اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان شوم آشنایی در شبکه های اجتماعی


پسر جوان وقتی تصمیم به جدایی از دختر مورد علاقه‌اش گرفت نمی‌دانست گرفتار نقشه انتقام‌جویی خواهر او خواهد شد.

همشهری آنلاین: پسر جوان وقتی تصمیم به جدایی از دختر مورد علاقه‌اش گرفت نمی‌دانست گرفتار نقشه انتقام‌جویی خواهر او خواهد شد.

مدتی قبل پسری نزد پلیس پایتخت رفت و به مأموران گفت: در فیس‌بوك با دختری به نام نوشین آشنا شدم. آشنایی ما با چت كردن شروع شد و مدتی بعد بالاخره او از من خواست همدیگر را ببینیم. وقتی سر قرار حاضر شدم نوشین آمد و وقتی می‌خواست سوار ماشین من شود یكدفعه 2جوان به سمت ما آمدند و مدعی شدند كه از دوستان برادر نوشین هستند.

آنها به بهانه اینكه برای نوشین مزاحمت ایجاد كرده‌ام مرا به باد كتك گرفتند و به ماشینم هم آسیب زدند. همزمان نوشین پا به فرار گذاشت و 2 پسر جوان هم سوار موتور شدند و فرار كردند. حالا هم مطمئنم كه پشت پرده ماجرا نوشین بوده است چون بعد از آن دیگر نه جواب زنگ‌هایم را می‌دهد نه پیامك‌ها را. با این شكایت، پرونده در اختیار قاضی روستا، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 5تهران قرار گرفت و دستور تحقیقات در این زمینه صادر شد.

مأموران در تحقیقات نوشین را دستگیر كردند و او در بازجویی‌ها گفت: شاكی پرونده خواستگار خواهرم بود و آنها قرار بود با هم ازدواج كنند او اما یكدفعه زیر قولش زد و خواهرم را ترك كرد. در آن زمان من تازه درسم را تمام كرده و از شهرستان به تهران آمده بودم. اشك‌های خواهرم مرا عذاب می‌داد و از همه بدتر اینكه مهدی بی‌دلیل تصمیم به جدایی گرفته بود. درحالی‌كه همه فامیل می‌دانستند كه قرار است خواهرم به‌زودی عروس شود و این كار او باعث شد آبروی خواهرم برود.

به همین‌خاطر از مهدی كینه به دل گرفتم و نقشه انتقام‌جویی كشیدم. برای اجرای نقشه‌ام یك صفحه در فیس‌بوك ساختم و از این طریق با مهدی آشنا شدم. بیشتر وقت‌ها با او چت می‌كردم تا اینكه تصمیم گرفتم با او قرار بگذارم. برای اجرای این نقشه 2نفر از افرادی كه می‌شناختم را اجیر كردم تا مهدی را حسابی كتك بزنند.

برای آنها همه ماجرا را تعریف كردم و گفتم كه او با آبروی خواهرم بازی كرده است. بالاخره روز قرار رسید، آن روز من با تغییر چهره به سر قرار رفتم. همزمان 2مرد جوان كه اجیر كرده بودم هم در آنجا حاضر شدند و مهدی را به باد كتك گرفتند و به‌خودروی گران‌قیمتش آسیب رساندند.بعد از اعترافات این زن انتقام‌جو، 2جوان اجیر شده دستگیر شدند و تحقیقات از 3متهم پرونده ادامه دارد تا زوایای پنهان ماجرا آشكار شود.


ویدیو مرتبط :
بررسی پدیده شوم این روزهای شبکه های اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فردوسی‌پور: شاید به زودی وارد شبکه‌های اجتماعی شوم



اخبار,اخبارورزشی,عادل فردوسی‌پور

مجری برنامه تلویزیونی ۹۰ گفت: شاید به زودی من هم به شبکه‌های اجتماعی بپیوندم.

به گزارش تسنیم، عادل فردوسی‌پور که در بازی خیریه یاران علی کریمی و تیم رسانه ورزش برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان حاضر شده بود در این خصوص گفت: حضور در چنین برنامه‌هایی بسیار خوب است و امیدوارم بتوانم سهم کوچکی در این کار خیر داشته باشم.

وی افزود: این دیدارها می‌تواند به کودکان مبتلا به سرطان کمک کند و امیدوارم چنین برنامه‌هایی ادامه‌دار باشد. متاسفانه سرطان در کشور ما بسیار زیاد شده و هر کسی که می‌تواند حتی کمک کوچکی برای از بین رفتن سرطان کند، کمک بزرگی کرده است.

مجری برنامه تلویزیونی 90 در پاسخ به این سوال که حضور افرادی مانند او چقدر می‌تواند به کودکان مبتلا به سرطان کمک کند، اظهار داشت: حضور در چنین برنامه‌هایی می‌تواند از نظر روحی تاثیر زیادی روی این بیماران بگذارد. شاید کودکان مبتلا به سرطان با دیدن چنین مسابقاتی که برای کار خیر انجام می‌شود روحیه بیشتری برای مبارزه با بیماری خود بگیرند.

فردوسی‌پور در خصوص اینکه شبکه‌های اجتماعی چقدر می‌تواند در اطلاع‌رسانی برای مبارزه با بیماری سرطان کمک کند خاطرنشان کرد: مطمئنا شبکه‌های اجتماعی سهم بسزایی در جامعه دارد به خصوص اکنون که بیشتر جوانان در این شبکه‌ها حضور دارند و به همین دلیل فعالیت در چنین شبکه‌هایی بی‌تاثیر نیست. من با شبکه‌های اجتماعی کاملا بیگانه هستم و به طور دقیق نمی‌دانم چه اتفاقی در این شبکه‌ها می‌افتد.

وی در خصوص اینکه آیا نمی‌خواهد خودش هم فعالیتی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشد گفت: همانطور که گفتم کاملا با این موضوع بیگانه هستم اما شاید من هم به زودی به شبکه‌های اجتماعی بپیوندم.


  اخبار ورزشی  -  تسنیم