اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاکستان مرگ رهبر طالبان را تایید نکرد


وزارت کشور پاکستان اعلام کرد کشته شدن رهبر طالبان در حمله پهپاد آمریکایی را تایید نمی‌کند.

خبگرزاری ایلنا: وزارت کشور پاکستان اعلام کرد کشته شدن رهبر طالبان در حمله پهپاد آمریکایی را تایید نمی‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، وزیر کشور پاکستان امروز-سه‌شنبه- گفت نمی‌تواند کشته شدن «ملا اختر منصور» رهبر طالبان افغانستان در حمله پهپاد آمریکایی را تایید کند.

وی اضافه کرد بقایای پیکر فردی که در بمباران پهپاد آمریکایی کشته شده است قابل شناسایی نیست.

وزیر کشور پاکستان تاکید کرد نمونه DNA پیکر فرد کشته شده جمع‌آوری گردیده و در صورت مراجعه بستگان ملا اختر منصور، آزمایش‌های لازم برای شناسایی بقایای یافت شده انجام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
تایید مرگ سرکرده جدید طالبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کِری، خبر مرگ سرکرده طالبان افغانستان را تایید و یا تکذیب نکرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری در میانمار در پاسخ به سوالی درباره کشته شدن سرکرده طالبان افغانستان در حمله پهپادی واشنگتن، این خبر را تایید و یا تکذیب نکرد.

به گزارش فارس، وزیر خارجه آمریکا که به میانمار رفته، در پاسخ به سوالی درباره خبر کشته شدن سرکرده طالبان افغانستان، این خبر را تایید و یا تکذیب نکرد.

صبح امروز یکشنبه دو نفر از مقامات آمریکایی اعلام کردند که «ملا اختر منصور» سرکرده طالبان افغانستان احتمالاً در حمله هوایی روز شنبه (دیروز) کشته شده است.

یکی از این مقامات گفت که این حمله حدود ساعت 06:00 شنبه به وقت شرقی در یک منطقه دور افتاده در مرز پاکستان و افغانستان در جنوب غربی شهر «احمد وال» رخ داده است.

جان کری وزیر خارجه آمریکا امروز در کنفرانس خبری در میانمار با این سوال مواجه شد که آیا سرکرده طالبان افغانستان کشته شده یا نه.

دیپلمات ارشد آمریکا در پاسخ به این سوال، خبر کشته شدن ملا اختر منصور در حمله آمریکا را نه تایید و نه تکذیب کرد.

کری البته گفت که سرکرده طالبان تهدیدی برای پرسنل آمریکایی در افغانستان و همچنین مردم افغانستان بود.