اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان عملیات نجات در ساختمان 8 طبقه/انبار پارچه در آتش سوخت



اخبار,اخبار حوادث ,آتش سوزی

 

اخبار حوادث - پایان عملیات نجات در ساختمان 8 طبقه/انبار پارچه در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ساکنان یک ساختمان 8 طبقه از مرگ حتمی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: در ساعت 16:33 دقیقه عصر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک ساختمان 8 طبقه که به کارگاه تولیدی و محل نگهداری پارچه تبدیل شده بود مطلع شدند و بلافاصله به ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات و نردبان هیدرولیکی عازم محل حادثه در خیابان نبرد شدند.
 
وی ادامه داد: در این آتش سوزی در طبقه آخر این ساختمان 8 رخ داده بود که متاسفانه تمامی راه پله‌ها پر از اجناس بود به همین علت عملیات اطفای حریق دچار مشکل کرده بود و همچنین دود فراوانی تمایم ساختمان و راه پله ها را فرا گرفته بود.
 
ملکی افزود: تعدادی از ساکنان نیز در داخل ساختمان میان دود و آتش محبوس شده بودند که آتش نشان ها پس از ایمن سازی محل تمامی ساکنان را به محل امنی انتقال دادند.
 
به گفته این مقام مسئول آتش نشانی علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی کمکان در حال بررسی است.

عملیات ساعت 17:30 به پایان رسید.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن مرد آتش نشان و سقوط از ساختمان 10 طبقه!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی 6 طبقه/ سه تن نجات یافتند



سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک مجتمع مسکونی و نجات سه محبوس شده خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران  در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 22:18 دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی 6 طبقه در مهرآباد جنوبی خیابان یخچال مطلع شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای تنفسی تانکر آب و نردبان هیدورلیکی  عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: در طبقه پنجم یک ساختمان 6 طبقه 24 واحدی این آتش‌سوزی رخ داده بود که منشا آتش‌سوزی از اتاق خواب و قسمت کتابخانه یک واحد 110 متری بود و آتش هر لحظه در حال سرایت به سایر قسمتها و طبقات بالایی بود و سه نفر نیز در داخل این واحد در میان دود غلیظ محبوس شده بودند.

ملکی اظهار داشت: آتش‌نشان بلافاصله پس از قطع برق‌ و گاز به دو گروه تقسیم شدند گروهی از آتش‌نشانان سه نفر محبوس شده که همه خانم بودند خارج و دو  تن از آنها را  تحویل عوامل اورژانس دادند  همچنین گروه دوم آتش‌سوزی را مهار کردند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از تخلیه دود لکه‌گیری و ایمن سازی محل در ساعت 00:25 دقیقه بامداد عملیات را به پایان بردند.

به گفته مقام مسئول در آتش‌نشانی علت این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر نگاران