اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وینگادا به تمام شبهات پایان داد


ادواردو نلو وینگادا از قطعی شدن هدایت تیم ملی المپیک ایران از سوی خود خبر داد.

ایسنا: وینگادای پرتغالی در گفت‌وگو با شبکه کانال یک پرتغال، درباره هدایت تیم ملی المپیک ایران گفت: با فدراسیون فوتبال ایران هفته گذشته به توافق رسیدم. یک سری مسائل جزئی در قرارداد من با فدراسیون فوتبال ایران وجود داشت که نیاز بود حل و فصل شود. خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفت و به این ترتیب به زودی هدایت تیم ملی المپیک ایران را برعهده می‌گیرم.

وینگادا در حالی هدایت تیم ملی امید ایران را بر عهده می‌گیرد که کارلوس کی‌روش پرتغالی دیگر مربی پرتغالی است که در فوتبال ایران کار می‌کند. آنها در تیم ملی زیر 20 سال پرتغال نیز با هم همکاری داشتند که منجر به قهرمانی پرتغال شد.

وینگادا درباره همکاری با کی‌روش گفت: کی‌روش را کاملا می‌شناسم و امیدوارم که بتوانم همکاری خوبی با او داشته باشم. اهداف من و کی‌روش در فوتبال ایران کاملا مشخص است. امیدوارم که پس از جام جهانی 2014 نیز به فعالیت‌مان در ایران ادامه دهیم.


ویدیو مرتبط :
جلسه برکناری وینگادا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازبینی فیلم های سینمایی به پایان می رسد



 

 

 

تاکنون بیش از ۳۰ فیلم سینمایی ایرانی توسط هیات انتخاب سینمای ایران جشنواره ، بازبینی شده است .

 

 

بازبینی فیلم های سینمایی ایرانی رسیده به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر، روز سه شنبه پانزدهم دی ماه پایان می یابد.

 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا تا روز جمعه یازدهم دی ماه جاری ، بیش از ۳۰ فیلم سینمایی ایرانی توسط هیات انتخاب سینمای ایران جشنواره ، بازبینی شده اند.

 

 

کار هیات انتخاب سینمای ایران روز پانزدهم دی ماه پایان می یابد و صاحبان فیلم های ایرانی متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر که نسخه اولیه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارایه نکرده اند موظفند تا روز سه شنبه آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارایه کنند.

 

 

اسامی فیلم های ایرانی منتخب بخش مسابقه سینمای ایران بعد از پایان بازبینی و برگزاری جلسات جمع بندی هیات انتخاب، اعلام می شود

 

 

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۵ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.