اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان زورگیری‌های خانم خلافکار با "طناب سفید"/ یکی از نوچه‌های زن شرور در زندان دستگیر شد + تصاویر



 

زن جوان که به همراه دو نوچه‌اش اقدام به زورگیری از رانندگان تاکسی و مسافران بین شهری می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در ساعت 24:00 مورخه 23 اسفند ماه سال 93 فردی با مراجعه به ایستگاه کلانتری 181 عوارضی به مأمورین اعلام نمود که خودرو پراید وی مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته است.

صاحب خودرو در اظهارات اولیه خود عنوان داشت : یک خانم و دو نفر آقا را به عنوان مسافر سوار ماشین کردم ؛ در میانه ی راه ، این افراد با تهدید چاقو و در حالیکه یک نفر از آنها از پشت سر طنابی را به دور گردنم انداخته بود اقدام به سرقت تمامی مدارک ، گوشی تلفن همراه ، وجوه نقد و ... کرده و پس از آن در مکانی تاریک ، مرا از ماشین به بیرون پرتاب و ماشین را سرقت و از محل متواری شدند .

کشف خودرو و دستگیری دو نفر از متهمین :
با اعلام خبر وقوع سرقت خودرو به شیوه زورگیری و احتمال تردد سارقین جهت انجام سایر سرقت در همان محدوده ، مشخصات خودرو سرقت شده به شماره پلاک *** هـ 45 ایران 68 به واحد های گشت کلانتری 181 و همچنین سایر کلانتری های مجاور اعلام شد .
 
در ساعت 04:15 مورخه 24 اسفند ماه سال 93 ، مأمورین کلانتری 154 چیتگر در حین گشت زنی در شهرک وردآورد – خیابان امام حسین (ع) ، به دو سرنشین آقا و خانم یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند که در بررسی بعمل آمده از پلاک خودرو مشخص شد که خودرو چند ساعت پیش ، به شیوه زورگیری سرقت شده است .

اخبار,اخبارحوادث, زور  گیری, سرقت


با اطمینان از مسروقه بودن خودرو ، مأمورین کلانتری با استفاده از تاریکی شب و قبل از اطلاع دو سرنشین خودرو از حضور مأمورین در محل به خودرو پراید نزدیک شده و دو سرنشین آقا و خانم داخل خودرو را دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو موفق به کشف یک قبضه سلاح سرد ، یک رشته طناب سفید رنگ - دو انتهای طناب بگونه ای بسته شده بود که امکان خفه کردن افراد از پشت سر وجود داشته باشد – موادمخدر از نوع شیشه و همچنین مدار شناسایی مالک خودرو کشف شد .

پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور قاضی عموزاد ، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات شاکی پرونده :
شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی و شناسایی کامل دو متهم دستگیر شده ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در ساعت 23:00 مورخه 23 اسفند ماه در ابتدای مشکین آباد به صورت دربست یک خانم و دو نفر آقا را به مقصد وردآورد سوار خودرو کردم . پس از رسیدن به ورودی وردآورد ، از من درخواست کردند تا در داخل یک جاده خاکی توقف کنم ؛ به محض توقف ، خانمی که در صندلی عقب نشسته بود رشته ای را به دور گردنم انداخت و همزمان با وی دو نفر آقا که یک نفرشان در صندلی جلو نشسته بود با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه ، کیف پول ، مدارک شناسایی ، وجوه نقد داخل ماشین و ... کرده و سپس با تهدید چاقو مرا از خودرو به بیرون پرتاب و ماشین را نیز سرقت کردند .

 

اخبار,اخبارحوادث, زور  گیری, سرقت

 
اظهارات دو متهم :
متهمه بنام "فاطمه . هـ" ( 32 ساله ) در اعترافات خود ضمن تأیید اظهارات مالک خودرو ، به کارآگاهان گفت : " از حدود یک ماه پیش با "علی . ص" ( 30 ساله – دیگر متهم دستگیر شده ) آشنا شدم و نفر سوم در سرقت ها نیز بنام سجاد از دوستان علی است " .

"علی . ص" نیز صراحتا به زورگیری خودرو پراید و همچنین یک فقره سرقت مشابه در شهر اندیشه اعتراف و عنوان داشت : "سرقت ها را به پیشنهاد سجاد انجام می دادیم ؛ سجاد از مدتی پیش فراری شده بود و به همین جای مشخصی را از خود را به کسی نشان نمی داد ".

شناسایی دومین شاکی پرونده :
با اعتراف صریح متهمین به ارتکاب سرقت مشابه ( زورگیری یک دستگاه خودرو در پوشش مسافر ) در شهر اندیشه ، کارآگاهان اقدام به شناسایی دومین شاکی پرونده کردند ؛ این شخص پس از شناسایی کامل هر دو متهم ، در خصوص نحوه سرقت خودرو به کارآگاهان گفت : "در ساعت 20:00 مورخه 11/12/1393 در فاز سه شهر اندیشه ، سه نفر را به مقصد وردآورد سوار ماشین کردم . وقتی به مقصد رسیدیم ، نفر پشت سر بنده (سجاد ) قمه را زیر گلویم گذاشت و این دو نفر تمامی مدارک ، وجه نقد و ... مرا گرفته و نهایتا در کوچه ای خلوت و تاریک مرا از ماشین به بیرون پرتاب کردند ؛ چند روز پس از آن (مورخه 20/12/1393) و در حالیکه تعدادی از لوازم ماشین ( لاستیک زاپاس ، سیستم پخش و ... ) سرقت شده بود ، خودرو در منطقه قلعه حسن خان کشف شد " .

شناسایی سجاد در داخل زندان :
در شرایطی که دو متهم پرونده عنوان کرده بودند که هیچ اطلاعی از مخفیگاه سجاد ندارند ، کارآگاهان در بررسی پرونده مجرمین سابقه دار و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار ضمن شناسایی "سجاد . ص" (متولد 1369 ) به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار اطلاع پیدا کردند که وی در مورخه 05/01/1394 توسط پلیس آگاهی شهر قدس به اتهام زورگیری و سرقت های بعنف خودرو دستگیر شده و در حال حاضر روانه زندان شده است ؛ بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و سجاد جهت انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

سجاد پس از انتقال به پایگاه پنجم و مواجه حضوری با دو همدست خود ، با تأیید اعترافات آنها عنوان داشت : " بهمراه [ دو همدست خود ] ابتدا در پوشش مسافر ، ماشین سرقت کرده و پس از آن اقدام به زورگیری از مسافرین درون شهری در مناطق مختلف تهران بویژه در مناطق غرب و جنوب غرب تهران از جمله جاده مخصوص ، ورودآورد ، آزاد راه تهران – کرج می کردیم ؛ پس از انجام چندین فقره سرقت و زورگیری از مسافرین ، ماشین ها را رها و مجددا به دنبال ماشین دیگری می رفتیم " .

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی ، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده و شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگانی که تحت عنوان مسافر مورد تهدید و زورگیری قرار گرفته و همچنین اعتراف صریح متهمین به سرقت های مشابه خودرو در پوشش مسافرنما ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر سه متهم از سوی مقام محترم قضایی جهت شناسایی سایر شکات و مالباختگان احتمالی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند " . 

 

اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیری از خانم‌ها در آسانسور‌‌های مجتمع مسکونی/ زن سالخورده به بخش مراقبت‌‌های ویژه منتقل شد + تصاویر



دو پسر شرور که با کمین در کنار آسانسور‌های مجتمع‌‌های مسکونی غرب پایتخت اقدام به زورگیری از مردم به ویژه خانم‌ها می‌کردند،‌توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 24:00 مورخه 18/01/1394 مأموران کلانتری 118 ستارخان در حین گشت زنی در خیابان لطفعلی خان به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 مشکی مشکوک شدند که با توقف موتورسیکلت و انجام بررسی های اولیه مشخص شد پلاک نصب شده بر روی موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است ؛ در ادامه و در بازرسی دو سرنشین موتورسیکلت ، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و همچنین دو قبضه سلاح سرد نیز کشف شد .

با انتقال دو سرنشین موتورسیکلت به کلانتری و انجام تحقیقات اولیه ، آنها صراحتا به مسروقه بودن گوشی های تلفن همراه اعتراف و عنوان نمودند که گوشی های تلفن همراه ( دو دستگاه ) را همان شب ( 18/01/1394 ) سرقت کرده اند .

شناسایی اولین شاکی پرونده :
با اعتراف صریح متهمین مبنی بر مسروقه بودن گوشی های تلفن همراه و انجام سرقت در همان شب ، مأمورین بلافاصله اقدام به شناسایی اولین شاکی پرونده کرده و پس از حضور خانم جوانی در کلانتری ، هر دو متهم مورد شناسایی قرار گرفتند .

شاکیه پس از حضور در کلانتری ، در اظهاراتش به مأمورین گفت : " در ساعت 22:30 مورخه 18/01/1394 پس از ورود به داخل مجتمعِ محل سکونت خود ، بهمراه مادرم قصد سوار شدن به آسانسور را داشتم که ناگهان [ این ] دو نفر در مقابل درب آسانسور به سمت ما حمله ور شده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت کیف دستی حاوی وجه نقد ، دو دستگاه گوشی تلفن همراه ، مدارک شناسایی و ... نموده و پس از سرقت با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند " .

شاکیه در ادامه اظهاراتش به مأمورین گفت : " از همان ساعت انجام سرقت ، مادر بنده به علت داشتن عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت اقدامات درمانی قرار دارد و بنده پس از تماس پلیس و اطلاع از دستگیری سارقین به کلانتری آمدم " .

اخبار,اخبارحوادث,زور  گیری ,سرقت


پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اعتراف به دهها فقره زورگیری :
با انتقال دو متهم بنام های حسین . م ( متولد 1367 ) و رضا . ع ( متولد 1366 ) به پایگاه دوم پلیس آگاهی ، "رضا . ع" به عنوان مجرم سابقه دار که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف جعل ، سرقت ، درگیری با مأمورین ، تخریب اموال عمومی ، سرقت اتومبیل و موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده بود ، شناسایی شد .

هر دو متهم که چاره ای جز اعتراف نداشتند ، صراحتا به دهها فقره زورگیری به شیوه مشابه ( ورود به مجتمع های مسکونی و زورگیری از مالباختگان در زمان استفاده آنها از آسانسور ) و همچنین کیف قاپی و سرقت گوشی تلفن همراه از رهگذران اعتراف کردند .

در ادامه و با بررسی پرونده سرقت های مشابه ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگانی در مناطق عمدتا شمال غرب تهران بویژه در مناطق گیشا ، سعادت آباد ، آریاشهر ، پونک ، باغ فیض ، ستارخان و ... شدند که در زمان استفاده از آسانسورِ مجتمع محل سکونت خود مورد تهدید با سلاح سرد و زورگیری قرار گرفته بودند .

اخبار,اخبارحوادث,زور  گیری ,سرقت

 
سرهنگ کارآگاه داوود مرادی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به انجام سرقت به شیوه زورگیری و شناسایی تعدادی از شکات پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و هر دو متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم آگاهی قرار گرفتند ؛ لذا از کلیه شهروندان و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد زورگیری و یا تهدید قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه نمایند " .

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران