اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاتک شبانه پلیس به مواد فروشان پایتخت


رئیس پلیس تهران از دستگیری 621 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در آخرین پاتک شبانه ماموران به جنوب پایتخت خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس تهران از دستگیری 621 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در آخرین پاتک شبانه ماموران به جنوب پایتخت خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان بی خانمان اظهار داشت: در راستای کاهش نگرانی ها و دغدغه شهروندان درخصوص موضوع توزیع موادمخدر در سطح شهر تهران، پاکسازی نقاط آلوده از توزیع کنندگان و معتادین به موادمخدر در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت. به همین منظور طرح امنیت محله محور و برخورد با فروشندگان، توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان بی خانمان از شب‌ گذشته در محدوده سرکلانتری های هشتم و دهم که شامل مناطقی چون میدان بهاران، بوستان بهاران، میدان راه آهن و بوستان امیریه بود آغاز که در نتیجه 62 خرده‌ فروش مواد مخدر دستگیر و قریب به 32 کیلوگرم انواع مواد افیونی نیز کشف شد.

وی ادامه داد: در این طرح 559 معتاد بی خانمان جمع آوری شده اند که پس از آزمایش به کمپهای مجاز ترک اعتیاد معرفی می شوند.

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شده در این طرح دارای سابقه هستند و پس از بازداشت به مراجع قضایی معرفی می شوند، افزود: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و توزیع کنندگان از جمله وظایف پلیس است اما در جمع آوری معتادان و ساماندهی آنها تنها وظیفه پلیس نیست بلکه مسئولیت این افراد بر عهده سایر سازمانها نیز است. البته در این خصوص مرجع قضایی همکاری و تعامل موثر و خوبی با پلیس داشته است.

ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه بیشترین مواد کشف شده از خرده ‌فروشان مواد مخدر صنعتی است تاکید کرد:طرح برخورد با مواد فروشان و خرده فروشان به طور جدی در دستور کار پلیس پایتخت قرار داد و این طرح در روزهای آتی نیر ادامه خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
پاتک شبانه پلیس تهران به قاچاقچیان مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاتک شبانه پلیس به مواد فروشان تهران


سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از پاتک ماموران پلیس به موادفروشان بزرگراه شیخ فضل الله خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از پاتک ماموران پلیس به موادفروشان بزرگراه شیخ فضل الله خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اخبار واصله از شهروندان و ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر عرضه و فروش مواد مخدر در حاشیه بزرگراه‌های پایتخت پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ماموران ادامه یافت و پس از اطمینان از صحت گزارشات مردمی و تایید خبر ماموران معاونت عملیات شهری این پلیس در ساعت21، دهم خردادماه امسال، در راستای دستگیری خرده فروشان مواد مخدر به آدرس بزرگراه شیخ فضل اله نوری تقاطع بزرگراه حکیم اعزام شدند.

بخشنده گفت: ماموران با حضور در محل افرادی را در حین خرید وفروش مواد مخدر مشاهده کردند که این افراد پس از اطلاع از حضور ماموران با چوب و سنگ به سمت آنها حمله ور شده که برای کنترل وضعیت و جلوگیری از آسیب ماموران تعدادی تیرهوایی برای متفرق و دستگیری از سوی ماموران شلیک شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: بر همین اساس تعداد 10 نفر متهم و جمعا مقدار 130 گرم تریاک و 15 گرم کراک و 23 گرم شیشه 66 گرم هروئین کشف شد و متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضای قرار گرفتند.