اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

٤ كشته در تصادف پژو ٤٠٥ با وانت نیسان



جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا از برخورد یک دستگاه وانت نیسان با پژو ۴۰۵ و کشته شدن 4 تن در صحنه تصادف خبر داد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قاسمیان جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: در ساعت ۱:۴۵ بامداد در كیلومتر ٨ محور شادمهر-کاشمر کیلومتر ۸ یک دستگاه وانت نیسان با پژو ۴۰۵ برخورد كرد كه در این حادثه متاسفانه ۴ تن از هموطنان در صحنه تصادف کشته و یک تن مجروح شدند.

وی افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.


 اخبار حوادث -  باشگاه  خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
لحظه تصادف وانت پیکان و پژو پارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3سرنشین آمبولانس در تصادف با وانت نیسان جان باختند



اخبار حوادث - 3سرنشین آمبولانس در تصادف با وانت نیسان جان باختند

بر اثر بی‌احتیاطی در محور اردبیل - هیر سرنشینان آمبولانس راهی دیار باقی شده و جان باختند.

در حادثه خونینی که عصر امروز شنبه در محور اردبیل - هیر رخ داد بر اثر تصادف آمبولانس با وانت‌نیسان همه سرنشینان آمبولانس جان خود را از دست داده و یک سرنشین وانت‌نیسان نیز در دم جان سپرد و علاوه بر این چهار کشته یک نفر نیز به شدت مصدوم شد.

در این تصادف خونین که به دلیل بی‌احتیاطی راننده وانت‌نیسان رخ داد آمبولانسی که مربوط به یکی از مراکز درمانگاهی خصوصی اردبیل بود در بازگشت از تهران به سمت اردبیل حرکت می‌کرد و وانت‌نیسان نیز به سمت شهرستان گیوی در حرکت بود که به دلیل بی‌احتیاطی راننده وانت‌نیسان تصادف خونین رخ داده و هر سه سرنشین آمبولانس در دم کشته شده و یک نفر از سرنشینان وانت نیسان نیز جان خود را از دست داد و فرد مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شد.

علت حادثه و فهمیدن بیشتر علل و عوامل این ماجرا در دستور کار پلیس است تا بعد از بررسی‌های نهایی نتیجه اعلام شود.

اخبار حوادث - فارس