اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان سرقت‌های دختر خوشگذران از خانه



اخبار حوادث - پایان سرقت‌های دختر خوشگذران از خانه

دختر جوان برای خوشگذرانی با دوستش، نقشه سرقت طلاهای مادرش و اثاثیه خانه‌شان را اجرا کرد، ولی وقتی راز سرقت‌هایش را برملا شده دید، مدعی شد از سوی زنی مورد اخاذی قرار گرفته است.

چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس آگاهی کرمانشاه با طرح شکایتی گفت: چند هفته ای است که وسایل و طلاهای خانه مان ناپدید می شود، به همین دلیل احتمال می دهیم سارقی به خانه دستبرد می زند.

پس از این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد تا این که بیست و هفتم آبان زمانی که شاکی قصد ترک خانه برای رفتن به محل کارش را داشت، متوجه سر و صدایی از انباری شد. مرد میانسال در انباری را قفل کرد تا با پلیس تماس بگیرد. در این لحظه صدای دخترش را از داخل انباری شنید. وقتی در را باز کرد، دختر جوان به سرقت از خانه شان اعتراف کرد و گفت: در دام یک زن اخاذ گرفتار شدم و بناچار اموال و اثاثیه خانه را دزدیدم.

والدین دختر جوان که با شنیدن این موضوع شوکه شده بودند، برای شکایت از زن اخاذ همراه دخترشان به پلیس آگاهی کرمانشاه رفتند.

کارآگاهان با ثبت شکایت این خانواده به تحقیق از دختر آنها پرداختند که وی به افسر بازجو گفت: برای ورزش به باشگاهی می رفتم که در آنجا با زنی آشنا شدم. بعد از مدتی با هم درگیر شدیم. او یک روز سراغم آمد و ادعا کرد تصویری از من در باشگاه ورزشی تهیه کرده و اگر می خواهم فیلم در سطح شهر پخش نشود باید هر چه او می گوید قبول کنم و مبالغی میلیونی را به او بپردازم. ابتدا گفته های آن زن را نپذیرفتم، اما روزهای بعد زمانی که فیلم را به من نشان داد، متوجه شدم که گفته هایش صحت دارد. او با این کار تهدیدم می کرد و من نمی دانستم باید چه کاری انجام دهم. از ترس این که به خود و خانواده ام آسیبی نرسد، تصمیم گرفتم اثاثیه خانه را سرقت کنم تا شاید با فروش آن بتوانم پولی به زن اخاذ بدهم تا از انتشار تصویرم منصرف شود. اشتباه کردم و از روز اول باید موضوع را به خانواده ام و پلیس اطلاع می دادم.

با ثبت اظهارات دختر جوان، کارآگاهان برای دستگیری زن اخاذ وارد عمل شدند، اما موفق به یافتن وی نشدند. در مرحله بعدی ماموران با حضور در باشگاه ورزشی که متهم فراری و دختر جوان به آنجا رفت و آمد می کردند به تحقیقات از مسئولان آنجا پرداختند که مشخص شد فقط دختر جوان به آنجا می رفته و مسئولان باشگاه فردی با مشخصات متهم تحت تعقیب را در آنجا ندیده اند. با به دست آمدن این اطلاعات روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

کارآگاهان این بار احتمال دادند دختر جوان دروغ می گوید و زن اخاذ وجود خارجی ندارد. بنابراین او را به پلیس آگاهی احضار کرده و دوباره به بازجویی از وی پرداختند تا این که او اعتراف کرد اخاذی در کار نبوده و خودش اموال را به سرقت برده است.

دختر جوان به افسر بازجو گفت: با دختر جوانی دوست شدم که همیشه مرا به کافی شاپ های مختلف می برد و هدایایی را برایم می خرید. یک روز او به من پیشنهاد داد مانند خودش که از خانه شان پول می دزدد، برای خوشگذرانی های بیشتر پول از خانه پدری ام سرقت کنم و کسی متوجه این موضوع نمی شود. با اصرارهایش خواسته او را پذیرفتم و از مدتی پیش دزدی اثاثیه خانه و طلاهای مادرم را شروع کردم. در این مدت با فروش اموال سرقتی از خانه مان بیش از 30 میلیون تومان پول به دست آوردیم. بخشی از پول ها را صرف خوشگذرانی و مسافرت هایمان کردیم و بقیه را به دوستم دادم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این باره به جام جم گفت: با ثبت اظهارات دختر جوان، همدست وی تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد. او نیز با انتقال به پلیس آگاهی گفت: نقشه سرقت و کمک در فروش اموال سرقتی را من طراحی کردم و دوستم سرقت ها را انجام داد.

سرهنگ ارسلان حیدری افزود: با صدور قرار قانونی برای این دو دختر جوان، خریداران اموال سرقتی تحت تعقیب پلیس آگاهی قرار گرفتند و دو نفر که در زمینه خرید طلا و اثاثیه سرقتی با متهمان همراهی داشتند، دستگیر شدند.

 

اخبار حوادث - جام جم


ویدیو مرتبط :
سرقت در ورودی خانه | عجیب‌ترین سرقت؛ بردن در ورودی خانه و گل!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت از خانه‌های مجردی به سرکردگی دختر 20 ساله!



سرقت از خانه‌های مجردی به سرکردگی دختر 20 ساله!

باند سارقانی که در نیمه‌های شب خانه‌های مجردی را خالی می‌کردند، شناسایی و به 50 فقره سرقت اعتراف کردند.

حوادث - به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی افزایش سرقت در مناطقی از شهر اهواز با همکاری کلانتری 20 اهواز یک نفر سارق حرفه ای به نام ابراهیم ش دستگیر و به این پلیس دلالت داده شد و در تحقیقات فنی و پلیسی از متهم به 30 فقره سرقت منزل با همدستی افرادی به نام های "مرتضی ع" ، "سروش م"، "رضا ک"، معترف شد.

در ادامه تحقیقات سرکرده باند به نام نصرت 20 ساله شناسایی و در یک عملیات منسجم، با به کارگیری منابع خبری مورد وثوق مخفیگاهش شناسایی و نامبرده دستگیر و مالخر اموال مسروقه به نام محمود نیز دستگیر و تعداد بیست عدد سکه طلا مسروقه و همچنین یک دستگاه تلویزیون ال سی دی 46 اینچ و مقداری اموال مسروقه دیگر کشف و ضبط شد.

با راهنمایی سارقین تعداد 20 فقره سرقت منزل دیگر کشف و مالباختگان شناسایی شدند و به پایگاه پلیس آگاهی دعوت گشتند و اموال مکشوفه از متهمین را شناسایی و تحویل آنان گردید( از این باند سرقت مجموعاً 50 فقره سرقت منزل کشف گردید) متهمین با صدور قرار قانونی مناسب از بازپرس شعبه 17 روانه زندان گردیدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان درباره شگرد این باند به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: سرکرده این باند که دختری 22 ساله است، با شناسایی خانه‌های مجردی و بررسی زمان دقیق ورود و خروج صاجب خانه در یک شب مناسب با همدستانش اقدام به سرقت می‌کردند و اگر صاحب خانه نیز ناگهان به خانه باز می‌گشت با صورت خشن دست و پای او را می‌بستند و به داخل اتاق می‌انداختند./باشگاه خبرنگاران