اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ وزارت خارجه به کاخ سفید‌: پیروزی در القصیر نتیجه مجاهدت مردم سوریه بود نه جنگجو و سلاح ایران



بحران سوریه,القصیر,کاخ سفید

پاسخ وزارت خارجه به کاخ سفید‌: پیروزی در القصیر نتیجه مجاهدت مردم سوریه بود نه جنگجو و سلاح ایران

معاون عربی و آفریقایی وزیر خارجه با اشاره به اظهارات سخنگوی کاخ سفید‌ مبنی بر این‌که «القصیر با کمک ایران و حزب‌الله به تصرف ارتش سوریه درآمد» خاطرنشان کرد: پیروزی در القصیر در نتیجه مجاهدت و پایمردی مردم و ارتش سوریه حاصل شده است.

حسین امیر عبداللهیان تاکید کرد: تهران به حمایت‌های خود از سوریه قویا ادامه خواهد داد اما پیروزی در القصیر در نتیجه مجاهدت و پایمردی مردم و ارتش مقاوم سوریه حاصل شده است و حکومت سوریه نیازمند جنگجو و سلاح ایران نیست./ایلنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
القصیر سوریه - دستپاچگی تروریست ها در اولین ساعات حمله ارتش سوریه و حزب الله به شهر القصیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزارت خارجه آمریكا: نامه رسمی از ایران درباره ایرانیان ربوده شده در سوریه دریافت نكرده‌ایم



وزارت خارجه آمریكا: نامه رسمی از ایران درباره ایرانیان ربوده شده در سوریه دریافت نكرده‌ایم

وزارت امور خارجه آمریكا اعلام كرد كه هیچ نامه رسمی از جانب ایران درباره زائران ایرانی ربوده شده در سوریه دریافت نكرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از پاتریك ونترل، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریكا گزارش داد كه ایران دیپلمات سوییس در تهران را (در اعتراض به ربوده شدن زائران ایرانی در سوریه) به وزارت امور خارجه احضار كرد اما آمریكا هیچ‌گونه نامه رسمی از ایران درباره این موضوع دریافت نكرده است.

وی از ارایه جزییات بیش‌تر خودداری كرد اما در پاسخ به این سوال كه آیا منطقی است ایران، آمریكا را مسوول (ربوده شدن و جان زائران) ایرانی بداند،‌گفت: این كار بی‌معنی به نظر می‌رسد.

ونترل در عین حال اتهامات آمریكا علیه ایران در سوریه را تكرار كرد.

به گزارش ایسنا، در پی ربایش شهروندان و زائران ایرانی توسط گروه‌های مسلح مورد حمایت دولت آمریكا در سوریه كاردار سوییس به عنوان حافظ منافع آمریكا در تهران به وزارت خارجه احضار شد.

كاردار سوییس در تهران روز دوشنبه توسط مدیر كل آمریكای شمالی به وزارت امور خارجه فرا خوانده و نسبت به این قبیل اقدامات به وی هشدار داده شد.

رضا زبیب با اشاره به حمایت آمریكا از گروه‌های مسلح و شورشی در سوریه دولت آمریكا را مسوول سلامت 47 زائر ربوده شده دانست و تاكید كرد از دولت آمریكا انتظار می‌رود با استفاده از نفوذ خود نزد ربایندگان امكان آزادی فوری و بدون قید و شرط آنها را فراهم كند..../ایسنا