اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاتک پلیس به 130 سارق تهرانی


شب گذشته همزمان با اجرای طرح برخورد با سارقان به عنف و باندهای زورگیری بیش از ۱۳۰ نفر از سارقان سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: شب گذشته همزمان با اجرای طرح برخورد با سارقان به عنف و باندهای زورگیری بیش از ۱۳۰ نفر از سارقان سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

 نفر از سارقان و زورگیران سابقه دار پایتخت که با استفاده از سلاح سرد از جمله قمه، چاقو و پنجه بوکس که در قالب باندهای دو نفره و چهار نفره اقدام به زورگیری های خشن در سطح شهر تهران می کردند، در رصد اطلاعاتی کارآگاهان اداره پلیس آگاهی شناسایی و در عملیاتی هماهنگ که از دیروز در سراسر استان تهران به اجرا درآمده بود، شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان شناسایی شده در قالب ۲۰ باند بزرگ زورگیری اقدام به گردنبند قاپی، کیف قاپی، کیف زنی، موبایل قاپی، در سراسر پایتخت می کردند که با شناسایی پاتق های اصلی متهمان از سوی کاراگاهان اداره پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیر شدند.

بنابر اطلاع مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی، عملیات شب گذشته با همکاری دادسرای ناحیه ۳۳ انجام شده است.


ویدیو مرتبط :
پاتک شبانه پلیس تهران به قاچاقچیان مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاتک شبانه پلیس به خلافکاران تهرانی


رییس پلیس پایتخت از دستگیری 100 موادفروش خرد و سارق در پاتک شبانه پلیس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سردار حسین ساجدی‌نیا صبح امروز در حاشیه طرح برخورد با سارقان و موادفروشان با بیان اینکه بنا به قولی که به مردم داده‌ایم طرح محله‌محور اجرا شده است گفت: در سال 93 بنا داریم که طرح امنیت محله‌محور را در 374 محله تهران به صورت روزانه اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه بنا به قول داده شده به مردم این طرح محله به محله و کلانتری‌ به کلانتری اجرایی خواهد شد گفت: این طرح روزانه اجرا می‌شود اما تنها نسبت به اطلاع‌رسانی برخی از آنها اقدام کرده تا مردم متوجه شوند که پلیس همچنان به قول خود وفا کرده است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه از شب گذشته تاکنون ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و آگاهی طرح گسترده مبارزه با سارقان و موادفروشان درمحدوده بی‌سیم، خیابان طیب، میدان خراسان و ... اجرایی کرده‌اند گفت: ماموران پلیس تهران توانستند 40 نفر سارق، کیف قاپ، زورگیر و سارق منزل و همچنین 60 نفر موادفروش را دستگیر کنند.

ساجدی نیا با بیان اینکه طرح برخورد با سارقان در راستای تدابیر فرمانده ناجا مبنی بر کاهش سرقت در سال 93 و در قالب طرح محله‌محور اجرایی شده است گفت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون افزایش چندانی در این زمینه شاهد نبوده‌ایم که این نشان می‌دهد طرح‌های محله محور اثرگذار بوده و امیدواریم تا پایان امسال این کاهش سیر نزولی خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه به مردم قول داده‌ایم که طرح‌های امنیت محله محور ادامه داشته باشد گفت: نقاط آلوده شناسایی شده است و پلیس هر روز عملیات‌های مختلفی را در راستای ایجاد احساس امنیت انجام می‌دهد.

ساجدی نیا در مورد چرایی آزادی برخی از این سارقان و مواد فروشان پس از دستگیری با بیان اینکه پاسخ این سوال را از مراجع قضایی بپرسید گفت: البته هماهنگی‌هایی ایجاد شده است و امیدواریم برخورد لازم با این افراد صورت بگیرد.