اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخی به سخنان منصور ارضی درباره احمدی نژاد و مشایی



محرمانه نیوز ؛ محمد فرهودی - یکی از مهم ترین آفت هایی که در حال حاضر می تواند گریبان جامعه کشور را بگیرد و خسارات فراوانی را بر نظام و مردم تحمیل کند تندروی ها و بداخلاقی ها ایست که با نام دفاع از نظام انجام می شود و جالب است که مقام معظم رهبری بارها و بارها این تندرو ها و بد اخلاقی ها را نهی کرده است و ایشان در تذکرات متعدد خود می فرمودند که در جامعه اسلامی حتی باید در مورد مخالفین نظام هم ادب رعایت شود چه برسد به کسانی که در داخل نظام فعالیت می کنند.

 

بر اساس همین اخلاق اسلامی بود که دکتر احمدی نژاد توهین های حسین شریعتمداری را حتی به کسی مانند کارلا برنی غیر قابل قبول نامید این در حالی بود که کسی نیست که از کارهای خارج از چارچوب و اخلاق همسر سارکوزی خبر نداشته باشد و روزی نیست که این خانم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به بهانه حمایت از یک زن زندانی خلافکار و محکوم به اعدام عقده گشایی نکند اما واقعا اگر قرار بود ما نیز مانند آنها فحاشی کنیم پس نکته برتری ما بر آن ها چیست؟

باید در نظر داشت که به خاطر همین رعایت اخلاق وادب در گفتار دکتر احمدی نژاد است که هم اکنون به یکی از محبوب ترین سیاستمداران در کل جهان اسلام و عرب تبدیل شده است و در داخل کشور نیز ایشان از زمان آغاز به کار دولت نهم در سال 84 تمام بی مهری ها و فحاشی ها علیه خود را با متانت جواب داده است که اوج آن یکی در داخل کشور در دانشگاه امیرکبیر بود که در جلوی چشم ایشان و در حالیکه مشغول پاسخگویی به سوالات دانشجوها بود عکس دکتر احمدی نژاد را آتش زدند و دیگری در دانشگاه کلمبیای آمریکا بود که برای تضعیف روحیه ؛انواع اقسام ترفندهای روانی را به کار بردند و حتی از قیافه رئیس جمهور هم ایراد گرفتند اما در هر دو مورد این دکتر احمدی نژاد بود که با رعایت اخلاق و ادب ؛این دو عرصه را به نماد رفتار اخلاقی در جامعه اسلامی تبدیل کردند که مطمئنا تا سالهای سال در اذهان مردم باقی خواهد ماند .

با این وجود متاسفانه هستند کسانی که توصیه های فراوان مقام معظم رهبری و همچنین ائمه و بزرگان دین را فراموش می کنند و به کسانی که بر هر دلیل عملکرد آن ها را نمی پسندند انواع فحش ها را می دهند و با بدترین ادبیات که حتی قلم از نوشتن آن ها عاجز است کسان دیگر را مورد حمله قرار می دهند .و بر اساس حدس و گمان سنگین ترین تهمت ها را نسبت می دهند آن هم در حالیکه فرد مورد ادعا حتی حضور ندارد که از خود دفاع کند.

(سه شنبه 17 اسفند) مراسمی با عنوان زیارت عاشورای صبح در حسینه صنف لباس فروشان تهران بر گزار شد که حاج منصور ارضی مداح این مراسم بود . آقای منصور ارضی در این جلسه که باید محفلی باشد برای خالی شدن انسان ها و بندگان خدا از گناهان ومعصیت های دنیوی و همچنین ابراز بندگی و محبت به پروردگار یکتا؛علاوه بر صحبت هایی که در مورد گفته های رئیس جمهور مبنی بر تعلق پول یارانه ها به امام زمان بیان کرده بودند که اوج ساده لوحی و ناآگاهی ایشان را نشان می دهد از طرف دیگر در جلسه ای که مزین به نام مقدس عاشورا است دهان به فحاشی علیه مهندس مشایی باز کرده بود که حتی موجب ناراحتی افراد شرکت کننده در این مراسم معنوی هم شده بود .

حاج منصور ارضی ادعا کرده بودند گفتن اینکه پول یارانه ها متعلق به امام زمان است حرف اشتباهی است چون اگر این طرح به خوبی اجرا نشود مردم به امام زمان بدبین می شوند!! که در پاسخ باید گفت مشابه این ادعا علیه دکتر احمدی نژاد قبلا هم مطرح شده بود ؛چند سال یش وقتی دکتر احمدی نژاد به درستی خاطر نشان کردند که برای روبرو شدن با مسائل و مشکلات ؛ چشم امیدشان به کمک و یاری امام زمان است چون صاحب اصلی این نظام ؛امام زمان هستند روزنامه اعتماد ملی متعلق به شخص کروبی اعتراض کرد که آیا هم اکنون که قیمت گوجه چند تومان گران شده است باز هم باید امام زمان را مدیر نظام بدانیم و اعتراض کرد که مردم این گران شدن گوجه را به پای امام رمان می نویسند که این نوع برداشت ساده لوحانه و بسیار بچه گانه همان موقع با حمایات علما از گفته های دکتر احمدی نژاد خاموش شد و تکرار گفته های عناصری مانند قوچانی در روزنامه اعتماد ملی توسط حاج منصور ارضی آن هم پس از دو سال جای تاسف بسیار دارد و امید است که حاج منصور ارضی اگر خود را در حد تحلیل مسائل سیاسی نمی بیننداین چنین موجبات شرمندگی را فراهم نکنند.

اما حاج منصور ارضی فقط به حمله به گفته های دکتر احمدی نژاد بر اساس برداشت ساده لوحانه خود کفایت نکرده بود بلکه در محفل امام حسین (ع)شروع به فحاشی علیه مهندس مشایی کرده بود و با عباراتی که واقعا قلم از نوشتن آن معذور است در مورد کسی مانند مهندس مشایی سخن پراکنی کرده بود.

منصور ارضی در بخشی از سخنانش علیه مهندس مشایی که قابل نوشتن است همان ادعای دروغ کمک مالی خارج از چارچوب به ائمه جمعه را مطرح کرده بود آن هم در حالیکه منتشر کنندگان اولیه این دروغ به خاطر آشکار بودن این دروغ از ادامه پرداختن به آن منصرف شدند اما معلوم نیست به کدام انگیزه حاج منصور ارضی دست به نبش قبر یک دروغ بزرگ علیه دولت خدمت گزار زده است ؟ و اصولا از طرح کردن این حملات علیه دولت خدمت گزار چه گروهها و اشخاصی سود می برند و اصلا اگر بر طبق ادعای حاج منصور ارضی ائمه جمعه پول دریافت کرده اند چرا تا بحال یک نفر از این بزرگواران این ادعا را تایید نکرده است و بر چه اساس یک مداح خود را سخنگوی قشر نخبه و آگاهی مانند ائمه جمعه قرار می دهد ؟ بنظر می رسد برای جلوگیری از لکه دار شدن نگاه مردم متدین به مداح و مداحی باید همانند ستاد سیاست گذاری ائمه جمعه که هر هفته سیاست های نظام را برای طرح در اختیار ائمه محترم جمعه قرار می ده باید هر چه زودتر در مورد جامعه مداحی کشور هم این چنین تشکلی تشکیل شود تا عده ای از مداح ها که متاسفانه نقش پیشکسوت سایر مداح ها را هم بر عهدا دارند این چنین موجبات ناراحتی مردم را فراهم نکند

حاج منصور ارضی در این جلسه به مانند بسیاری دیگر از سخنرانی هایش مهندس مشایی را به بی دین بودن متهم کرده است و با لفظ نامسلمان ... از وی نام می برد .

آقای منصور ارضی باید بداند همین که این چنین بستر مداحی و بر گزاری مناسک مذهبی برای ایشان فراهم شده است حاصل تلاش های گسترده شخص مهندس مشایی در زمان شهرداری دکتر احمدی نژاد است که به عنوان مشاور ارشد ایشان طرح پیوند بین مساجد و فرهنگسراها را اجرا کرد و با تخصیص بودجه بی سابقه به فعالیت ای مذهبی ؛بعد از سالها رخوت و سستی جان دوباره ای به اجرای مراسم مذهبی بخشید و جناب حسین ارضی بدون داشتن هیچ مطالعه ای از سابقه کارهای مهندس مشایی و صرفا بر اسا شنیده های خود از تعدا معدودی هتاک شناخته شده ؛این چنین یک انسان مسلمان و مشغول به خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد حمله قرار می دهد

حاج منصور ارضی مدعی شده است که مهندس مشایی برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری ؛پول فراوانی را آن بصورت بی حساب و کتاب خرج کرده است !!حال سوال از ایشان این است که دلیلشان برای توهین های ثابت نشده چیست ؟ آیا در حالیکه کوچکترین اتفاقات عادی که در اطراف دولت رخ می دهد با اغراق نمایی بعضی رسانه های خاص به چالشی برای دولت تبدیل می شود امکان دارد پول های بی حساب توسط مهندس مشایی خرج شود و این رسانه ها پی نبرند ؟ اصلا مگر مهندس مشایی با این حجم ا زوظایف و مسئولیت که رئیس جمهور بر دوش ایشان گذاشته است فرصت و مجالی برای این چنین کارها پیدا می کند؟

حاج منصور ارضی عزیز باید بداند که بردن آبروی یک مومن بدترین گناهها است.../محرمانه نیوز


ویدیو مرتبط :
مشایی یعنی احمدی نژاد، احمدی نژاد یعنی مشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد منصور ارضی از احمدی نژاد: چرا می گویید پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است؟



 

 انتقاد منصور ارضی از احمدی نژاد: چرا می گویید پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است؟

 

البرز، حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورای حسینیه صنف لباس فروشان تهران بااشاره به اینکه« خدایا بوسیله امام زمان(عج) جمع کن سلیقه های مختلف را» به تبیین این مطلب پرداخت و افزود: ما، هم دولت را قبول داریم، هم مجلس را، هم قضاییه را و هم خبرگان را؛ اگر کسی هم علیه اینها حرف بزند تو دهنش میزنیم، اما شما ببینید خودِ اینها چه طوری دارند برای همدیگر میزنند! و همدیگر را اذیت می کنند! این وسط فقط مردم اذیت می شوند.

 

وی افزود: نباید گول بخورید که بعضی ها مرتب می گویند که «ظهور نزدیک است»! از زمان مصیبت بر حضرت زهرا (س) گفته شده که ظهور نزدیک است؛ قرآن هم فرموده که ظهور نزدیک است؛ امامان (ع) هم فرموده اند... ما هم می گوییم که ظهور نزدیک است؛ اما کی؟ فقط خدا می داند و بس. مراقب باشید که گول نخورید.

وی انتشار میلیون ها جزوه با موضوع ظهور را درهمین راستا عنوان کرده می افزاید:معلوم است که اینها از کجا آمده - به عنوان اینکه ظهور نزدیک است و طوری القا می کنند که انگار همین فرداست و مردم را با این کارها بدبین می کنند به آقا و ظهور ایشان و این کار، خواستِ وهابیت است.

این مداح سرشناس در خصوص ساخت یک کلیپ صوتی که در آن، حضرت آدم (ع) را مورد محاکمه قرار می دهند، گفت: در این کلیپ می خواهد همه چیز را به خدا برساند و به خدا وصل کند و درنهایت می خواهند با این کار، امامت و مهدویت را یک طوری خدشه دار کنند. فریب نخورید. مانند آن کسی که می گوید «پول یارانه ها مال امام زمان(عج) است و...» ؛ که باید به آنها گفت: این یارانه ها مال مردم است و به خودشان بر می گردد. تا حالا کالاها و خدمات با سوبسید بوده اما الآن آزاد شده و پولش را به مردم میدهید و می گویید که هزینه واقعی اینقدر است و باید مدیریت کنید و درست مصرف کنید.

وی تصریح کرد: خب این کار، خیلی خوب است و ما هم ممنونیم ولی اینکه «این مال امام زمان(عج) است درست نیست. چرا که اگر زمانی این دولت یا دولت بعد نتوانست یارانه را پرداخت کند، آیا مردم به امام زمان بدبین نمی شوند؟ این مردم که بهترین مردم هستند و در طول این سالها با گرانی ها ساخته اند؛ دیگر چرا این یارانه ها را به «آقا» نسبت می دهید؟ کلّ زندگی ما به امام زمان (عج) بر می گردد. تمام خلق بواسطه آنها روزی می خورند.

وی باابراز تاسف از انتشار این گونه مطالب افزود: متأسفانه تقسیرهایی که این«بی بی سی» ملعون از صحبتهای این آقایان میکند خیلی خطرناک است و اینکه بارها مقام معظم رهبری فرمودند «مراقب سخنان خود باشید» برای همین است.

وی در پایان تأکید کرد: همه کشورهای اسلامی از انقلاب ما الگو گرفته و تحت تأثیر آن قرار گرفتند؛ نکند خدای ناکرده ما خودمان عقب بمانیم.../البرز