اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«پاندای کونگ‌ فوکار 3» رکورد شکست


سومین فیلم مجموعه انیمیشن سینمایی «پاندای کونگ‌فوکار» برای دومین آخر هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم بازار آمریکای شمالی شد.

هنرآنلاین: سومین فیلم مجموعه انیمیشن سینمایی «پاندای کونگ‌فوکار» برای دومین آخر هفته پیاپی پرفروش‌ترین فیلم بازار آمریکای شمالی شد.

«پاندای کونگ‌فوکار 3» (Kung Fu Panda 3) تولید دریم‌ورکس انیمیشن از جمعه تا یکشنبه در سینماهای ایالات‌متحده و کانادا 21 میلیون دلار فروخت و به‌راحتی صدر جدول فروش فیلم‌ها در این بازار را به خود اختصاص داد.

فروش 21 میلیون دلاری یک انیمیشن در 3 روز

مجموع فروش داخلی سومین فیلم مجموعه انیمیشن سینمایی «پاندای کونگ‌فوکار» در دومین هفته اکران مجموع فروش داخلی خود را به 69 میلیون دلار رساند.

«پاندای کونگ‌فوکار 3» که تولید مشترک آمریکا و چین است در چین بسیار موفق عمل کرده و از 29 ژانویه تاکنون در این بازار بیش از 100 میلیون دلار فروخته است.


ویدیو مرتبط :
آنونس پاندای کونگ فوکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی رکورد سایت غیر اخلاقی را شکست!



 

رکوردار ژاپنی

 

یک مرد ژاپنی تنها در طی ۹ ماه توانست از محل کار خود بیش از ۷۵۰ هزار بار از وب سایت های غیر اخلاقی بازدید کند.

 

روسای وی وقتی متوجه این موضوع شدند که رایانه وی به یک ویروس رایانه‌ای مبتلا شد.

 

این مرد ۵۷ ساله البته شغل خود را به خاطر این رکورد‌شکنی از دست نداد اما حقوق وی به ۱۹۰ دلار در ماه کاهش یافت.متخصصان بر اساس تعداد کلیک های وی حساب کرده‌اند که وی به طور متوسط روزانه ده هزار صفحه غیراخلاقی مشاهده کرده است.

 

البته شاید باشند کسانی که بیشتر از این مرد ژاپنی اقدام به بازدید از این گونه سایتها کرده اند ولی هنوز دستشان رو نشده باشد!

پورتال سیمرغ (ww.seemorgh.com)