اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ انصاری به فیروزآبادی و علم الهدی: کدام ایرانی از حذف هاشمی خوشحال است؟



انصاری,مجید انصاری,عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

توصیه‌های انصاری به علم‌الهدی و فیروزآبادی

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد و رییس ستادکل نیروهای مسلح درباره بررسی صلاحیت کاندیداها واکنش نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در گفت‌وگویی با انتقاد از اظهارات اخیر آیت‌الله علم‌الهدی به عنوان امام جمعه پایتخت معنوی؛ مشهد مقدس، نسبت به دختر امام خمینی، تاکید کرد: عدالت و احتیاط در گفتار و کردار از شرایط اولیه و الزامی سمت امامت جمعه است و علاوه برآن کسوت روحانیت که لباس تقوا و اخلاق و پیشوایی جامعه است نیز اقتضای این امر را دارد.

وی گفت: من از ایشان درخواست می‌کنم که به خاطر مسائل سیاسی بیش از این به اعتماد عمومی مردم به روحانیت لطمه وارد نکنند.

وی هم‌چنین درباره اظهارات اخیر سرلشکر فیروزآبادی رییس ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر خوشحالی مردم از اقدام شورای نگهبان در زمینه احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: من تصور نمی‌کنم هیچ ایرانی علاقه‌مند به پیشرفت کشور و انقلاب از این موضوع خشنود شده باشد. نمی‌دانم آقای فیروزآبادی سخن از کدام ایرانی می‌گوید که از اقدام شورای‌نگهبان خوشحال است؟

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است: حضور آقای هاشمی در انتخابات موجی از شعف و شادی را آن چنان در کشور ایجاد کرد که پیش‌بینی برخی کارشناسان و حتی نظرسنجی‌ها حکایت از آن داشت که هاشمی بیش از 70درصد از آراء را به خود اختصاص خواهد داد. آیا ممکن است کسی از رد شدن شخصیتی در این حد از محبوبیت که در 15 خرداد امسال 50 سال از فعالیت بی‌وقفه فداکارانه او در جریان انقلاب می‌گذرد، خوشحال شده باشد؟ همگان می دانند که آیت الله هاشمی از سال 1341 تا امروز 50 سال است که به طور بی‌وقفه، فداکارانه و شجاعانه خود را وقف اسلام و انقلاب و مردم عزیز این مرز و بوم کرده است و بارها تا پای جان و شهادت پیش رفته است و به حق لقب شناسنامه انقلاب به خود گرفته است.

وی ادامه داد: مجموعه امتیازات و توانایی ایشان در عرصه مدیریت و آگاهی به مسائل داخلی، بین‌المللی و تجربه کم‌نظیرشان در هنگامه‌های دشواری و بحران، ظرفیتی در ایشان ایجاد کرده است که می‌تواند و می‌توانست در شرایط بسیار حساس کنونی که کشور در عرصه داخلی و بین‌المللی با چالش‌ها و مشکلات متعددی روبه‌روست، گره‌گشای آن‌ها به خصوص مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد و همین قابلیت‌ها و توانایی‌هاست که موجی از امید با ثبت نام ایشان سراسر کشور را فراگرفت و اقدام شورای نگهبان نقطه یأس و آب سردی بر همه این امیدها و امیدواری ها بود.

وی در پایان گفت: بهتر است که جناب آقای فیروزآبادی و دوستانشان و برخی جریانات دیگر صاحب رسانه با مردم هم سخن و همگام باشند./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
پاسخ به 3 شبهه بعد از توافق در برجام-آیت الله علم الهدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ صریح و قاطع سایت جماران به اظهارات علم الهدی



پاسخ صریح سایت جماران به علم الهدی

پیرامون حمله حجت الاسلام علم الهدی به خانواده امام؛

نامه وارده/ وقتی مرید شریعتمداری یاد امام می افتد!

ایشان قبل از انقلاب در منزل آیت الله شریعتمداری می نشست و شهریه بگیر آن مرحوم بود و زیر علم مرحوم شریعتمداری سینه می زد.

سایت جماران نوشت:

در خبرها خواندیم که حجت الاسلام سید احمد علم الهدی به دختر ارزشمند امام خمینی نسبت دروغ داده است. باید خدمت سرکار خانم زهرا مصطفوی عرض کرد که این گونه جملات نباید شما را دل نگران کند، چنان که قطعا نمی کند.

چرا که خون امام خمینی در رگ های شما جاری است و باید بدانید مردم امام را با سید احمد علم الهدی نشناخته اند، بلکه دیگران را از کلام بیت امام می شناسند.. کلام حجت الاسلام علم الهدی مصداق بارز سخنی است که آبروی گوینده اش را می برد و هیچ زحمتی را هم باعث نمی شود.

ایشان قبل از انقلاب در منزل آیت الله شریعتمداری می نشست و شهریه بگیر آن مرحوم بود و زیر علم مرحوم شریعتمداری سینه می زد. بغض‌های این طایفه با امام اگر امروز سرباز کند جای دوری نرفته است؛ این طایفه این روزها انتقام امام را از بیت امام می گیرند./سایت جماران