اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسپورت جباری ضبط شد؛ امان از بی پولی!


پاسپورت مجتبی جباری ستاره استقلال در فرودگاه امام ضبط شد اتفاقی که مجتبی از رخ دادنش می ترسید ، به وقوع پیوست و پاسپورت این بازیکن به دلیل بدهکاری مالیاتی ضبط شد.

 سایت گل: پاسپورت مجتبی جباری ستاره استقلال در فرودگاه امام ضبط شد اتفاقی که مجتبی از رخ دادنش می ترسید ، به وقوع پیوست و پاسپورت این بازیکن به دلیل بدهکاری مالیاتی ضبط شد.

حتما به خاطر دارید که جباری بعد از اعلام اداره مالیات مبنی بر بدهکاری مالیات در تمرین حاضر نشد اما باشگاه به او این اطمینان و قول را داد که بدهکاری او را خواهد پرداخت . با این حال کاری که معاونان فتح الله زاده انجام داده اند ، گذاشتن یک چک وثیقه در اداره مالیات بود . چیزی که بدهی را از دوش مجتبی برنداشت و بنابراین ، او در فرودگاه امام پاسپورت خود را در اختیار ماموران معذور قرار داد تا برای سفر تیم ملی به کویت وضعیت نامشخصی داشته باشد.

مبلغ بدهی مالیاتی جباری 140 میلیون تومان است که طبق قرارداد باشگاه استقلال مسئول پرداخت آن است اما آنها این کار را انجام نداده اند تا جباری در آستانه بازی حساس با صبا دوباره یه صرافت عدم حضور درتمرین بیفتد.جباری که بسیار عصبانی است در این باره می گوید: چون فعلا با باشگاه سفر خارجی نداریم آنها با من کاری ندارند، درحالیکه من به خاطر حسایت بازی الریان و اهمیت آن پا روی تصمیم که گرفته بودم گذاشتم و با تیم به قطر رفتم . من بسیار روی این موضوع تاکید داشتم که باشگاه مالیات را پرداخت کند اما متاسفاته این اتفاق نیفتاد . من در حال حاضر ممنوع الخروج هستم و این داستانی بود که البته برای من قابل پیش بینی بود ولی من روی حرف آقایان و قول شان حساب کرده بودم.

جباری می گوید: از فردا من باید دنبال جورکردن پول و پرداخت بدهی و آزاد کردن پاسپورتم باشم. آنطور که جباری می گوید در باشگاه استقلال کسی وجود ندارد که بخواهد پیگیر این چیزها باشد! آیا او دوباره حضور در تمرینات را تحریم خواهد کرد؟ جباری جوابی در این مورد ندارد اما ظاهرا چاره دیگری برای او باقی نمانده .مشکل مالیاتی چیزی است که چند بازیکن دیگر باشگاه استقلال هم با آن دست به گریبانند . اما شاید این فقط جباری است که شجاعت طرح این مشکل را در عرصه عمومی دارد .


ویدیو مرتبط :
امان امان آی امان بو جم این الیندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضبط موقت پاسپورت اصغر فرهادی هنگام ورود به ایران!



ضبط موقت پاسپورت اصغر فرهادی,اصغرفرهادی,جایزه اسکار

ضبط موقت پاسپورت اصغر فرهادی هنگام ورود به ایران

فرهادی تنها کارگردان ایرانی است که موفق به کسب جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم «جدایی نادر از سیمین» در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان شد.

 اصغر فرهادی، کارگردان برجسته کشورمان و برنده جایزه اسکار وارد خاک ایران شد.

فرهادی با هواپیمای ایران ایر وارد این فرودگاه شد و پس از گذراندن مراحل اداری مورد استقبال نزدیکان خود قرار گرفت. سعید فرهادی برادر اصغر فرهادی و فیلمنامه نویس نیز در میان استقبال کنندگان از وی حضور داشت.

 

فرهادی لحظاتی نیز با دوربین برنامه سینمایی«هفت» که در فرودگاه حاضر شده بود، به گفت وگو پرداخت. وی همچنین با تعدادی از مردم و علاقه مندانش که در فرودگاه حاضر بودند، خوش و بش کرد و حتی با وجود خستگی ناشی از سفر به درخواست برخی از آنان برای دادن امضا نیز با خوشرویی پاسخ مثبت داد.

 

خبر دیگر اینکه پاسپورت فرهادی هنگام ورود به فرودگاه به دلیل بروز برخی سوءتفاهمات توسط ماموران گرفته شد که سپس به وی بازگردانده شد. گویا از فرهادی خواسته شده است که برای ادای پاره ای از توضیحات فردا مراجعه کند.

 

فرهادی تنها کارگردان ایرانی است که موفق به کسب جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم «جدایی نادر از سیمین» در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان شد.

او همچنین نامزد دریافت همین جایزه برای فیلم نامه غیراقتباسی فیلم خود بود. وی همچنین اولین فیلمساز ایرانی است که برنده جایزه بهترین فیلم خارجی در جشنواره گلدن گلوب سال ۲۰۱۲ میلادی به خاطر کارگردانی و نویسندگی این فیلم شد.

 

در نظرسنجی مجله تایم، وی رتبه چهارمین شخصیت تاثیرگذار در میان ۱۰۰ شخصیت برتر سال ۲۰۱۲ را کسب کرد و در نهایت به عنوان یکی از ۱۰۰ چهره تأثیرگذار سال ۲۰۱۲ از سوی این مجله معرفی شد. او این روزها فیلم«گذشته» را روی پرده سینماهای کشور دارد.

بانی فیلم