اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ منفی به رابطه نامشروع، بهانه انتشار عكس‌های دختردانشجو



رابطه نامشروع,روابط نامشروع,خبر حوادث

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان خراسان رضوی از دستگیری عامل هتك حرمت به دختری دانشجو در یكی از شبكه‌های اجتماعی خبر داد.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ سید محسن عرفانی در رابطه با شناسایی و دستگیری عامل هتك حرمت زنی گفت: بنابر اظهارات شاکیه وی چندی پیش با فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و با یكدیگر تبادل پیام می‌كردند و پس از مدتی با توجه به تقاضای نامشروع متهم از شاكیه كه به آن پاسخ منفی داده بود، به قصد انتقام‌جویی پروفایلی به نام این خانم در یکی از شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌كند و عكس‌های این فرد را در آن قرار داده و اقدام به انتشار مطالب غیراخلاقی به نام وی می‌كند.

 

وی افزود:كارشناسان پلیس فتا پس از انجام بررسی ردپایی از متهم شناسایی كردند و در نهایت آدرس وی را به دست آورده و در یك عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و پس از تحقیقات تكمیلی تحویل دادسرا شد.

 

عرفانی در این مورد توصیه كرد كه در حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی خود كاملا دقت كنند و در شبكه‌های اجتماعی از به اشتراك گذاشتن اطلاعات شخصی با افراد ناشناس یا مدعی دوستی و ازدواج خودداری كنند و در صورت مشاهده هر گونه سوء‌استفاده از اطلاعات شخصی خود موضوع را با پلیس فتا در میان بگذارید.... / isna.ir


ویدیو مرتبط :
رابطه نامشروع یک زن با چند مرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خالکوبی بهانه‌ای برای وادار دانش آموزان به رابطه نامشروع+ عکس



رابطه نامشروع جنسی,تجاوز جنسی

خالکوبی بهانه‌ای برای وادار دانش آموزان به رابطه نامشروع+ عکس

به گزارش پلیس، معلم انگلیسی 34 ساله به دلیل برقراری رابطه نامشروع جنسی با دانش آموز پسر 17 ساله در دبیرستان دویس واقع در کایزویل در ایالت یوتا در آمریکا دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از نیویورک تایمز؛ معلم 34 ساله درس زبان انگلیسی که در دبیرستان دیویس در کایزویل تدریس می کرد، چندین بار دانش آموز 17 ساله مورد آزار و اذیت و در مواردی سوء استفاده جنسی قرار داد.

برین التیک 34 ساله هنگام خالکوبی بر روی بدن خود توسط دانش آموز 17 ساله، وی وادار به برقراری رابطه نامشروع می نمود.

این دانش آموز دست کم 7 بار بین ژانویه 2012 و اکتبر سال 2013 توسط معلم انگلیسی خود مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته است.

این معلم چندین مورد از برقراری رابطه جنسی با دانش آموز دختر و پسر دیگر خود در سنین مشابه در فاصله زمانی یاد شده نیز متهم شده است.

این معلم به اتهام سوء استفاده جنسی کودکان و نوجوانان متهم و در بازداشت پلیس بسر می رود و از کار خود برکنار شد.

دادگاه وی پس از تکمیل پرونده در چند روز آینده برگزار خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران