اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاداش 100 هزار دلاری کارمندان یک شرکت


گسترش این اخبار می‌تواند باعث شود تا مدیران سایر شرکت‌ها هم برای رقابت و حفظ کارمندان‌شان‌ خود، مقدار پاداش سال نو و تسهیلات آن‌ها را افزایش بدهند.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: «جفری هیلده‌برند» (Jeffery Hildebrand)، مدیر ارشد شرکت نفتی «هیلکورپ» (Helicorp) به هریک از کارمندان شرکت‌اش 100 هزار دلار پاداش داد.

هیلکورپ یک شرکت مهندسی و صنعتی در حوزه‌ی نفتی است که 1400 کارمند رسمی دارد. این را هم در نظر داشته باشید که سال گذشته میانگین پاداش در وال استریت 172,860 دلار بود.

پاداش 100 هزار دلاری کارمندان شرکت نفتی

البته آن‌قدرها هم دور از انتظار هم نبود؛ این پاداش برای پنج سال کار رضایت‌بخش و موفق کارمندان شرکت به آن‌ها داده شد.

گسترش این اخبار می‌تواند باعث شود تا مدیران سایر شرکت‌ها هم برای رقابت و حفظ کارمندان‌شان‌ خود، مقدار پاداش سال نو و تسهیلات آن‌ها را افزایش بدهند.

این اولین بار نیست که هیلکورپ حسابی هوای کارمندان‌اش را دارد؛ در سال 2010 این شرکت برای تقدیر از پنج سال کار خوب، به کارمندان‌اش پیشنهاد داد تا بین یک اتومبیل به ارزش 50 هزار دلار و 35 هزار دلار پول نقد، یکی را انتخاب کنند.

هر سال 88 ساعت آموزش و کمک هزینه‌ی تحصیلی هم به طور مستمر در برنامه‌ی شرکت قرار دارد. اصلا به دلیل همین رویکردهای تشویق‌آمیز است که هیلکورپ برای سه سال متوالی در لیست «100 محل کار برتر» در مجله‌ی «فورچون» (Fortune) جای گرفت.

پاداش 100 هزار دلاری کارمندان شرکت نفتی

هیلده‌برند 56 ساله، یکی از موسسان شرکت هیلکورپ هم هست. شرکت 26 سال پیش تاسیس شده و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی خصوصی در ایالات متحد آمریکا است. در ضمن هیلده‌برند در لیست ثروتمندان آمریکا در رتبه‌ی 73 جای دارد و مجله‌ی «نیویورک تایمز» (New York Times) او را یکی از خانواده‌های ثروتمند تاثیرگذار در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 2016 عنوان کرده است. دارایی خالص او 5.9 میلیارد دلار برآورد شده است.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت اهدای اقامت ایرانی به سرمایه گذاران 100 هزار دلاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاداش 2 هزار دلاری حماس به زندانیان آزاد شده



 

 

به گزارش عصر ایران این پاداش به نشانه قدردانی از زندانیانی است كه برخی آنها بیش از 30 سال از عمر خود را در زندان های اسراییل به اسارت گذرانده اند.

حماس و رژیم اسراییل روز سه شنبه در چارچوب یك مبادله بزرگ 477 زندانی اسیر فلسطینی را با گلعاد شالیت سرباز اسراییلی در دست حماس مبادله كردند.

قرار است دو ماه دیگر بیش از 500 نفر دیگر از زندانیان فلسطینی در چارچوب توافق انجام شده بین دوطرف كه با میانجیگری مصر و آلمان انجام شده است ، آزاد شوند.

آزادی این تعداد زندانی فلسطینی دستاورد سیاسی و دیپلماتیك بزرگی برای حماس محسوب می شود.

گفتنی است تعدادی از زندانیان فلسطینی آزاد شده پس از ورود به نوار غزه در یك هتل لوكس ساحلی در غزه مستقر شده اند.

از مجموع 477 زندانی فلسطینی كه در مرحله اول تبادل زندانیان آزاد شده اند 294 نفر به نوار غزه ، 100 نفر به كرانه غربی و 40 نفر دیگر نیز به كشورهای تركیه و قطر اعزام شده اند ..../عصر ایران