اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان زورگیری با پراید هاچ بک +عکس


پلیس سه سرنشین خودروی پراید مشکی هاچ بک که اقدام به زورگیری کرده بودند، را شناسایی و دستگیر کرد.

خبرگزاری میزان: پلیس سه سرنشین خودروی پراید مشکی هاچ بک که اقدام به زورگیری کرده بودند، را شناسایی و دستگیر کرد.

جوان دانشجوی 21 ساله‌ای با مراجعه به کلانتری 154 چیتگر به مأموران اعلام کرد که توسط سه سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مشکی هاچ بک مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته است.

پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری به شیوه مسافربرنما"، به دستور بازپرس دوم دادسرای ناحیه 34 تهران جهت انجام تحقیقات و دستگیری متهمین در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات مالباخته

مالباخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی در اظهاراتش به گارآگاهان گفت: از میدان آزادی به سمت شهریار به عنوان مسافر سوار یک دستگاه پراید هاچ بک مشکی به شماره انتظامی ایران 21 / *** ب 68 با سه سرنشین جوان حدودا 20 الی 22 ساله شده بودم که ناگهان با چاقو و قمه و تهدید، گوشی تلفن همراه و مبلغ 100 هزار تومان وجه نقد همراهم را سرقت کردند؛ پس از سرقت، مرا در جاده مخصوص - کیلومتر 9 از ماشین به بیرون پرتاب و به سرعت از محل دور شدند.

پایان زورگیری با پراید هاچ بک +عکس

دستگیری اولین عضو گروه سارقین زورگیر

با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از شاکی پرونده که در لحظه خارج شدن از خودرو سارقین زورگیر موفق به برداشت شماره پلاک شده بود، کارآگاهان موفق به شناسایی مالک حقوقی پراید هاچ بک مشکی رنگ شدند؛ در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که خودرو در چندین نوبت، به صورت قولنامه ای فروخته شده است. نهایتا با پیگیری های بعمل آمده، آخرین مالک خودرو بنام "شهاب . ع" ( 23 ساله ) در شهرستان اسلامشهر شناسایی شد.

با شناسایی تصویر شهاب از سوی مالباخته به عنوان راننده خودرو پراید سارقین مسافربرنما، کارآگاهان با مراجعه به مخفیگاه این متهم در شهرستان اسلامشهر ، اقدام به دستگیری وی در مورخه 12/06/1394 کردند.

اعترافات شهاب

شهاب پس از دستگیری و شناسایی از سوی مالباخته ، صراحتا به دهها فقره زورگیری در پوشش مسافرکشی با همدستی دو نفر از بچه محل های خود بنام های "مجتبی" و "محمد" اعتراف کرد. پایان زورگیری با پراید هاچ بگ مشکی+ عکس

شهاب در اعترافات اولیه عنوان کرد: حدود چند ماه است که با خودرو پراید هاچ بک مشکی، بهمراه دو نفر از دوستانم بنام های مجتبی و محمد اقدام به زورگیری در پوشش مسافرکشی می‌کنیم؛ بارها در مناطق مختلف غرب تهران به مقصد میدان آزادی اقدام به سوار کردن مسافر می کردیم و مسافرین را در مناطق مختلف مخصوصا در جاده قدیم و اتوبان آزادگان مورد زورگیری قرار می دادیم و پس از سرقت، آنها را در تاریکی شب رها می‌کردیم.

دستگیری دو متهم دیگر پرونده

با اعترافات صریح شهاب، کارآگاهان اقدام به شناسایی مخفیگاه دو متهم دیگر پرونده کرده و در حالیکه متهمین از مخفیگاه های خود متواری شده بودند، نهایتا آنها را در مورخه 20/10/1394 دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

شناسایی تعداد دیگری از شکات

با "اعتراف صریح متهمین به دهها فقره زورگیری در مناطق غرب و جنوب غرب تهران"، "بررسی پرونده های مشابه" و "کشف مقادیری از اموال مسروقه و مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر از مخفیگاه متهمین"، کارآگاهان موفق به شناسای تعداد دیگری از مالباختگانی شدند که توسط متهمین مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته بودند.

یکی از شکات و مالباختگان که در زمان سرقت به شدت توسط متهمین مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، پس از شناسایی متهمین در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 00:30 بامداد مورخه 02/06/1394 بعنوان مسافر و به مقصد میدان آزادی سوار یک پراید هاچ بک مشکی شدم. پس از نشستن در صندلی عقب بود که ناگهان سرنشین صندلی عقب با زدن مشت و لگد و گاز اشک آور به صورتم مرا گیج کرد؛ از شدت ترس قصد داشتم که با وجود حرکت ماشین، خودم را به بیرون پرتاب کنم که سرنشین صندلی جلو چاقویی را زیر گلویم گذاشت و با چاقویی دیگر ضربه ای محکم را به سرم زد که باعث شکستن سرم و خونریزی شدید آن شد بگونه ای که در یک لحظه تمامی لباس هایم آغشته به خون شد؛ حتی سرنشین صندلی عقب به شدت دستم را گاز می گرفت !!!! سرانجام پس از سرقت تمامی پول ها و گوشی تلفن همراهم، آنها مرا در بیابان های منطقه عبدل آباد و پس از زدن گاز اشک آور به چشمانم از ماشین به بیرون پرتاب و از محل دور شدند.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره زورگیری در مناطق مختلف غرب و جنوب غرب تهران و به جهت شناسایی سایر مالباختگان و جرایم ارتکابی متهمین، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی جدید پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان آزادی - خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

هشدار پلیسی


استفاده از خودروهای عبوری متفرقه جهت رسیدن به مبدأ ، علت اصلی گرفتار شدن در دام سارقان زورگیر مسافربرنماست .


ویدیو مرتبط :
درگ پراید هاچ بک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروتون هاچ‌بک جدید+عکس



اخبار اقتصادی - پروتون هاچ‌بک جدید+عکس

مدل جدید پروتون PCC یا Iriz درست ده روز قبل از رونمایی رسمی در کوالالامپور، به‌گونه‌ای عجیب لو رفت. دکتر ماهاتیر محمد، نخست‌وزیر سابق و رئیس پروتون این خودرو را آزمود و مشخص است که دوربین‌ها نیز او را تنها نگذاشتند.

با این وجود اطلاعات فنی خاصی از این خودرو منتشر نشده‌اند. حتی ابعاد خودرو را نیز نمی‌دانیم اما با توجه به تصاویر، می‌توان گفت که این خودرو یک هاچ‌بک نسبتاً بزرگ، کشیده و پهن است. طراحی این خودرو ویژگی جدیدی ندارد. با این حال، اسپرت و جذاب است. چراغ‌های به شکل برگ آن، کشیده و با کمک لامپ‌های LED جلوه‌ای مدرن دارند.

 

شکل ذوزنقه‌ای هواکش سپر جلو هم یادآور محصولات جدید میتسوبیشی است. لبه زیر سپرها و اسکرت کناری، گلگیرهای برجسته و چراغ‌های عمودی عقب از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌باشند. با دقت بیشتر به عقب خودرو، عبارت 1.6 VVT را می‌بینید. البته باید دید که خروجی این موتور چقدر می‌باشد.

 

گیربکس نیز 5 سرعته دستی و یک نسخه CVT پیش‌بینی می‌شود. پیش‌تر از این، تصاویری از نمای درون کابین این خودرو به صورت رسمی انتشار یافته بود. این خودرو در هشت مدل و هفت رنگ مختلف عرضه خواهد شد. قیمت پایه آن نزدیک 60 هزار رینگیت مالزی (18700 دلار) برای مدل دنده دستی و 62888 رینگیت (19666 دلار) خواهد بود.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,پروتون هاچ‌بک جدید

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,پروتون هاچ‌بک جدید

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,پروتون هاچ‌بک جدید

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,پروتون هاچ‌بک جدید

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,پروتون هاچ‌بک جدید

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,پروتون هاچ‌بک جدید

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,پروتون هاچ‌بک جدید

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,پروتون هاچ‌بک جدید

 اخبار اقتصادی - اقتصاد آنلاین