اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ پزشکیان به سعید‌جلیلی: برجام واویلاست یا بیکاری‌جوانان و فساد‌ اداری و ...؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مردم در انتخابات هفتم اسفند نشان دادند که دیدگاه و نظرشان چیست
پاسخ پزشکیان به سعید‌جلیلی: برجام واویلاست یا بیکاری‌جوانان و فساد‌ اداری و ...؟

نماینده منتخب مردم تبریز در مجلس دهم گفت: آیا واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم بازارهای دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند، وجود دارد؟!

مسعود پزشکیان با اشاره به اظهارات ضد‌برجامی سعید جلیلی، مسئول سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که برجام را واویلا خوانده بود، گفت:من خوشبختانه سخنان آقایان را نه می خوانم و نه می شنوم اما اگر وی چنین حرفی زده است باید بگویم که غیر برجام هم واویلا بود.

به گزارش ایسکانیوز، وی افزود: واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم‌ها قطر گاز ما را می بُرد، عراق نفت را می‌برد، بازار دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند.

پزشکیان تصریح کرد: آیا مشکلات اقتصادی، فساد اداری و فساد فرهنگی خوب است‌؟! اگر این‌ها خوب است که ما دیگر حرفی نداریم اما آن طرف واویلا را هم ببینند و بگویند که چگونه می‌خواستند آن را حل کنند.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا این سخنان با هدف ورود به انتخابات ریاست جمهوری 96 بیان می‌شود، گفت: اگر مردم آن‌ها را انتخاب می‌کنند، کاندیدا شوند اما دیدیم که مردم در انتخابات هفتم اسفند به ویژه در تهران نشان دادند که دیدگاه و نظرشان چیست.

پزشکیان با تاکید براینکه ما باید باید نقشه راه حل مشکلات کشور را داشته باشیم، گفت: رکود، تورم، بیکاری، مشکلات فرهنگی، مسائل اجتماعی و بسیاری دیگر از گرفتاری‌ها و فسادها فاجعه نیست؟ آن هم برای نظامی که بر پایه اسلامیت و صداقت شکل گرفته و بنیان‌گذار آن امامی است که امام عدالت‌، انسانیت بزرگی است، آیا چنین جامعه‌ای برازنده ماست؟ این آقایان بیایند کلاه خود را قاضی کنند و به این سئوالات پاسخ دهند.

گفتنی است؛ سعید جلیلی اخیرا در دانشگاه بیرجند با اظهار سخنانی بر ضد توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 گفته است: این سند برجام، سندی نیست که به خودی خود قابل اعتماد باشد، این سند با شروط پذیرفته شده است و برجام بدون این شروط واویلاست!

 

 


ویدیو مرتبط :
بخشی از نقد برجام توسط دکتر سعید جلیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ سعید جلیلی به این سوال:«چه تضمینی وجود دارد مثل احمدی‌نژاد نشوید»؟!



سعید جلیلی,محمود احمدی نژاد

پاسخ سعید جلیلی به این سوال:«چه تضمینی وجود دارد مثل احمدی‌نژاد نشوید»؟!

نسیم نوشت:

سعید جلیلی در سفر به گیلان در پاسخ به این سوال که 'چه تضمینی وجود دارد مثل احمدی‌نژاد نشوید'، گفت: در دوره قبل گفتمان ما گفتمان انقلاب بود و احمدی‌نژاد هم بر همین گفتمان تاکید داشت ولی در ادامه، حب قدرت وی را منحرف کرد.

وی گفت: بنده پایبند به ایستادگی بر گفتمان انقلاب و تابع محض رهبری هستم./خبرآنلاین