اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ جالب رویانیان درباره عکس هایش


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مثبت خواندن مذاکرات این باشگاه با مصطفی دنیزلی گفت: منتظر پاسخ نهایی این مربی ترکیه‌ای هستیم که طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مثبت خواندن مذاکرات این باشگاه با مصطفی دنیزلی گفت: منتظر پاسخ نهایی این مربی ترکیه‌ای هستیم که طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

محمد رویانیان در حاشیه همایش اولین سالگرد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به دنبال یک مربی درجه یک و باکلاس بین المللی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس هستیم و به همین دلیل نیز با مصطفی دنیزلی وارد مذاکره شدیم.

وی در خصوص نتایج مذاکرات با مصطفی دنیزلی اظهار داشت: در حال حاضر منتظر پاسخ نهایی این مربی ترکیه ای هستیم که طی چند روز آینده مشخص خواهد شد. پس از آن که نتیجه مذاکرات با دنیزلی مشخص شد، کلیه موارد را به اطلاع رسانه‌ها و هواداران تیم پرسپولیس خواهیم رساند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 اظهار داشت: اطلاعات و تاریخهایی که فردوسی‌پور در برنامه دوشنبه شب 90 اعلام کرده همه اشتباه بود.

وی در خصوص عکسهایی که از وی با مربیانی که با آنها مذاکره کرده منتشر شده است، گفت: به نظر من عکسهای قشنگی بود!


منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
کل کل جالب فردوسی پور و رویانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ جالب یک ایرانی به آلن ایر + عکس



اخبار سیاست خارجی - پاسخ جالب یک ایرانی به آلن ایر + عکس

یک ایرانی در شبکه اجتماعی فیس بوک پاسخ جالبی به پرسش سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا داده است.

به گزارش نامه‌نیوز، آلن ایر سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امور خارجه آمریکا که در فیس‌بوک به زبان فارسی پست می‌گذارد، امروز ترجمه یک واژه فارسی را از مخاطبان خود پرسیده است.

او خبری در مورد زمین‌خواری در ایران را به اشتراک گذاشته و پرسیده است: «بهترین ترجمه انگلیسی برای زمین‌خواری چه است؟»

این سوال سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با واکنش کاربران ایرانی مواجه شده که یکی از کاربران ایرانی پاسخ جالبی به وی داده است. این ایرانی در پاسخ به سوال بهترین ترجمه برای واژه زمین‌خواری نوشته است: «اسرائیل!»

 

اخبار ,اخبار سیاست خارجی ,پاسخ یک ایرانی به پرسش آلن ایر

 اخبار سیاست خارجی - نامه نیوز