اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان ممنوعیت پخش بوکس پس از 30 سال


پخش بوکس خشونت را در جامعه رواج میده ولی من معتقدم خشونتش بیشتر از این ورزشهای رزمی و بعضی فیلمهای سینمایی نیست ضمن اینکه ما نظر آیت الله اراکی را برای بلامانع بودن این ورزش داریم.

تابناک: مازیار ناظمی در آخرین یادداشت وبلاگش نوشت:

"اینکه چرا یه دفعه پخش مسابقات بوکس در تلویزیون ممنوع شد خیلی معلوم نیست ولی آقای احمد ناطق نوری رئیس همیشگی !؟ این فدراسیون معتقده این اتفاق به خاطر کج سلیقگی یک مدیر ورزشی تلویزیون در همان دهه شصت بود ( ظاهرا اشاره به جواد متقی دارد ) در برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت و گو میزبان او بودیم در همین مورد سوال کردم می گفت به من گفتن پخش بوکس خشونت را در جامعه رواج میده ولی من معتقدم خشونتش بیشتر از این ورزشهای رزمی و بعضی فیلمهای سینمایی نیست ضمن اینکه ما نظر آیت الله اراکی را برای بلامانع بودن این ورزش داریم .

ولی در هرصورت با مدیران شبکه تلویزیونی ورزش صحبت کردم و قول دادن مسابقات بوکس برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب ( البته یکبار هم مبارزه مظاهری در فینال بازیهای آسیایی از شبکه سه پخش شده ) از سیما کامل پخش شود.

بدون تردید فعالیت امروز بوکس مدیون حضور و نفوذ سیاسی و قوی ناطق نوری هاست امیدوارم این روزها که حاج آقا بعد از سالها ! به مجلس راه نیافتند فرصت بیشتر و بهتری برای بوکس و مدال آوری آن داشته باشد."     


ویدیو مرتبط :
ممنوعیت توزیع و فروش فله ای برنج ایرانی از سال 95

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش «در خانه» پس از 30 سال


سریال تلویزیونی «در خانه» از دوشنبه - چهارم آبان ماه - از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سریال تلویزیونی «در خانه» از دوشنبه - چهارم آبان ماه - از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

مجموعه‌ی «در خانه» به کارگردانی زنده‌یاد مسعود رسام و بیژن بیرنگ را پس از حدود 30 سال پخش می کند.

سریال «در خانه» تولید سال 1365 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و بازیگرانی چون اکبر عبدی، شهلا ریاحی، اسماعیل محرابی، رویا افشاری نسب، بابک بادکوبه و... در آن حضور دارند.

این سریال چگونگی سپری شدن تعطیلات تابستانی سه پسربچه در سال‌های دور را به تصویر می‌کشد و برای آنها که کودکی‌ و نوجوانی‌شان را حدود سی سال پیش گذرانده‌اند، تماشای دوباره‌ی «در خانه» نوستالژیک و خاطره‌انگیز خواهد بود. همچنین دیدن تفریحات و سرگرمی‌های کودکان و نوجوانان حدود 30 سال پیش که از ابزارهای این‌روزها خبری و اثری نبوده، برای کودکان و نوجوانان امروز می‌تواند بسیار جالب باشد.

بر اساس این گزارش، مجموعه‌ی تلویزیونی «در خانه» هر روز ساعت 18:30 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز ساعت 2:30 بامداد و 10:30 روز بعد خواهد بود.