اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ تند «سحر قریشی» به هتاکان به وی


سحر قریشی در واکنش به اهانت برخی کاربران شبکه های اجتماعی به وی با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:«هر چى فكر میكنم چى بنویسم كه هم حرف دلم باشه هم با ادب هیچ كلمه اى به زبونم نمیاد....».

 
 
 
 
صبح بخیر: سحر قریشی در واکنش به اهانت برخی کاربران شبکه های اجتماعی به وی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «هر چى فكر میكنم چى بنویسم كه هم حرف دلم باشه هم با ادب هیچ كلمه اى به زبونم نمیاد.

فقط میتونم به اون آدمهایى كه فقط هستن تو این دنیا كه باشن و زحمت انسانیت رو هم به خودشون نمیدن بگم بى شعوریشون براى من اهمیتى نداره.

 اگه گاهى بعضى از پستهامو پاك میكنم به حرمت دوستهاى واقعیمه آخه بعضیاشون كوچیكن و هنوز معنىِ خیلى حرفهارو نمیدونن از خداى بخشنده و مهربون میخوام كه به دل این بندهاشم نگاه كنه و قلب سیاهشون رو با نور الهى روشن كنه».

پاسخ تند «سحر قریشی» به هتاکان به وی


ویدیو مرتبط :
واکنش تند سحر قریشی به شوخی جنجالی جنسی محمود شهریاری!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ تند «سحر قریشی» به هتاکانش



اخبار,اخبار فرهنگی,اخبار سحر قریشی

سحر قریشی در واکنش به اهانت برخی کاربران شبکه های اجتماعی به وی با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «هر چی فکر میکنم چی بنویسم که هم حرف دلم باشه هم با ادب هیچ کلمه ای به زبونم نمیاد....».

فقط میتونم به اون آدمهایی که فقط هستن تو این دنیا که باشن و زحمت انسانیت رو هم به خودشون نمیدن بگم بی شعوریشون برای من اهمیتی نداره.

اگه گاهی بعضی از پستهامو پاک میکنم به حرمت دوستهای واقعیمه آخه بعضیاشون کوچیکن و هنوز معنیِ خیلی حرفهارو نمیدونن از خدای بخشنده و مهربون میخوام که به دل این بندهاشم نگاه کنه و قلب سیاهشون رو با نور الهی روشن کنه».

 

اخبار فرهنگی - برترین ها