اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاتک پلیس به زورگیران پایتخت


رئیس پلیس تهران گفت: با اجرای طرح مقابله با کیف قاپی، زورگیری و حمل سلاح سرد 94 متهم در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند و 6 باند نیز شناسایی و منهدم شد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس تهران گفت: با اجرای طرح مقابله با کیف قاپی، زورگیری و حمل سلاح سرد 94 متهم در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند و 6 باند نیز شناسایی و منهدم شد.

سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح برخورد با کیف قاپی، زورگیری و حمل سلاح سرد در 48 ساعت گذشته در پایتخت به اجرا در آمد و ماموران موفق شدند 35 زورگیر و کیف قاپ را که در شش باند فعال بودند شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: امروز نیز با اجرای طرح برخورد با حاملان سلاح سرد 57 نفر که حامل قمه، چاقو، داس و سایر انواع سلاح سرد بودند شناسایی و دستگیر شده و بازجویی از آنها ادامه دارد.

به گفته وی تا کنون 200 نفر از مالباختگان که تعدادی از آنها توسط این متهمان مجروح شده بودند شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه داد.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه 30 نفر از متهمان دستگیر شده از اتباع افغانستان هستند تاکید کرد: این افراد در شهرک های اطراف تهران ساکن بودند و با پرسه زدن در سطح شهر اقدام به زورگیری و کیف قاپی می کردند، اموال مسروقه در خانه های این افراد شناسایی و کشف شد. تا کنون 4 نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی شدند.

وی افزود: این افراد در شمال شهر، شمیرانات، مناطق مرکزی و شهرری مرتکب جرم می شدند ضمن اینکه در جریان دستگیری این متهمان ماموران مجبور به استفاده از سلاح شدند و چند نفر از متهمان نیز در درگیری مسلحانه با پلیس مجروح شدند.

ساجدی نیا از اجرای طرح برخورد با سلاح سرد صبح امروز در پایتخت خبر داد و افزود: ماموران پلیس پیشگیری با ایجاد بازرسی های متعدد در سطح شهر طرح برخورد با حاملان سلاح سرد را اجرا می کنند.


ویدیو مرتبط :
زورگیران پایتخت در دام پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاتک پلیس به مخفیگاه اسلحه فروش پایتخت



خلافکار سابقه داری که در پایتخت اقدام به فروش سلاح جنگی می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه فردی به هویت "ناصر" که از اتباع افاغنه غیر مجاز می باشد و دارای چندین سابقه قضایی و کیفری در زمینه های حمل و نگهداری انواع سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز است، در آدرس چهارراه سیروس اقدام به خرید و فروش انواع سلاح کلت کمری جنگی غیر مجاز می نماید، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات نامحسوس ماموران اطلاعات  کلانتری 113 بازار دراین رابطه آغاز شد.

پس از چند روز تحقیق نامحسوس صحت گزارش‌های شهروندان مسجل شد و در ساعت 10:30 پانزدهم مردادماه اکیپی از عوامل یگان کلانتری 113 بازار با حفظ موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی و با رعایت کلیه نکات امنیتی و حفاظتی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

در حین مراجعه مشاهده شد که فرد مذکور با در دست داشتن یک کیسه با حالتی زننده در حال جذب مشتری و معامله اسلحه است که ماموران با هوشیاری تمام سریعا نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ حسین تمیزی رییس کلانتری 113 بازار درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت : از متهم تعداد یک عدد وافور و یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی غیر مجاز کشف و ضبط گردید و به همراه آلات و اداوت مذکور به کلانتری منتقل و پس از تحقیقات مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایم متهم به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران