اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ بهرام رادان به حاشیه توییت اخیرش


بهرام رادان بازیگر سینما در پی ایجاد برخی حواشی برای او، با انتشار یادداشتی تلاش کرد ابهامات ایجاد شده را برطرف کند.

خبرآنلاین: ددر پی انتشار اخباری ضدونقیص در چند روز اخیر و ایجاد حواشی برای بهرام رادان، این بازیگر سینما تصمیم گرفت توضیحاتی برای برطرف شدن سوء‌تفاهم‌ها ارائه کند. در روزهای اخیر مطلبی در فضای مجازی منتسب به این بازیگر انتشار یافت كه البته لحظاتی پس از انتشار به سرعت از فضای مجازی حذف شد، اما حواشی ایجاد شده در پی آن ادامه داشته است.

این بازیگر یادداشتی را با هدف برطرف کردن ابهامات و سوءبرداشت‌های ایجاد شده  در اختیار خبرآنلاین قرارداد.

متن کامل یادداشت رادان به این شرح است:

در پی انتشار مطلب منتسب به اینجانب در فضای مجازی لازم دیدم تا توضیحات ذیل را در اختیارتان قرار دهم:

با توجه به علاقه مطالعاتى و تجربیات شخصى نگارنده در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی در كشورهاى مختلف و نظر به این كه در كشور ایالات متحده، تعداد افراد مذهبى در این كشور به حدى بالاست كه أساسا اتخاذ چنین تصمیمى توسط دموكرات‌ها، آن‌هم درست همزمان با دور نهایى مذاكرات با ایران و در یكسال و نیم باقیمانده به انتخابات این كشور باید دلایل سیاسی خاص ویژه‌ای داشته باشد که منجر به تصویب ناگهانى چنین قانون عجیبى شده است.

در مطلب منتسب كه تنها چندى پس از انتشار و به منظور جلوگیرى از سوءاستفاده حذف شد، فقط اشاره به «تاریخى بودن» تصویب این قانون شده بود و به هیچ وجه كلامى از تأیید و حمایت در آن نبود، پرواضح است که چنین رفتارهایى در قانون، عرف و شرع ما محکوم است، لذا حركت غیرمسئولانه برخى سایت‌ها در بد تیتر كردن، به خودانگاشتن و بزرگنمایى این مسئله، تنها آب به آسیاب دشمن ریختن بود و نیت من فقط كنجكاوى از پس پرده ماجرا و دلایل این اقدام بود نه تایید و حمایت از آن.


ویدیو مرتبط :
بهرام رادان با انتشار یک عکس به شایعات پاسخ داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش بهرام رادان به برخی حاشیه‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بهرام رادان می‌گوید که با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم حتی به شوخی.

این بازیگر در پی برخی حواشی پیش آمده در روزهای اخیر در صفحه اینستاگرام‌اش متنی را نوشت، در این متن آمده است:

«در روزهای گذشته، بیش از هر زمان دیگر در ١٦ سالی که میهمان دلهای پاکتان بودم، بر من ثابت شد که چه قدر زیباست هموطن‌تان بودن و چه افتخارآمیز است هم نفستان بودن تا پایان عمر... حالا برای اولین‌بار با تک تک شما درد دل می‌کنم. تک تک شما که این روزها با گسترش لحظه به لحظه شبکه‌های اجتماعی نزدیک و نزدیکتر می‌شوید، نزدیکی که برای گروهی همراه با عشق است و گروهی با سوء‌ظن.

هرچند در آخر همه از یک پیکریم اما مواظب یکدیگر باشیم؛ با سؤبرداشت و سؤتفاهم باهم مقابله نکنیم، با اعتبار و آبروی همدیگر بازی نکنیم،حتی به شوخی! چرا که یک شوخی به ظاهر کوچک، صدمات جبران ناپذیری را به حیثیت فرد و سلامت روانی جامعه وارد می‌کند.

پول، شغل و در کل رفاه از دست رفته با تلاش، کوشش و امید باز می‌گردد، اما اعتبار ثروتی ست که اگر در یک لحظه بر باد رود، عمری در پی دوباره به دست آوردنش باید دوید...

در پایان، سعی کنیم با یکدیگر همدل و مهربان بمانیم و دست به نیت خوانی از یکدیگر نزنیم و به تعبیر بزرگان اخبار خوب، مفید و امید بخش در جامعه منتشر کنیم.
به امید سربلندی ایران عزیز


بهرام رادان
دهم تیرماه نودوچهار»

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین