اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان وحشت‌آفرینی "گرگ‌های شب"/ زورگیری و تجاوز با نقاب و لباس مشکی



اخبار حوادث - پایان وحشت‌آفرینی "گرگ‌های شب"/ زورگیری و تجاوز با نقاب و لباس مشکی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: باند خلافکار پنج نفری با عنوان باند گرگ‌ها در دام پلیس سیرجان گرفتار شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ هادی ثمره گفت: از ابتدای سال‌جاری گروهی از اراذل و اوباش که به باند گرگ‌ها مشهور بودند با تشکیل یک باند پنج نفره و سکونت در حاشیه سیرجان اقدام به هرگونه جنایت می‌کردند.
 
وی ادامه داد: با شکایات متعدد مردم و طی سه ماه با به‌کارگیری تمام توان پلیسی موفق شدیم سرکرده باند را دستگیر کنیم و با همکاری وی چهار عضو دیگر باند را هم دستگیر کردیم و آن‌ها به سرقت و آزار و اذیت مردم اعتراف کردند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد: اعضای این باند با لباس و نقاب مشکی اقدام به سرقت و تجاوز به عنف می‌کردند و نام باند خود را گرگ‌ها گذاشته بودند و ناامنی و خلاف‌کاری‌های آن‌ها بیشتر در زمان‌های خلوت و شبانه بود که خوشبختانه امروز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
 
وی از مردم سیرجان به ویژه مناطق حاشیه شهر خواست هرگونه شکایت خود را علیه این باند بدون ترس به اطلاع نیروی انتظامی رسانند تا در آینده چنین افرادی نتوانند در جامعه به خلاف خود ادامه دهند.
 
ثمره تصریح کرد: گفتگوی کوتاهی را ما با این افراد داشتیم که اعضای این باند از کردار خود پشیمان شده‌اند و دوری از خدا، دوست بد و شرب خمر را علت جنایات خود عنوان کردند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"نقاب وحشت" روش زورگیری در روزهای مرخصی از زندان/ گروه ضربت به فرار جنون آمیز پسران شرور پایان داد



گروه ضربت سرکلانتری هفتم پلیس پایتخت به فرار جنون آمیز پسران شرور در خیابان های تهران پایان داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، ساعت 18:51 بیست و چهارم خرداد ماه ماموران گشت انتظامی یگان سرکلانتری هفتم پلیس پایتخت هنگام گشت زنی در آدرس چهار راه مولوی، خیابان مولوی به یك دستگاه خودروی ماكسیما سفید رنگ با دو نفر راننده و سرنشین به صورت تك پلاك مظنون شدند.

متهمان به محض مشاهده مامورین اقدام به فرار با سرعت زیاد کردند كه عوامل انتظامی با هماهنگی مركز پیام كلانتری ضمن اخطار و شلیك تیر هوایی اقدام به تعقیب خودرو نمودند و با استعلام متوجه شدند که خودرو ماکسیما مسروقه است.

در طول تعقیب و گریز ماموران گروه ضربت سر كلانتری هفتم ضمن رعایت قانون بكارگیری سلاح تعداد 3 عدد تیر هوایی با اسلحه سازمانی و تعداد 7 تیر جنگی (4 تیر هوایی و 3 تیر مستقیم به لاستیك خودرو ) شلیک کردند.

در حالیکه راننده و سرنشین خودرو در مسیر فرار جنون آمیز خود با چندین خودروی دیگر برخورد و باعث خسارت شدند، در نهایت با همكاری عوامل كلانتری 114 خودرو در خیابان عجب گل متوقف كه راننده و سرنشین به صورت پیاده اقدام به فرار نمودند و مامورین با تلاش فراوان  راننده به نام "حمید" 30ساله را دستگیر کردند .

در بازرسی از داخل خودرو یك قمه بزرگ و یك ماسك صورت ترسناك كه به منظور سرقتهای به عنف و شرارت مورد استفاده قرار می‌گرفت، كشف گردید .

سرهنگ جلیل موقوفه ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:متهم در باجویی‌ها عنوان کرد که در مرخصی زندان به سر می‌برد که پس از انتقال به کلانتری ضمن تشکیل پرونده، جهت دستگیری همدست فراریش در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران