اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان دزدی‌های طلایی زوج تبهکار از خانه‌های ویلایی



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - پایان دزدی‌های طلایی زوج تبهکار از خانه‌های ویلایی

زوج تبهکار که با پرسه‌زنی در اندیشه شهریار به خانه‌ها دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.

با انهدام این باند خانوادگی دزدان خانه در شهر اندیشه شهریار، راز 20 سرقت فاش شد.مأموران مبارزه با سرقت خانه پلیس آگاهی غرب استان تهران زن و شوهری را که همراه کودک خردسالشان در اندیشه اقدام به سرقت از خانه‌های ویلایی می‌کردند و طلاهای سرقتی را به طلافروشی در بازار بزرگ تهران می‌فروختند، شناسایی کردند.

 

وی افزود: با توجه به گزارشی مبنی‌بر اینکه مغازه طلافروشی در فاز 3 شهر اندیشه اقدام به خرید طلاهای سرقتی می‌کند، بلافاصله پس از تحقیقات نامحسوس توسط کارآگاهان و بررسی‌های تکمیلی مشخص شد صاحب طلافروشی 39 ساله با زنی 45 ساله در ارتباط بوده و از وی طلاهای سرقتی خریداری کرده است.

 

سرهنگ «منصور خدادادی» بیان داشت: بلافاصله اکیپ ویژه‌ای از کارکنان پلیس آگاهی به مدت یک هفته به صورت نامحسوس اقدام به تعقیب و مراقبت از طلافروشی کرده و سرانجام زن تبهکار که قصد فروش طلا را داشت به همراه مرد جواهرفروش دستگیر کردند.

 

خدادادی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرکرده باند مرد آشنایی است که بلافاصله وی در مخفیگاهش در شهر اندیشه دستگیر شد و مقدار زیادی از اموال سرقتی نیز از خانه‌اش به دست آمد.


این مقام پلیسی بیان داشت: پس از تحقیقات گسترده و جمع‌آوری مدارک و مستندات، سارقان لب به اعتراف گشوده و اعلام داشتند همراه کودک شش ساله‌شان اقدام به سرقت می‌کردند که پس از سرقت در تبریز با قرار وثیقه آزاد شده بودند و باز به شهر اندیشه شهریار نقل مکان کرده و از خانه‌های ویلایی در ایام تعطیل سرقت می‌کردند و طلا و جواهرات را به طلافروشی می‌فروختند  و بقیه لوازم را در تهران به فروش می‌رساندند.خدادادی تصریح کرد: این زن و شوهر در بازجویی‌های پلیسی به 20 سرقت از خانه اعتراف کردند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
خانه ویلایی را همراه خود ببرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان دزدی‌های سریالی سرایدار تبهکار از خانه‌های ویلایی



سرایدار یک خانه ویلایی که نقشه سرقت وسایل خانه‌های اطراف را اجرا می‌کرد، در دام پلیس گرفتار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه دو تهران در شکایتی از سرقت خانه‌شان خبر دادند و گفتند: چند وقتی بود که به مسارفت رفته بودیم. وقتی به خانه برگشتیم متوجه خالی بودن خانه شدیم. دزد تمام وسایل خانه‌مان را برده بود. برای همین تقاضای پیگیری داریم.

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد و در حالیکه تجسس‌ها ادامه داشت چند مالباخته دیگر نیز در‌‌ همان منطقه به دادسرا آمده و از سرقت وسایل خانه‌شان خبر دادند.

با توجه به افزایش مالباختگان موضوع با حساسیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت و در ‌‌نهایت کارآگاهان پلیس پی به رفتارهای مشکوک سرایدار یکی از خانه‌های ویلایی آن منطقه بردند.

در ‌‌نهایت این پسر جوان دستگیر و در بازجویی‌ها به سرقت خانه‌های اطراف اعتراف کرد و به ماموران گفت: خانه‌ها را از قبل شناسایی می‌کردم و پس از پرس و جو ، هر خانه‌ای که می‌دانستم خالی است و افراد آن در خانه نیستند را مورد سرقت قرار می‌دادم.

با اعتراف این پسر وی با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگار ان