اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ «ناطق نوری» به یک شایعه


رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری می گوید خبر ائتلاف هاشمی،خودش و خاتمی در خصوص برنامه ریزی برای مجلس آینده بی ربط و خلاف واقع است.

خبرآنلاین: حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در گفت وگویی با اشاره به برخی خبرسازی ها، گفت:تند روهای سیاسی از هر دو جریان؛ ظاهرا به یک نقطه مشترک رسیده اند و آن هم ایجاد شکاف دربین نیروهای قدیمی انقلاب است.

وی با اشاره به انتشار اخباری درباره ائتلاف وی، هاشمی و خاتمی برای مجلس آینده، اظهار داشت: می گویند که اینها(آقای هاشمی، بنده و آقای خاتمی) نشسته اند برنامه ریزی برای مجلس آینده کرده اند و چه و چه!که حرف بی ربط و خلاف واقعی است.


ویدیو مرتبط :
صحبت های شنیدنی ناطق نوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ تلویحی امام جمعه قم به اظهارات ناطق نوری در مورد "مزخرفات برخی افراد"



پاسخ تلویحی امام جمعه قم به اظهارات ناطق نوری در مورد "مزخرفات برخی افراد"

امام جمعه قم که بیان کننده اظهارات عجیب در مورد رهبر معظم انقلاب بود و روز گذشته نیز از سوی ناطق نوری به شدت مورد اعتراض قرار گفته، نسبت به واکنش دیرهنگام رییس بازرسی دفتر رهبری واکنش نشان داد.

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

امام جمعه قم که چندی پیش اظهارات عجیبش در مورد رهبر معظم انقلاب، باعث جنجال رسانه های ضد انقلاب شده بود، روز گذشته از سوی ناطق نوری به شدت مورد اعتراض قرار گرفت اما ظاهراً اظهارات رییس بازرسی دفتر رهبری، چندان به مذاق امام جمعه قم خوش نیامده است.

به گزارش «انتخاب» ؛ ناطق نوری روز گذشته گفته بود: کسی که گفته آیت الله خامنه ای به دنیا آمده، گفته «یا علی» مزخرف گفته/ آقایی که این حرف را زده توبیخ شده / این حرفها ضد ولایت فقیه است و اینجا باید گفت: مرگ بر ضد ولایت فقیه/این حرف ها توهین به رهبری است/ ببینید چقدر این حرف موجب سوء استفاده قرار گرفت.

این در حالی است که تا پیش از سخنان ناطق نوری، هیچ یک از شخصیت های نظام واکنشی نسبت به اظهارات سعیدی نشان نداده بود ، اما اظهارات اخیر ناطق، ظاهراً برای امام جمعه قم " اندکی برخورنده بوده است.

اما "سعیدی" پاسخی تلویحی به ناطق داده و گفته است: بازگو کردن خطای دیگران یکی از مسائلی است که انقلاب اسلامی همواره از آن ضربه‌های زیادی خورده است و باید توجه داشت که لج بازی و اصرار به بیان خطای دیگران موجب سوء استفاده دشمنان علیه ملت ایران خواهد شد.

به گزارش انتخاب ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که به گفته ناطق نوری توسط دفتر رهبری به دلیل بیان اظهاراتش توبیخ شده است، با بیان اینکه نباید خطای دیگران را بازگو کرد چرا که این امر آب به آسیاب ریختن دشمن است، افزود: بازگو کردن خطای دیگران یکی از مسائلی است که انقلاب اسلامی همواره از آن ضربه‌های زیادی خورده است و باید توجه داشت که لج بازی و اصرار به بیان خطای دیگران موجب سوء استفاده دشمنان علیه ملت ایران خواهد شد.

امام جمعه قم همچنین گفت که «هیچ انسانی از خطا مصون نیست»/انتخاب