اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ویژگی جدید در آخرین آپدیت وایبر


با بروزرسان جدید وایبر می‌توانید پیام‌های خودتان را از روی سیستم گیرنده هم پاک کنید.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در بروزرسان جدید برنامه‌ی وایبر این امکان به وجود آمده که کاربران بتوانند پیام‌های ارسالی خودشان را از روی دستگاه گیرنده‌ و هم از روی دستگاه فرستنده‌ی پیام پاک کنند.

امکان حذف پیام‌های ارسالی از روی سیستم گیرنده در وایبر فراهم شد

نبود امکان پاک کردن پیام‌های ارسالی از روی سیستم‌های گیرنده‌ی پیام، یک چالش بزرگ برای بسیاری از کاربران بود و به همین دلیل شرکت وایبر در بروزرسان جدیدی که برای برنامه‌‌ی پیام‌رسان خودش عرضه کرده، این امکان را به وجود آورده است.

در بروزرسان جدیدی که برنامه‌‌ی وایبر را به نسخه‌ی 5.6.5 ارتقا می‌دهد، امکان حذف پیام از روی سیستم گیرنده هم به وجود آمده است. حتی اگر پیامی را برای گروهی از کاربران ارسال کرده باشید، می‌توانید آن پیام را از روی سیستم‌های تمام افراد پاک کنید. اگر پیام خجالت آوری ارسال کرده باشید، می‌توانید از ویژگی جدید وایبر استفاده کنید تا پیام‌تان از سیستم‌گیرنده حذف شود.

اپدیت جدید وایبر

از دیگر ویژگی‌های جدیدی که در این بروزرسان به‌وجود آمده، امکان ارسال مدارک مختلف برای برگزاری کنفرانس‌های خبری یا کارهای دیگر است.

یک تغییر جدید هم در نسخه‌ی iOS این برنامه به وجود آمده که به وسیله‌ی آن کاربران می‌توانند از قسمت اعلان‌های آیفون یا آیپد به پیام‌های دریافتی پاسخ دهند. همچنین این برنامه از سرویس iCloud پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند فایل‌هایی که در این سرویس آپلود کرده‌اند را با وایبر برای یکدیگر ارسال کنند.

البته در گذشته شرکت بلک‌بری در پیام‌رسان BBM هم این ویژگی را به وجود آورده بود و کاربران می‌توانستند پیام‌های ارسالی خودشان از روی سیستم‌های گیرنده حذف کنند.


ویدیو مرتبط :
تکنولوژی ، ویژگی های آخرین آپدیت اینستاگرام 1400

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین تصمیمات درباره فیلترینگ وایبر



اخبار,اخباراجتماعی,وایبر

 

 اخباراجتماعی  - فیلترینگ وایبر تصویب نشد

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور درباره آخرین تصمیمات در مورد فیلتراسیون و پالایش شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی از جمله وایبر توضیح داد.

محمدرضا صادق به خبرآنلاین گفت: موضوع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فضای مجازی پیشنهاد شد ولی رأی نیاورد و به تصویب نرسید.

وی درباره سرنوشت نامه محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه به وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ این شبکه‌ها نیز گفت: تصمیمات جدیدی در این باره گرفته شده که به نحو مقتضی از طریق مراجع رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.


 اخباراجتماعی  - خبرآنلاین