کردند و ماموران وی را در حالی که با خودروی سواری در حال تردد بود دستگیر و به مقر انتقال دادند.

سرهنگ علیرضا محرابی رئیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در بررسی از مخفیگاه سیامک، تعدادی فشنگ جنگی و تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط گردید. همچنین تحقیقات برای دستگیری آخرین متهم این درگیری خونین همچنان از سوی کارآگاهان امنیت تهران بزرگ ادامه دارد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران
 


ویدیو مرتبط :
وحشت آفرینی کودک خردسال در طبقه دهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت شرور خطرناک در حالت مستی/پایان وحشت آفرینی یک ماهه "عربده کش قلهک"



اخبار,اخبار حوادث, ,دستگیری اراذل

 

اخبار حوادث - بازداشت شرور خطرناک در حالت مستی/پایان وحشت آفرینی یک ماهه "عربده کش قلهک"

سرهنگ حمیدوند با اشاره به تلاش یک ماهه ماموران برای دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده قلهک گفت: متهم به جرم ایجاد درگیری و مجروح کردن تعدادی از شهروندان، تحت تعقیب پلیس بود که روز گذشته دستگیر شد.

سرهنگ منصور حمیدوند، رئیس کلانتری 124 قلهک، صبح امروز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به تلاش یک ماهه ماموران انتظامی این کلانتری برای دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدود مذکور گفت: این متهم به جرم ایجاد درگیری و مجروح کردن تعدادی از شهروندان، تحت تعقیب پلیس پایتخت بود که بامداد روز گذشته دستگیر شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: حدود یک ماه پیش یکی از اراذل و اوباش این محدوده پس از شرب خمر اقدام به رانندگی در حالت مستی می‌کند که در یکی از چهارراه‌های این محدوده با یک خودروی دیگر تصادف کرده و پس از پیاده شدن از خودرو در حالی که تعادل خود را از دست داده بود، با قمه شروع به عربده کشی و ناسزا گویی به رهگذران و شهروندان می‌کند و زمانی که با اعتراض رانندگان دیگر روبرو می‌شود اقدام به ضرب و شتم آنها می‌کند.

وی افزود: در حین درگیری یکی از شهروندان با پلیس 110تماس گرفته و موضوع را اطلاع می‌دهد و این شرور که موقعیت خود را خطرناک می‌بیند از محل می‌گریزد و زمانی که ماموران کلانتری به محل می‌رسند و تحقیقات خود را آغاز می‌کنند متوجه می‌شوند که این متهم یکی از اشرار و اراذل و اوباش محدوده مذکور است که با سلاح سرد اقدام به عربده کشی و تهدید و درگیری با شهروندان کرده است.

سرهنگ حمیدوند عنوان داشت: با شکایت تعدادی از رانندگان و شهروندان حاضر در درگیری، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل شده و پس از اینکه پرونده در اختیار مقام قضایی قرار می‌گیرد دستور بازداشت متهم صادر شده و تیمی از ماموران این کلانتری با همکاری ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت برای دستگیری متهم وارد عمل می‌شوند.

کلانتر124 تصریح کرد: پس از یک ماه کار تحقیقاتی ماموران موفق شدند محل اختفای این متهم را در محدوده قلهک شناسایی کنند، که بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده برای دستگیری وی به محل اعزام می‌شوند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این متهم را در پاتوقش و در هنگام مصرف مشروبات الکلی بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

وی بیان داشت: متهم که "ص" نام داشت پس از بازداشت برای بازجویی به کلانتری 124 قلهک منتقل شد که در برابر ماموران بازجو ضمن اعتراف به جرایم خود مبنی بر حمل سلاح سرد، قمه کشی، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و اقدام به اخلال در نظم عمومی، به جرایمی دیگر از قبیل زورگیری اعتراف کرد.

سرهنگ حمیدوند، اظهار داشت: متهم پس از بازجویی‌های انجام شده و اعتراف به جرایم خود برای رسیدگی به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد و پس از رسیدگی به پرونده با قرار بازداشت راهی زندان شد.

گفتنی است، تاکنون چهار نفر از شهروندان به عنوان شاکی پرونده به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه کرده‌اند و از این متهم شکایت دارند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران