اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان جولان راهزن خیابان های سنندج/ زورگیری از رانندگان و مسافران با ساطور



اخبار,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - پایان جولان راهزن خیابان های سنندج/ زورگیری از رانندگان و مسافران با ساطور

ماموران انتظامی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کردستان به جولان زورگیر سنندجی پایان دادند .

سرهنگ طولابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی کردستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت : در پی گزارشات مردمی و کسب اخبار مبنی بر اینکه فردی اراذل و اوباش ضمن ایجاد مزاحمت برای شهروندان اقدام به زورگیری از رانندگان و مسافران می کند ، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد : در همین راستا تیم‌های عملیاتی پاوا به شناسایی متهم پرداخته و متهم را که جوانی 24 ساله است در حالیکه قصد زورگیری از راننده یک دستگاه خودرو پژو بوسیله یک تیغه ساتور را داشت ، دستگیر کردند .

وی افزود : متهم پس از انجام بازجویی های فنی و تخصصی به چندین فقره زورگیری در سطح شهر سنندج اقرار کرد .

این مقام انتظامی در پایان عنوان داشت : این اقدام ماموران باعث شادی و شعف مردم به ویژه کسبه و رانندگان ترمینال سنندج شد و از این اقدام پلیس تشکر و قدردانی کردند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
افزایش کرایه ها و سردرگمی مسافران و رانندگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان شرارت‌های خلافکار پاركسوار آزادی/ زورگیری از مسافران شهرستان در حین استراحت



اخبار,اخبارحوادث , اشرار

پسر شروری که با تهدید از مسافران شهرستان در پاركسوار آزادی زورگیری می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 22:30 هشتم تیرماه عوامل گشت کلانتری 209پایانه غرب تهران در حال گشت زنی در ایستگاه پلیس شماره 2 پاركسوار آزادی بودند که فردی به هویت آرمان 40 ساله به مامورین مراجعه و اعلام نمود كه روز گذشته از شهرستان كرمانشاه به تهران آمده بودم و به علت خستگی زیاد در فضای سبز میدان آرادی در حال استراحت بودم كه 3 نفر به من نزدیك شده و با تهدید یکعدد تیغ موكت بری وجه نقد و یك دستگاه تلفن همراه و یك قطعه عابر بانك را از من به سرقت بردند.

در این رابطه روز گذشته یكی از سارقین توسط عوامل كلانتری 135 آزادی دستگیر و پرونده ای در این زمینه تشكیل گردیده بود و امروز نیز زمانیکه جضور یكی دیگر از سارقین در پاركسوار آزادی اعلام شد ماموران سریعا به همراه شاكی به موقعیت اعزام و فرد سارق به هویت "مهرداد" 22 ساله دستگیر و به عنوان سارق زورگیر به كلانتری منتقل شد.

سرهنگ رحمان نعمتی سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم در كلانتری به سرقت خود صراحتا اعتراف نمود و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران