اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاشیدن اسید بر روی همسر در خواب/ مرد اسیدپاش قبل از خروج از کشور دستگیر شد



مرد میانسالی که روی همسرش اسیدپاشیده بود قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شد.

 اواخر مهر امسال اهالی خیابان مولوی با سر و صدای زن همسایه متوجه وقوع اتفاق هولناکی شدند. آنها با حضور در خانه همسایه میانسال متوجه پاشیدن اسید روی زن 53 ساله به نام  عاتقه شدند.

با اعلام موضوع به اورژانس زن میانسال به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل و تحقیقات ماموران در مورد علت اسیدپاشی وشناسایی عامل آن آغاز شد.

بررسی های اولیه نشان داد ساعتی قبل همسر عاتقه درحالیکه او خواب بوده است رویش اسید ریخته و فرار کرده است.

با شناسایی هویت مرد اسیدپاش موضوع به بازپرس جنایی تهران اعلام و تیمی از ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی علت اسیدپاشی و دستگیری مرد اسیدپاش آغاز کردند.

یکی از همسایه ها در مورد نحوه اسیدپاشی گفت:زن و مرد میانسال اهل افغانستان هستند و از چندین سال قبل در این محل به همراه فرزندانشان ساکن هستند.

دز ادامه یکی از فرزندان خانواده در بازجویی ها گفت:ظهر دیروز پدرم به خانه آمد و در حالیکه ظرفی در دست داشت سراغ مادر را گرفت. مادرم در حال استراحت بود که دقایقی بعد با صدای سوختم سوختم مادرم متوجه موضوع شدیم اما پدرم همان زمان فرار کرد. پدرم همیشه سو ظن داشت و به مادرم تهمت می زد.

با شناسایی هویت مرد 60 ساله تحقیقات برای شناسایی مرد اسیدپاش آغاز شد و سر انجام ماموران در تماس فرزندان خانواده متوجه شدند مرد اسیدپاش ظهر شنبه به خانه خواهرش در جنوب تهران رفته است. با شناسایی خانه مورد نظر مرد 60 ساله دستگیر شد.

با انتقال متهم به نام نظر به دادسرای امور جنایی او به اسیدپاشی روی همسرش اعتراف کرد و گفت:قبل از ازدواج با همسرم  دوبار دیگر ازدواج کرده بودم و 9 فرزند دارم. زندگی خوبی داشتم تا اینکه به خاطر برخی از رفتارهای همسرم دچار اختلاف شدیم.

متهم ادامه داد:این وضع برایم غیر قابل تحمل بود و نمی توانستم با او زندگی کنم. به همین خاطر به فکر انتقام از همسرم افتادم. شنیده بودم اسید صورت را می سوزاند و دیگر چهره فرد مثل قبل نمی شود برای همین تصمیم گرفتم روی او اسید بریزم.

وی افزود:ان روز هشت هزار تومان اسید خریدم و به خانه رفتم.  همسرم در خواب بود و فرزندانم مشغول کار خودشان بودند. آهسته به اتاق خواب رفتم و اسید را روی صورت و دست و پای او ریخته و فرار کردم.

بعد از فرار به پاکدشت رفتم و شب ها در خیابان و پارک می خوابیدم.

روز شنبه  به خانه خواهرم رفتم تا بعد از برداشتن وسایلی به افغانستان بروم که فرزندانم سر رسیدند و پس از ضرب و شتم مرا تحویل پلیس دادند. با اعترافات مرد اسید پاش او با دستور بازپرس حسین پور بازداشت شد.

  اخبار حوادث - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
پاشیدن اسید روی صورت دختر...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبردار 120 میلیارد ریالی دستگیر شد/ خروج 12 میلیارد ارز از کشور



کلاهبردار 120 میلیارد ریالی دستگیر شد/ خروج 12 میلیارد ارز از کشور

کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان اصفهان موفق به کشف کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی در بانکی در این شهر شدند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، در پی وصول پرونده مبنی بر دادخواهی سیستم بانکی علیه یک شرکت بازرگانی در اصفهان رسیدگی به این پرونده بزرگ کلاهبرداری در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت. با توجه به حساسیت موضوع و کلاهبرداری بزرگ صورت گرفته ،تیمی از برجسته ترین کارآگاهان اداره مبارزه جعل و کلاهبرداری تشکیل و به صورت ویژه و متمرکز بر روی این پرونده شروع به کار کردند.

پس از مدت زمان کوتاهی با تحقیقات علمی، فنی و پلیسی صورت گرفته از سوی این کارآگاهان مشخص شد فردی به هویت عابدین مدیر عامل یک شرکت بازرگانی در اصفهان با اقداماتی متقلبانه و فریب کارانه توانسته است کارکنان بانک مورد نظر را فریب دهد و 120 میلیارد ریال ارز از کشور خارج کند.

با اقدامات علمی و فنی صورت گرفته کارآگاهان موفق به شناسایی این کلاهبردار شدند و طی یک عملیات غافلگیرانه توانستند او را دستگیر کنند و برای انجام تحقیقات بیشتر وی را به همراهی آثار و مدارک جمع آوری شده از مخفیگاهش به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم که ابتدا کلاهبرداری را رد می کرد و خود را بی گناه معرفی می کرد در نهایت با بازجویی های صورت گرفته از سوی کارآگاهان و رویارویی با ادله و شواهد غیر قابل انکار علمی و پلیسی در نهایت لب به اعتراف گشود و در بازجویی های خود اقرار کرد که با  اقدامات متقلبانه با ارائه ثبت سفارش به سیستم بانک جهت خرید کالا از کشور چین،درخواست حواله ای به مبلغ 120میلیون ریال از سیستم بانکی کرده که با ارائه مدارک مورد نظر به بانک و انجام عملیات بانکی با با ترفندی خاص توسط بانک به حساب او در چین واریز شده است.

با اقرار صریح این کلاهبردار بزرگ و تکمیل شدن تحقیقات پرونده وی به مقام قضایی معرفی و با صدور قراری دویست میلیاردی روانه زندان شد./مهر