اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ به ادعای حمایت BBC از هاشمی


فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ادعای حمایت بی‌بی‌سی از پدرش واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ادعای حمایت بی‌بی‌سی از پدرش واکنش نشان داد.

 فائزه هاشمی ظهر امروز  با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

وی همچنین در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود بی‌بی‌سی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حمایت کرده؟ گفت: به نظرم این حرف نوعی فرافکنی است. اوایل انقلاب بی‌بی‌سی از انقلاب هم حمایت می‌کرد آیا باید بگوییم انقلابی انگلیسی است؟

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره اینکه گفته می‌شود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفته به برخی رای ندهید، یادآور شد: اینها موضوعاتی مسخره است و این حرف‌ها به آیت‌الله هاشمی ربطی ندارد. بی‌بی‌سی هم یک بخش خبری و تحلیلی دارد و افراد می‌توانند در آن اظهارنظر کنند. ما فکر می‌کنم این قبیل اظهارات نشانگر نگرانی و در جهت تخریب افکار عمومی است.

فائزه هاشمی درباره ریاست مجلس آینده نیز گفت: کسانی که وارد مجلس می‌شوند باید خودشان در این باره تصمیم‌گیری کنند.

وی در خصوص حوادث بعد از انتخابات سال 88 نیز خاطرنشان کرد: انتخابات سال 92 موضوعات سال 88 را جبران کرد اگرچه هزینه‌های زیادی برای نظام پرداخت شد .

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره سفرش به آمریکا نیز خاطرنشان کرد: این سفر کاملا شخصی بوده و موضوعات مطرح شده در این باره درست نیست.

وی در پایان با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای درباره وضعیت اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات، گفت:‌ هنوز پیش‌بینی در این باره زود است اما هرگاه مشارکت زیاد بوده موقعیت اصلاح‌طلبان نیز بهبود پیدا کرده است.


ویدیو مرتبط :
ادعای عجیب BBC درباره رابطه ی ظریف با رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ هاشمی به ادعای عجیب عربستان


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور انجام تمهیدات انتقال پیکرهای مطهر جان باختگان منا دوباره عازم جده شد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور انجام تمهیدات انتقال پیکرهای مطهر جان باختگان منا دوباره عازم جده شد.

دکتر سیدحسن هاشمی و هیأت همراه برای پیگیری تصمیمات اتخاذ شده درباره انتقال پیکر جان‌باختگان دوباره عازم جده شد. پیش از این تاکید شده بود که هیچ ایرانی تاکنون در مکه دفن نشده و نخواهد شد و پیکرهای زائرانی که هنوز هویت دقیق‌شان مشخص نشده است برای تعیین هویت قطعی نیز بزودی به ایران منتقل خواهند شد.

وزیر بهداشت صبح امروز پس از بازگشت از جده با حضور در منا، از محل وقوع فاجعه اندوهناکی که منجر به کشته شدن هزاران نفر از حجاج شد، بازدید کرد.

هاشمی همچنین امروز از آشپزخانه مرکزی مکه بازدید کرد که به گفته وزیر بهداشت روند خدمات به حجاج در حال حاضر به صورت عادی در جریان است.

همچنین وزارت بهداشت، ادعای رسانه‌های سعودی مبنی بر این‌که هاشمی در کنفرانس مطبوعاتی با همتای سعودی خود،حادثه منا را خواست خدا و امری خارج از کنترل دانسته است،به شدت تکذیب کرد.

این وزارتخانه در ادامه متن تکذیبیه خود که در وب‌دا منتشر شده آورده است:براساس گزارش‌های دریافتی از عربستان در تمام مذاکرات با مسؤولان عربستان تاکید شده است که حادثه منا ناشی از خطای انسانی و کم تجربگی مسؤولان مربوطه و قابل پیشگیری بوده و ارتباط آن به قضا و قدر غیر منطقی است.