اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان زورگیری‌های زن و شوهری



زن و شوهری جوان که زنی را به‌عنوان مسافر سوار خودروی‌شان کرده بودند با تهدید چاقو اموال وی را زورگیری کردند اما خیلی زود دستگیر شدند.

تحقیقات از متهمان در حالی ادامه دارد که کشف تعدادی کیف زنانه در مخفیگاه متهمان نشان می‌دهد آنها در زورگیری‌های دیگری نیز دست دارند.

چند روز قبل زن جوانی نزد مأموران انتظامی پایتخت رفت و گفت طعمه زن و مردی زورگیر قرار گرفته و محتویات كیفش سرقت شده است. او گفت: حوالی پل سیدخندان سوار یك پراید سفید رنگ شدم تا به خانه‌ام بروم. راننده مرد جوانی بود و یك مسافر زن هم روی صندلی عقب نشسته بود. من هم روی صندلی جلو نشستم و خودرو به راه افتاد. هنوز مسافت زیادی طی نشده بود كه ناگهان راننده پراید داخل یك خیابان خلوت پیچید و همان موقع زنی كه تا آن لحظه فكر می‌كردم مسافر است از پشت چاقویی زیر گلویم گذاشت و شروع به تهدید كرد.

آنهاگوشی تلفن همراه، 200هزار تومان پول نقد و كارت‌های بانكی‌ام را زورگیری كردند و با تهدید رمز كارت‌هایم را هم گرفتندو من را در خیابان رها كردند اما من شماره پلاك خودروی‌شان را دیدم.به‌دنبال اظهارات این زن به دستور هاشمیان، بازپرس دادسرای ناحیه34 تهران تحقیقات پلیس برای دستگیری زن و مرد زورگیر آغاز شد. كارآگاهان با بررسی شماره پلاك خودروی متهمان دریافتند خودروی پراید متعلق به جوانی 28ساله به نام روزبه است.

همچنین معلوم شد زنی كه در زورگیری با او همدستی كرده همسرش نسرین است. در چنین شرایطی مأموران در عملیاتی ضربتی این زوج تبهكار را در مخفیگاه‌شان بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه شان چند كیف زنانه و چندین فقره كارت شناسایی و بانكی كشف كردند. به این ترتیب صبح دیروز زوج زورگیر برای انجام تحقیقات بیشتر به دادسرای ناحیه34 منتقل شدند.

 

در جریان تحقیقات روزبه گفت: مدتی قبل من و همسرم تصمیم گرفتیم زورگیری كنیم اما بعد از نخستین سرقت دستگیر شدیم. آن روز نسرین روی صندلی عقب نشست و من هم نقش راننده مسافركش را بازی كردم. نسرین نیز مثل شوهرش به مشاركت در این زورگیری اعتراف كرد. براساس این گزارش هم‌اكنون متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و كارآگاهان به‌دنبال كشف سایر جرایم احتمالی‌شان هستند.
اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
دعوای زن و شوهری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان زورگیری اینترنتی یك زن از مرد آشنا



پایان زورگیری اینترنتی یك زن از مرد آشنا

یك زن که قصد داشت از یکی از دوستانش با ضبط صدا انتقامگیری کند، دستگیر شد.  

به گزارش ایران، سرهنگ جعفریان رئیس پلیس فتای استان چهارمحال و بختیاری با بیان این كه پلیس با مزاحمان اینترنتی قاطعانه برخورد می كند اظهار داشت: با شکایت مردی مبنی بر تهدید و اخاذی از وی، ماموران پلیس فتا اقدامات خود را آغاز کردند.

بنا بر اظهارات این مرد مدتی پیش زنی با وی تماس گرفته و اعلام کرده بود که از همسایگان سابق وی است و کمی نیز با وی گفت وگو کرد و چندین بار دیگر نیز به بهانه های مختلف با وی تماس گرفت تا اینکه در آخرین تماس اقدام به تهدید کرده که اگر پول درخواستی را پرداخت نکنم صدای وی را به صورت بلوتوثی و ایمیل صوتی برای بستگانم ارسال می کند.    

وی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به پرونده ماموران متوجه شدند که مزاحم اقدام به ارسال فایل صوتی این مرد به یکی از بستگانش کرده است که با بررسی های انجام شده وی شناسایی و به اداره پلیس احضار شد.  

 به گفته رئیس پلیس فتای چهارمحال و بختیاری زن باجگیر در بازجویی ها به جرمش اعتراف كرد و گفت: با توجه به کینه و کدورتی که از این مرد داشتم با استفاده از یک سیم کارت اعتباری که از دانشگاه پیدا کرده بودم اقدام به این کار کرده و از طریق ایمیل فایل صوتی این مرد را به بستگانش ارسال کردم.    

جعفریان هشدار داد: هر گونه ایجاد مزاحمت، تهدید و اخاذی در فضای مجازی جرم تلقی شده و با افرادی که با روش های مختلف و با سوء استفاده از سادگی و بیاطلاعاتی دیگر کاربران موجبات مزاحمت دیگران را فراهم می کنند، قاطعانه برخورد می شود./ایران