اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ ابتکار به شهرداری و شورای شهر: "پردیسان" واگذار نمی‌شود!



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان حفاظت محیط زیست

خبر فروش پارک پردیسان که منتشر شد، اولین مشتری،‌ شهرداری تهران بود که برای گسترش سرانه فضای سبز پایتخت نشینان، خواهان پارک 275 هکتاری شمال غرب شد، خبری که فورا تکذیب شد.

پارک طبیعت پردیسان یکی از بوستان‌های بزرگ و مشهور شهر تهران است که این روزها بحث واگذاری آن به مدیریت شهری بار دیگر از سوی شورای‌ها مطرح شده است و حتی در تریبون نمازجمعه این هفته تهران نیز این موضوع توسط مهدی چمران رییس شورا مجدد تکرار شد.

معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، در مورد واگذاری پارک پردیسان به شهرداری تهران به ایسنا گفت: واگذاری در این مورد قرار نیست اتفاق بیفتد.

وی در مورد پیشنهاد مدیران شهری برای استفاده شهروندان از تمامی فضای پارک پردیسان با بیان اینکه درهای پارک پردیسان به روی همه مردم تهران باز است، گفت: این موضوع در طرح جامع نیز دیده شده است و ان شاءلله سازمان حفاظت از محیط زیست با همکاری بخش‌های مختلف نسبت به اجرای این مهم قدم برمیدارد.

وی با رد هرگونه واگذاری پارک پردیسان به هر بهانه گفت: واگذاریی در این مورد نداریم.

این در حالیست که آنگونه که رحمت الله حافظی یک از اعضای شورای شهر بیان کرده، قرار است واگذاری این بوستان به شهرداری تهران در جلسه آتی دیدار اعضای شورای شهر با رئیس جمهور مطرح شود و حالا باید دید روحانی چه تصمیمی در مورد اصرارها و انکارهای مسئولان مدیریت شهری و معاون محیط زیست خود خواهد گرفت.

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

12 عضو شورای شهر سوم در انتخابات شورای چهارم حضور دارند/ ابتکار تنها رد صلاحیت شده شورا



انتخابات شورای شهر,تایید صلاحیت شدگان شورای شهر,رد صلاحیت شدگان شورای شهر

12 عضو شورای شهر سوم در انتخابات شورای چهارم حضور دارند/ ابتکار تنها رد صلاحیت شده شورا

بر اساس اعلام تأیید صلاحیت شدگان نهایی شورای شهر از سوی فرمانداری تهران 12 نفر از اعضای شورای شهر سوم در انتخابات حضور می یابند که در این میان تنها معصومه ابتکار از میان 13 عضو ثبت نام کرده برای انتخابات رد صلاحیت شده است.

روز گذشته اسامی تأیید صلاحیت شدگان چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در اطلاعیه ای از سوی فرمانداری تهران اعلام شدند.

با توجه به لیست اعلام شده در پورتال فرمانداری تهران تعدادی از جامانده های شورای شهر سوم از حضور در ساختمان بهشت در دوره چهارم شوراها معلوم شدند.

مهدی چمران، مرتضی طلائی، رسول خادم ، عباس شیبانی، هادی ساعی ، حمزه شکیب، علیرضا دبیر، پروین احمدی نژاد، معصومه ابتکار، احمد سجدجامعی محمدعلی نجفی، معصومه آباد،حسن بیادی، خسرو دانشجو، حبیب کاشانی 15 عضو شورای شهر تهران در سومین دوره شوراها بودند که از میان 15 نفر 13 نفر آنها برای شرکت در انتخابات شوراها ثبت نام کردند .

حمزه شکیب و محمد علی نجفی کسانی بودند که ظاهرا دیگر تمایلی به حضور در شورای شهر تهران نداشتند اما باقی اعضا برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند که از میان آنها بر اساس اعلام فرمانداری تنها معصومه ابتکار بوده است که صلاحیت حضور در ساختمان بهشت برای دور چهارم شوراها را نداشته است.

بر این اساس در چهارمین انتخابات شورای شهر تهران 12 نفر از 15 نفر اعضای شورای شهر تهران برای حضور دوباره در شورای شهر با دیگر کاندیداها رقابت خواهند کرد.

مهدی چمران، مرتضی طلایی، رسول خادم، عباس شیبانی، هادی ساعی ، علیرضا دبیر، پروین احمدی نژاد ، احمد مسجدجامعی، معصومه آباد، حسن بیادی، خسرو دانشجو و جبیب کاشانی اعضای شورای شهری هستند که در انتخابات شوراها حضور خواهند داشت./خبر آنلاین