اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان مهلت ثبت‌نام شرکتها برای دریافت کد اقتصادی تا 2 روز دیگر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایان مهلت ثبت‌نام شرکتها برای دریافت کد اقتصادی تا 2 روز دیگر

خبرگزاری فارس: بر اساس اعلام قبلی سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت ثبت نام اشخاص حقوقی برای دریافت کد اقتصادی جدید تا دو روز دیگر به پایان می رسد.

بر اساس اعلام قبلی سازمان امور مالیاتی کشور، ثبت نام از اشخاص حقوقی(شرکتها) برای دریافت کد(شماره) اقتصادی جدید تا دو روز دیگر(18خرداد91) ادامه دارد.

حسین وکیلی معاون مالیاتهای مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور پیش از این به فارس گفت: ثبت نام اشخاص حقوقی برای دریافت شماره اقتصادی تا 18 خرداد 91 ادامه دارد و اگر کسانی به هر دلیل ثبت نام نکنند،از خدمات الکترونیکی مالیاتی و معافیتهای قانونی بی‌بهره می‌شوند،لذا توصیه می‌شود همه شرکتهای فعال اقتصادی در مهلت باقیمانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون سازمان امور مالیاتی در مورد ثبت نام اشخاص حقیقی برای دریافت شماره اقتصادی گفت: از آخر خرداد تا پایان شهریور زمان ثبت نام اشخاص حقیقی برای دریافت شماره اقتصادی خواهد بود.

وی در مورد افراد حقیقی مشمول ثبت نام گفت: مشمولان بند الف،ب و ج ماده 85 قانون مالیاتهای مستقیم برای دریافت کد اقتصادی باید ثبت نام کنند.

در ضمن اشخاص حقوقی برای دریافت شماره اقتصادی به سامانه الکترونیک WWW.Tax.gov.ir   مراجعه کنند.

سازمان امور مالیاتی کشور در اجرای سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران در توسعه خدمات الکترونیکی و در راستای اجرای طرح جامع مالیاتی، هم چنین به منظور تشویق و توسعه خود اظهاری مالیات بر پایه احترام و اعتماد متقابل با استفاده از تجارب حاصله، در نظر دارد نسبت به ثبت نام الکترونیکی مودیان و تخصیص کد اقتصادی به منظور بهره مندی از خدمات الکترونیکی نوین این سازمان اقدام نماید./فارس


ویدیو مرتبط :
پایان اردیبهشت آخرین مهلت دریافت وام 30 میلیونی مسکن مه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دریافت یارانه



 

 

 امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دریافت یارانه

 

براساس اطلاعیه قبلی مركز آمار، امروز چهارشنبه 15 دی آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت اینترنتی این سازمان برای دریافت یارانه نقدی سرپرستان خانوار است.

 

به گزارش فارس، متقاضیان دریافت یارانه تنها تا ساعت 24 چهارشنبه 15 دی مهلت دارند برای دریافت یارانه در سایت مركز آمار ثبت‌نام كنند.

 

براساس اطلاعیه قبلی مركز آمار، متقاضیان دریافت یارانه می‌توانستند از ابتدای آذر تا 45 روز به سایت مركز آمار مراجعه و اطلاعات خود را ثبت كنند و این فرصت امروز به پایان می‌رسد.

 

زمان ثبت‌نام دریافت یارانه در سایت مركز آمار در حالی به پایان می‌رسد كه هنوز از سوی سازمان هدفمند كردن یارانه‌ها، زمان ثبت شماره حساب سرپرستان متقاضی یارانه اعلام نشده است.

 

خانوارهای به جا مانده در فرصت اندك باقیمانده در صورت تمایل می‌توانند با ورود به سامانه مركز آمار ایران به نشانی yaraneh.amar.org.ir مراجعه كرده و نسبت به ثبت نام و یا تغییر اطلاعات هویتی خانوار خود اقدام كنند./عصرایران