اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ «علی داهی» به انتقاد علی دایی


قصدم این است که تحمل افراد بیشتر شود. فقط به دنبال نشان دادن اشتباهات هستم و نمی خواهم کسی را مسخره کنم. معتقدم اگر کسی نقد نشود، مطمئناً نمی تواند موفق باشد.

بازیگر نقش علی دایی در برنامه طنز ˝خنده بازار˝ گفت: قصد مسخره کردن هیچکس حتی علی دایی را ندارم و فقط می خواهم مردم را شاد کنم.

سامان گوران که با نقش «علی داهی» در برنامه خنده بازار ظاهر شد درخصوص صحبت هایی که طی روزهای اخیر درباره تقلید حرکات و صدای علی دایی در برنامه طنز خنده بازار مطرح شده، به خبرنگار ورزشی برنا گفت: خیلی از افراد در حدی نیستند که بخواهند در این باره نظر بدهند. متاسفانه برخی اطرافیان علی دایی پیاز داغ این موضوع را زیاد کردند. فکر می کنم باید آستانه نقدپذیری‌مان را بالاتر ببریم تا تحمل برخی مسائل را داشته باشیم.

وی افزود: قصدم این است که تحمل افراد بیشتر شود. فقط به دنبال نشان دادن اشتباهات هستم و نمی خواهم کسی را مسخره کنم. معتقدم اگر کسی نقد نشود، مطمئناً نمی تواند موفق باشد.

این بازیگر طنز تلویزیون با اشاره به اجرای چنین حرکاتی در خارج از کشور اظهار داشت: در ایتالیا برای بازیکنان بزرگ لطیفه می سازند. در کشورهای دیگر حتی عروسک برخی افراد ساخته می شود و به نمایش درمی آید، اما اعتراضی نیست. می دانم دایی قلب رئوفی دارد، اما برخی افراد مساله را جوری توضیح می دهند که خودشان را پیش او عزیز جلوه بدهند.

گوران با تاکید بر اینکه قصد تمسخر کسی را ندارد، به برنا گفت: خداوند این قدرت را به من داده که صدای همه را تقلید کنم. در موضوع علی دایی هم هرگز قصد تمسخر نداشتم. اگر ذره ای این فکر در من باشد، از خدا می خواهم که قدرت تقلید را از این بنده حقیرش بگیرد. در ادای حرکات و صدای دایی شیوه متعادلی را در پیش گرفتم، زیاده روی نکردم و اتفاقاً وسواس زیادی هم به خرج دادم. در این چند روز انتقادات زیادی از من شد، اما این رسمش نبود که اینگونه برخورد کنند.

او در ادامه عنوان کرد: درباره حبیب کاشانی نیز باشگاه پرسپولیس گفت با توجه به اینکه کاشانی از شاد شدن مردم خوشحال شده است، او اعتراضی نسبت به تقلید صدا و حرکاتش ندارد.

گوران درباره برخورد مسوولان صدا و سیما با انتقادات گفت: مسوولان از ساختن اینگونه برنامه‌ها استقبال کردند و حتی اعلام نمودند که می توانیم پا را فراتر بگذاریم.

منبع: تابناک


ویدیو مرتبط :
حمایت احسان علیخانی از علی کریمی و انتقاد از علی دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد عجیب رویانیان از کریمی:کریمی ام الفساد تیم است!+پاسخ علی کریمی



رویانیان,علی کریمی

انتقاد عجیب و شدید مدیرعامل پرسپولیس علیه شماره هشت / رویانیان: کریمی ام الفساد تیم است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد شدید از علی کریمی گفت که دیگر او را به پرسپولیس راه نخواهد داد.

در حاشیه افتتاح رستوران‌های زنجیره‌ای باشگاه پرسپولیس وقتی یکی از هواداران این تیم از رویانیان خواست تا بنا به خواست هواداران علی کریمی را به پرسپولیس بازگرداند مدیرعامل سرخ‌پوشان در پاسخ گفت: به هیچ عنوان این کار را نخواهم کرد. کریمی ضربه‌های زیادی به تیم زده است. شما نگاه کنید که او با مربیان سابق پرسپولیس مثل دنیزلی و ژوزه چه کرد. او ام‌الفساد تیم است!

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه خطاب به آن هوادار مدعی شد که علی کریمی برای هر بازی در پرسپولیس 100 میلیون تومان از این باشگاه دریافت کرده است.

پاسخ کریمی به حرفهای رویانیان

پس از صحبتهای محمد رویانیان درباره علی کریمی، کاپیتان سابق پرسپولیس پاسخ او را داد.

به گزارش ایسنا، علی کریمی که با وجود درخواست هواداران پرشمار پرسپولیس به نظر می‌رسد با صحبتهای محمد رویانیان جایی در تیم فصل آینده این تیم ندارد در اظهارنظری پیامکی گفته است: "سلام... رویانیانی که حرفهایش به ساعت نمی‌کشد خودش تکذیب می‌کند، ارزش فکر کردن ندارد! ببینیم رویانیان جرات (!) دارد به دایی چک‌های دستفروش بدهد!"/ایسنا