اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ به استفتائات به سبک هارون مونس!



 اخباربین الملل  -  پاسخ به استفتائات به سبک هارون مونس!

مونس همچنین در استفتائی دیگر رای دادن در انتخابات جمهوری اسلامی ایران را با هر عذر و بهانه ای حرام و از گناهان کبیره دانسته است!

روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد استرالیا متن یک استفتائیه از هارون مونس شهروند استرالیایی ایرانی تبار که ماه گذشته با انجام یک گروگانگیری تروریستی در شهر سیدنی جامعه استرالیا را در شوک فرو برد و در نهایت در درگیری با پلیس به همراه 3 گروگان کشته شد، منتشر کرد.

به گزارش عصر ایران در این سند هارون مونس که نام اصلی او "حسن منطقی بروجردی" است، در پاسخ به سوال دختری 22 ساله درباره ضرورت سر کردن روسری به عنوان  یک زن مسلمان شهروند استرالیا ، می گوید حدود حجاب بستگی به عرف دارد و اگر در جامعه ای بدون روسری بودن به معنای بی حجاب بودن نباشد، حتی بدون سر کردن روسری نیز با حجاب محسوب می شود.

اخبار,اخبار بین الملل,هارون مونس


او همچنین در پاسخ به استفتای مردی که می گوید زنش بدون اجازه و رضایت او به اماکنی می رود که او دوست ندارد، می گوید زن برای خروج از منزل نیازی به کسب اجازه از شوهر ندارد.

مونس همچنین در استفتائی دیگر رای دادن در انتخابات جمهوری اسلامی ایران را با هر عذر و بهانه ای حرام و از گناهان کبیره دانسته است!
 

اخبار,اخبار بین الملل,هارون مونس


ماه گذشته هارون مونس اقدام به یک گروگانگیری در مرکز سیدنی استرالیا کرد که با حمله پلیس و کشته شدن 3 نفر شامل گروگانگیر و 2 گروگان به پایان رسید.

 

 اخبار بین الملل -  عصر  ایران


ویدیو مرتبط :
هارون مونس کیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سبک‌دست به پاسخ منفی نفت


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با پاسخی که نفت به استقلال داده کمی فضا ملتهب شد اما ما باید با آرامش تصمیم بگیریم.

خبرگزاری فارس: شاهرخ سبک دست در مورد اینکه چه زمانی هیات مدیره جدید باشگاه استقلال اعلام می شود، گفت: همه چیز به نظر وزارت ورزش بستگی دارد. آنها در حال بررسی افراد هستند و شاید امروز و فردا اعضا اعلام شوند.

وی در خصوص اینکه باشگاه نفت با حضور منصوریان در استقلال مخالفت کرده است گفت: بله، من دیشب متوجه جواب نفت شدم. به هر حال فضا ملتهب شده و باید فضا را به سمت آرامش ببریم. باید دیگر هر چه زودتر تکلیف باشگاه روشن شود. نباید دیرتر از این انتخابات صورت گیرد. البته باز در این فوتبال تا دقیقه آخر چیزی مشخص نیست.

سبک دست در پاسخ به این سوال که اکنون نظر باشگاه در مورد انتخاب سرمربی چیست، گفت: هنوز فکر خاصی نکرده ایم. به هر حال باشگاه نفت هم روی منصوریان سرمایه گذاری کرده و ما نمی توانیم اصرار بیشتری کنیم. کاری نمی شود کرد. کمیته فنی باشگاه باید اولویت بندی کند. فعلا که چیزی مشخص نیست. من نمی توانم گزینه ای را بگویم و سپس متوجه شویم که برای حضور در استقلال مشکلاتی دارد.