اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان هولناک تعطیلات زوج میانسال/قتل پس از تعرض وحشیانه+عکس



اخبار,اخبار حوادث  , حواث روز

جسد خانمی که با همسرش برای تعطیلات به جزیره کارائیب رفتند در ساحل پیدا شد.

زنی در اولین روز تعطیلات مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید.


به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،جسد خانمی 39 ساله که با همسرش برای تعطیلات به جزیره کارائیب رفتند در ساحل پیدا شد.

پلیس صحنه جرم را مهرو موم کرد و به گفته محلیان، پلیس‌ با تفنگ‌های شکاری در حال جست‌وجوی ساحل  و بین درختان است که مکانی مناسب برای پنهان شدن است.

در زمان این اتفاق خانم هاردی، خبرنگار مجله زن انگلیسی دراین محل در تعطیلات بود. او می‌گوید در حال استراحت در ساحل بود که ناگهان صدای هیاهوی وحشتناکی بلند شد و مردم شروع کردند به دویدن. وقتی از کارکنان آنجا پرسیدند که چه اتفاقی افتاده آن‌ها چیزی نگفتند طوری که گویا به آن‌ها گوشزد شده بود در این مورد صحبتی به میان نیاورند.

بعد از مدتی مشخص شد که این زوج که شب گذشته به این منطقه رسیدند برای اولین بار شروع به قدم زنی در ساحل کردند. قسمتی از ساحل منطقه‌ای وجود دارد که به هتل و رستوران دید ندارد. در آن منطقه این حادثه اتفاق افتاد و فرد یا افرادی به آن‌ها حمله کردند. همسرش برای آوردن کمک به سمت هتل دوید اما وقتی با کارکنان هتل برگشت، این زن جوان کشته شده بود.

طبق گفته پلیس در ابتدا به این خانم جوان تجاوز شده بود بعد او را به قتل رساندند. پلیس اطلاعات بیشتری در اختیار مردم نگذاشت.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
تعرض وحشیانه سربازان صهیونیستی به یک زن فلسطینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلافات خانوادگی زوج میانسال با قتل شوهر پایان یافت



 

اختلافات خانوادگی زوج میانسال با قتل شوهر پایان یافت.عصر سه شنبه ـ ۳۰ شهریور ـ زن میانسالی وحشتزده با اورژانس تماس گرفت و برای نجات جان همسرش از آنها درخواست كمك كرد. دقایقی بعد كه امدادگران به خانه احمد

 

ـ ۵۷ ساله ـ در شهرك ولیعصر رسیدند پس از معاینات دریافتند مرد میانسال بر اثر اصابت ضربه كارد به قفسه سینه و خونریزی شدید جان باخته است. بنابراین بلافاصله موضوع را به مأموران كلانتری ۱۵۳ اطلاع دادند.

حسین روشن ـ بازپرس كشیك ویژه قتل ـ همراه مأموران كلانتری در محل حادثه حاضر شده و به بررسی جنایت پرداخت.

همسر مقتول در نخستین بازجویی ها ضمن اعتراف به قتل گفت: من و همسرم با داشتن سه فرزند با هم اختلاف داشتیم.

امروز نیز وقتی همسرم به خانه آمد حالت عادی نداشتم و او شروع به بهانه جویی كرد كه من با عصبانیت با كاردی كه جلوی دستم بود، ضربه ای به سینه اش زدم.

بدین ترتیب پس از انتقال جسد به پزشكی قانونی، متهم بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

روزنامه ایران