اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان سرقت‌های سریالی دو برادر شیشه‌ای از خودروهای مدل بالا



دو برادر سابقه دار که برای تامین هزینه مواد مخدر خود، دست به سرقت لوازم خودروهای مدل بالا می‌زدند از سوی پلیس بازداشت شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، چندی پیش ماموران پلیس هنگام گشت زنی در خیابان به رفتارهای یک مرد که در حال بررسی یک خودرو بود مشکوک شدند.

ماموران بلافاصله وی را دستگیر کردند و در بازجویی از وی مشخص شد که او یکی از حرفه‌ای‌ترین سارقان لوازم خودرو است و به ۴۰ فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی برادرش اعتراف کرد.

در ادامه تجسس‌ها ماموران پلیس با شناسایی مخفیگاه آنان، برادر متهم او را نیز دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی‌ها در خصوص شیوه و شگرد خود به ماموران گفتند: با شناسایی خودروهای مدل بالا با استفاده از یک سیم، در خودرو را باز کرده و کارت سوخت، ضبط، باتری و در کل تمام محتویات داخل خودرو را سرقت می‌کردیم.

متهمان ادامه دادند: ما هردو به شیشه اعتیاد داریم و برای تامین هزینه موادمان دست به دزدی می‌زدیم.

با اعترافات این دو متهم سابقه دار که هردو در زمینه سرقت سابقه‌های زیادی را در پرونده خود داشتند، آن‌ها با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص در دادسرای ناحیه دو تهران ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سرقت سریالی مجسمههای تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان سرقت‌های سریالی 2 دوست تبهکار از خودروهای بهارستان



فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران ازدستگیری دو سارق محتویات خودرو با ۱۴فقره سرقت در شهر صالحیه خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد محتویات خودرو در منطقه و شکایت تعدادی از شهروندان از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تیمی ویژه تشکیل و تحقیقات برای شناسایی سارقان آغاز شد.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: پس از تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی کلانتری ۱۴صالحیه توانستند ۲سارق به هویت‌های "الف-م" و "ع-الف" را شناسایی و در عملیاتی دستگیر کنند.

وی ادامه داد: سارقان پس از دستگیری به ۱۴فقره سرقت محتویات داخل خودرو از قبیل، یک عدد ضبط خودرو، دوعدد پنل، یک دستگاه کارت خوان، ۵عدد گوشی، یک گونی برنج، یک عدد خازن سیستم، یک عدد سنگ فرز، دو عدد باطری خودرو، یک عدد جعبه ابزار، دو عدد جک، یک عدد باند ، یک دستگاه دی وی دی اعتراف و تعدادی اموال مسروقه از محل اختفای متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران