اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان خونین رابطه غیر اخلاقی با مادر زن!



پایان خونین رابطه غیر اخلاقی با مادر زن!

مریم در جلسه رسیدگی منکر قتل شد و دخترش نیز گفت مادرش هیچ‌ رابطه‌ای با شوهرش نداشته و او تحت‌تاثیر حرف‌های دیگران چنین ادعایی را مطرح کرده‌ بود. در نهایت دفاعیات متهم موثر واقع نشد و او به قصاص محکوم شد.

زنی که در قتل عمدی دامادش مجرم شناخته ‌شده بود، با امضای حکم قصاص از سوی رییس قوه‌قضاییه، سایه مرگ را برسر خود احساس کرد.

حوادث - به گزارش شرق؛ پرونده این زن سال 83 تشکیل شد. در آن زمان خانواده مرد جوانی به‌نام سعید به پلیس خبر دادند فرزندشان که قرار بود برای انجام کارهای کارت پایان‌خدمتش به کرج برود، گم شده است. وقتی پلیس، تحقیقاتی در این خصوص انجام داد، متوجه شد سعید مدتی قبل با دختری به‌نام نرگس نامزد کرده و خانه مادرهمسرش هم در کرج است.

کارآگاهان همچنین متوجه شدند جسدی نیز مقابل پارکی که در نزدیکی خانه مادرزن سعید است، پیدا شده. این جنازه داخل خودرویی که پارک شده‌، پیدا و موضوع توسط شهروندان به پلیس گزارش شده بود. وقتی جسد شناسایی شد و مورد تایید قرار گرفت که متعلق به سعید است، تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه‌ای شد.

بررسی‌های اولیه نشان داد سعید با 19ضربه چاقو که همگی به قلبش وارد شده، به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد سعید با مادرزنش هم روابطی غیراخلاقی داشته و همسرش نیز از این ماجرا باخبر بود.

 

همسر سعید مادرش را به‌عنوان مظنون به قتل معرفی کرد و متهم که مریم نام ‌دارد، بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت اما منکر قتل دامادش شد و ادعا کرد روز حادثه اصلا او را ندیده‌ بود، اما پلیس مدارکی به دست آورد که نشان می‌داد مریم قاتل سعید است. آنها متوجه شدند مریم ساعتی از روز حادثه که درست همز‌مان با به قتل رسیدن سعید بود، در خانه حضور نداشت و همسایه‌ها او را حین خروج از خانه دیده‌اند.

کارآگاهان همچنین شاهدانی را پیدا کردند که ادعا کردند سعید و زنی با پالتوی صورتی را دیده‌اند که در خودرو با هم جروبحث می‌کردند و آن زن را حین فرار هم دیده‌اند. نشانه‌هایی که شاهدان ارایه کردند، همگی حکایت از آن داشت که روز حادثه مریم با دامادش بوده. بنابراین زن جوان با توجه به این مدارک، مورد تحقیق قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد.

او گفت به خاطر مسایلی خاص که با دامادم داشتم، او را به قتل رساندم. پرونده به این ترتیب تکمیل و برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد. مریم در جلسه رسیدگی منکر قتل شد و دخترش نیز گفت مادرش هیچ‌ رابطه‌ای با شوهرش نداشته و او تحت‌تاثیر حرف‌های دیگران چنین ادعایی را مطرح کرده‌ بود. در نهایت دفاعیات متهم موثر واقع نشد و او به قصاص محکوم شد.

رای صادره مورد اعتراض متهم قرار گرفت. وکیل متهم در لایحه‌ای نوشت: تار مویی در ماشین مقتول پیدا شده که متعلق به یک زن بوده اما متعلق به موکل من نیست و با توجه به اینکه مقتول با یکی از اقوامش هم روابطی داشته، به نظر نمی‌رسد موکل من قاتل باشد ضمن اینکه مقتول مردی قوی‌هیکل و ورزشکار بود و موکل من که زنی میانسال با اندامی لاغر است، نمی‌توانسته بر او غلبه کند، ضمن اینکه هیچ قطره‌خونی هم در ماشین پیدا نشده است. حتی اگر موکل من در ماشین با دامادش صحبت کرده ‌باشد، قاتل نیست چون مقتول جای دیگری به قتل رسیده و سپس جسدش به خودرو منتقل شده است.

رای صادره از سوی دیوانعالی کشور نقض شد و شعبه هم‌عرض، متهم را دوباره محاکمه کرد. این‌بار هم رای بر قصاص صادر شد. این‌بار دیوانعالی کشور رای را مورد تایید قرار داد و پرونده به اجرای احکام فرستاده ‌شد.

بعد از 9سال سرانجام حکم صادره مورد تایید رییس قوه‌قضاییه قرار گرفت و دوباره به اجرای احکام فرستاده ‌شد. در صورت درخواست اولیای‌دم، همه‌چیز برای اجرای حکم آماده است و مریم اگر نتواند رضایت والدین دامادش را جلب کند، به‌زودی اعدام می‌شود./شرق

 

 

 


ویدیو مرتبط :
‫وجود هر یک از این رفتار ها در رابطه عاشقانه نشان از پایان یافتن رابطه هست‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان خونین رابطه پنهانی با زن مطلقه



پایان خونین رابطه پنهانی با زن مطلقه

مرد میانسالی که زن موردعلاقه‌اش را به‌طرز فجیعی به قتل رسانده ‌بود، در پی اعلام رضایت اولیای‌دم مقتول با شکایت دادستان به‌ لحاظ جنبه عمومی جرم مورد محاکمه قرار گرفت.

حوادث - به گزارش شرق، سعید - مرد 67ساله - متهم است یک سال قبل در جریان درگیری با زن 40 ساله‌ای به نام مریم، او را با ضربه گلدان، چاقو و سیم به قتل رسانده ‌است.

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده، نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و در توضیح کیفرخواست خطاب به قضات شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران گفت: متهم 11 اردیبهشت سال گذشته زنی به نام مریم را به قتل رسانده ‌است.

او ابتدا با گلدان چندین ضربه به سر او زده و سپس با ضربات چاقو او را زخمی و سپس با سیمی که دور گردنش پیچیده‌، وی را خفه کرده ‌است. بنابراین با توجه به مدارک موجود در پرونده، درخواست صدور حکم قانونی را دارم.

در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد، او اتهام قتل عمد را قبول کرد و گفت: چند سال بود که با مریم آشنا شده‌ بودم. او قبل از آشنایی با من، ازدواج کرده و چند فرزند داشت اما از شوهرش جدا شده ‌بود. من هم همسر و فرزند داشتم و نمی‌خواستم آنها متوجه شوند رابطه‌ای با مریم دارم. 

در این مدت بارها به خانه مریم رفتم و برای اینکه نمی‌توانستم فراموشش کنم، تصمیم گرفتم او را صیغه کنم. مریم چندبار از من پول خواست و گفت این پول‌ها را برای بچه‌هایش می‌خواهد. 

چند روز قبل از قتل یک‌ روز به خانه مریم رفتم و دیدم دختری در منزل او هست پرسیدم این دختر کیست به من گفت این دختری است که پسر بزرگش می‌خواهد با او ازدواج کند. به من گفت چون پسرش پدر ندارد نیاز دارد من کمکش کنم.

مریم از من خواست به او کمک کنم من هم قبول کردم. فردای آن روز به خواستگاری رفتند و مریم از من خواست برای اینکه برای پسرش مراسمی بگیرد به او پول بدهم، من هم 13میلیون‌تومان پرداخت کردم.

یک هفته بعد دوباره به خانه مریم رفتم او از من پنج میلیون‌تومان‌پول خواست تا برای پسر کوچکش ماشین بخرد. گفتم من نمی‌توانم این همه پول به تو بدهم. گفت اگر ندهی من هم موضوع را به خانواده‌ات می‌گویم.

متهم ادامه داد: آن روز من خیلی ناراحت شدم. مریم فهمیده ‌بود من دوست ندارم خانواده‌ام در مورد رابطه‌ام با او چیزی بفهمند به همین دلیل از من اخاذی می‌کرد و هرچه می‌خواست برایش تهیه می‌کردم تا اینکه با هم دعوا کردیم و من صیغه‌نامه‌ای را که داشتیم، باطل کردم. مدتی بعد دوباره با من تماس گرفت و خواست رابطه‌مان را مجددا برقرار کنیم.

با اینکه می‌دانستم با او آینده‌ای نخواهم داشت اما به خانه‌اش رفت‌وآمد می‌کردم تا اینکه متوجه شدم بعد از اینکه ما از هم جدا شدیم او با مرد دیگری صیغه کرده‌ و رابطه‌اش با من فقط به این خاطر است که پول بگیرد.

مرد میانسال در مورد روز حادثه گفت: مریم با من تماس گرفت و گفت به خانه‌اش بروم. مخالفت کردم اما اصرار کرد و گفت کار مهمی دارد چندین‌بار تماس گرفت. سفارش خرید هم داد. من هم وسایل را برایش خریدم و به خانه‌اش رفتم.

مدتی آنجا بودم. وقتی خواست با من صحبت کند عصبانی شدم و گفتم نمی‌خواهم تو را ببینم، دو سیلی به صورتش زدم او هم من را زد.

آنقدر عصبانی شدم که دیگر کارهایم دست خودم نبود. ابتدا با گلدان چندین ضربه به سرش زدم، بعد چاقو را برداشتم و با چاقو هشت ضربه به او زدم بعد سیم جاروبرقی را برداشتم و او را خفه کردم.

دست‌هایم را شستم و از خانه خارج شدم. 10روز بعد هم شناسایی و بازداشت شدم.

در ادامه وکیل مدافع او در جایگاه حاضر شد.

شاملو گفت: موکل من نزدیک به 70سال دارد و به‌دلیل‌ بیماری‌ای که دارد، نمی‌تواند شرایط زندان را تحمل کند.

البته تاکید می‌کنم متهم در انظار، مرتکب جرم نشده بنابراین بحث اخلال در نظم عمومی که از سوی نماینده دادستان مطرح است نیز منتفی است. با توجه به رضایت اولیای‌دم درخواست صدور حکم با تخفیف مجازات برای موکلم را دارم. بعد از پایان جلسه رسیدگی هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند./شرق