اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان قدرت نمایی دو شرور قمه به دست



اخبار حوادث - پایان قدرت نمایی دو شرور قمه به دست

فرمانده انتظامی استان چهار محال بختیاری گفت: دو شرور که با در دست داشتن قمه برای اهالی شهرستان فارسان موجبات رعب و وحشت را فراهم کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ یاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دستگیری دو شرور سابقه دار که در شهرستان فارسان با ارتکاب اعمالی نظیر ایجاد مزاحمت، عربده کشی و قدرت نمایی با قمه موجبات ترس و وحشت شهروندان را فراهم کرده بودند، در اولویت کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان چهار محال بختیاری ادامه داد: پلیس پس از رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی توانست دو متهم را در مخفیگاهشان شناسایی و در یک درگیری کوتاه دستگیر  و به مقر فرماندهی انتقال دهد.

این مقام مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس با تقویت نیرو های خود و تعامل با دستگاه قضایی هرگونه حرکات افراد شرور، مجرمان سابقه دار و شناسنامه دار را زیر ذربین قرار داده و به آنها اجازه نخواهد داد تا استان را با اقدامات شرارت آمیز خود ناامن کنند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قدرت نمایی مردی با یک دست برای افراد سالم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرور قمه به دست از خانم ها سرقت می كرد



 

 شرور قمه به دست از خانم ها سرقت می كرد

 

كارآگاهان پلیس آگاهی استان سمنان، جوان شروری را كه با تهدید قمه، اموال بانوان را سرقت می كرد، دستگیر و روانه زندان كردند.

سرهنگ آقاخانی، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان این خبر گفت: پس از دریافت چند گزارش درباره سرقت به عنف وجوه نقد و اموال بانوان، كارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی و تحقیقات ویژه متوجه شدند این فرد با چاقوی نامتعارف پس از تهدید و درگیری و ایجاد رعب و وحشت، این سرقت ها را انجام می دهد.

وی افزود: با جمع بندی اطلاعات، ابتدا چهره نگاری انجام شد و با كنترل دقیق مناطق آلوده، جوان شرور شناسایی و دستگیر و از منزل وی مقداری از اموال سرقتی كشف و ضبط شد.

به گفته سرهنگ آقاخانی، پس از انتقال متهم ـ ایمان ـ به پلیس آگاهی، وی در بازجویی ها به چندین فقره سرقت به عنف با این شیوه اعتراف و عنوان كرد: با شناسایی بانوانی كه وجوه نقد، اموال باارزش یا گوشی های تلفن همراه مدل بالا داشتند، در موقعیتی مناسب به آنان حمله ور شده و با تهدید چاقو و قمه و ایجاد ضرب و شتم، اموالشان را سرقت می كردم. با اعترافات متهم، وی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.... / جام جم آنلاین