اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ معمای جان اسنو در بازی تاج و تخت


گروه سازنده این سریال بارها پیش از آغاز فصل ششم در گفت‌وگو با نشریات و خبرگزاری‌های متفاوت بر یک نکته تاکید داشتند : «جان اسنو مرده است».

خبرآنلاین: گروه سازنده این سریال بارها پیش از آغاز فصل ششم در گفت‌وگو با نشریات و خبرگزاری‌های متفاوت بر یک نکته تاکید داشتند:«جان اسنو مرده است».

پس از ماه‌ها طرفه رفتن از پاسخ به پرسش‌های موجود درباره سرنوشت جان اسنون کیت‌ هرینگتون لب به سخن گشود و پس از نمایش قسمت دوم سریال در این باره سخن گفت.

این بازیگر پس از اصرار فراوان از برای پاسخ به این پرسش‌ها در نهایت تائید کرده بود که جان اسنو در فصل ششم حضور دارد اما در نقش یک جنازه. البته پس از آغاز فصل ششم حضور نام کیت هرینگتون در تیتراژ سریال تصور حضور او به عنوان یک جنازه را اندکی غیرقابل باور کرده بود.

پاسخ معمای جان اسنو در «بازی تاج و تخت»

حتی دیوید بنیاف و دن وایس هم پیش از آغاز فصل ششم در این باره گفته بودند : «قهرمانان اصلی داستان «بازی تاج و تخت» ادعای جاودانگی ندارند. در حقیقیت سرشت قهرمان‌های اصلی نقطه برجسته و متفاوت داستان جرج آر.آر مارتین است. ما همه عاشق «ارباب حلقه‌ها» هستیم، اما این یک واقعیت است که هیچ کسی باور نمی‌کند که سارون در پایان فرودو را بکشد. در «هری پاتر» هم تصور پیروزی ولدمورت بر هری غیرممکن است. اصولا در فانتزی‌های سنتی زمانی که نیروی تاریکی در برابر ارتش روشنایی می‌ایستد، همه می‌دانند برنده چه کسی است؟ قابل پیش‌بینی بودن نقطه ضعف این گونه‌ داستان‌ها است.»

کیت‌ هرینگتون در این باره گفت : «من برای اینکه به همه دروغ گفتم معذرت می‌خواهم. از اینکه می‌دیدم تماشاگران از مردن کاراکتر جان اسنو ناراحت هستند، خوشحال بودم، چون بزرگترین ترسم این بود که کسی به این موضوع اهمیت ندهد.»

البته گام بعدی در سرنوشت جان اسنو کاملا مبهم است، ولی حداقل داستان نجات یافتن او از مرگ به حقیقت پیوست.

در انتهای قسمت دوم فصل ششم سریال داوس سیورث با بازی لیام کانینگام موفق می‌شود ملیساندر با بازی کاریس فن هوتن را متقاعد کند تا جان اسنو با بازی کیت هرینگتون را با استفاده از جادو به زندگی باز گرداند. این دقیقا همان چیزی بود که هواداران سریال مدت‌ها منتظر آن بودند.


ویدیو مرتبط :
مرگ دردناک جان اسنو قسمت آخر فصل 5 سریال بازی تاج و تخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس جان اسنو در سری جدید بازی تاج و تخت


حضورکیت‌ هرینگتون درصحنه فیلم‌برداری فصل ششم «بازی تاج و تخت» نشانه‌ای قدرتمند از حضور او در فصل ششم این سریال است.

خبرآنلاین: حضورکیت‌ هرینگتون درصحنه فیلم‌برداری فصل ششم «بازی تاج و تخت» نشانه‌ای قدرتمند از حضور او در فصل ششم این سریال است.

شخصیت جان اسنو با بازی این بازیگر در قسمت پایانی فصل پنجم سریال کشته شد. با این حال این بازیگر 28 ساله با لباس جان اسنو در صحنه فیلم‌برداری سریال در بلفاست دیده می‌شود.

عکس جان اسنو در سری جدید بازی تاج و تخت

بسیاری از طرفداران این سریال بر این عقیده‌اند که جان اسنو به وسیله ملیساندر به زندگی بازخواهد گشت. البته این احتمال نیز وجود دارد که حضور او در صحنه فیلم‌برداری تنها برای ضبط فلش‌بک‌هایی به گذشته باشد.

هرینگتون پیش از این در یک مصاحبه گفته بود : «همین قدر بگویم که تا مدتی «بازی تاج و تخت» قسمتی از زندگی من خواهد بود. احتمالا پایان کار من با این سریال زمانی است که وارد 30 سالگی شده باشم.»

عکس جان اسنو در سری جدید بازی تاج و تخت

او اعلام کرده که  قراردادش برای بازی در این سریال هنوز به پایان نرسیده است. هنوز کسی از سرنوشت نهایی جان اسنو در این مجموعه آگاه نیست، هرچند غالب‌ترین پاسخ برای این پرسش، تائید مرگ جان اسنو بوده است.