اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاداش 15 هزار دلاری برای ازدواج مجدد


ما قصد داریم لایحه ای را به مجلس ارائه دهیم که به موجب آن هر مردی که ازدواج مجدد داشته باشد، 15 هزار دلار از دولت کویت پاداش دریافت کند.



اخبار رسیده از کویت حاکی از آن است که پارلمان این کشور قصد دارد قانونی تصویب کند که به موجب آن هر مردی ازدواج مجدد داشته باشد، 15 هزار دلار پاداش دریافت کند.

«فیصل الدویسان» نماینده پارلمان کویت طی اظهاراتی گفت: ما قصد داریم لایحه ای را به مجلس ارائه دهیم که به موجب آن هر مردی که ازدواج مجدد داشته باشد، 15 هزار دلار از دولت کویت پاداش دریافت کند.

وی در ادامه افزود: هدف از این کار کاهش تعداد دختران مجرد و مبارزه با پیردختری و نیز ساماندهی زنان بیوه است. البته شرط این مسأله این است که همسر دوم بالای 40 سال و بیوه یا پیردختر بوده باشد.

گفتنی است، آمار موجود حاکی از آن است که بیش از 30 هزار پیردختر و زن بیوه بالای 40 سال در سراسر کویت وجود دارد و این مسأله به بحرانی واقعی در این کشور تبدیل شده است.

منبع : خبرگزاری پانا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir



ویدیو مرتبط :
ساعت لوکس 15 هزار دلاری IWC

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاداش 250 هزار دلاری برای بازیكنان اردن



 

پاداش 250 هزار دلاری برای بازیكنان اردن

 

هر بازیکن برای بازی برابر عراق 6 هزار دلار و برای پیروزی برابر چین مبلغ 4 هزار دلار پاداش خواهد گرفت.

فدراسیون فوتبال اردن به بازیکنان این تیم به خاطر دو پیروزی برابر عراق و چین مبلغ 250 هزار دلار پاداش داد.

پس از پیروزی اردن برابر چین و شش امتیازی شدن این تیم در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2014، فدراسیون فوتبال اردن اعلام کرد که به بازیکنان این تیم در مجموع 250 هزار دلار پاداش خواهد داد.

هر بازیکن برای بازی برابر عراق 6 هزار دلار و برای پیروزی برابر چین مبلغ 4 هزار دلار پاداش خواهد گرفت.

علی بن حسین رییس فدراسیون فوتبال اردن و نایب رییس فیفا این دو پیروزی را نشانه پیشرفت فوتبال این کشور می‌داند: خیلی خوشحالم که توانستیم در این دو بازی پیروز شویم. این نتایج نشان می‌دهد که فوتبال ما شرایط خوبی دارد. فکر می‌کنم تیم ملی اردن می‌تواند تا مراحل بعدی پیشرفت کند. با این حال باید محتاط باشیم و در دو بازی پیشرو هم مغرورانه بازی نکنیم و به مرحله چهارم انتخابی برسیم..... / تحلیل:عصر ایران