اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ویشگاهی مدیرفنی تیم ملی سوئد شد


مدیرفنی تیم ملی سوئد برای حضور در کنار این تیم هفته آینده راهی امارات می شود تا تمرینات تیم ملی سوئد را زیر نظر بگیرد.

خبرگزاری مهر: جاسم ویشگاهی که عضو پیشین تیم ملی کاراته و دارنده مدالهای طلا و نقره جهان است، مدتی قبل به عنوان مدیر فنی تیم ملی سوئد انتخاب شد. وی پس از مذاکرات متعدد با مسئولان فدراسیون کاراته سوئد در نهایت به عنوان مدیرفنی هدایت تیم های کومیته دو رده سنی بزرگسالان و امید این کشور را پذیرفت.

سوئدی ها که برای حضور در مسابقات قهرمانی قاره سبز آماده می شوند به زودی راهی امارات می شود تا ضمن حضور در یک دوره تورنمنت بین المللی تمرینات خود را نیز پیگیری کنند. ویشگاهی نیز به امارات می رود تا ضمن نهایی کردند قرارداد خود عملا" کار خود را با کاراته کاهای این کشور آغاز کند.

ویشگاهی اولین مربی کاراته ایران نیست که به امر مربیگری در خارج از ایران می پردازند. رشیدنیا ، صافی ، کرک آبادی ، خواجه حسینی و بسیاری از مربیان ایرانی هستند که در خارج از ایران کار می کنند.


ویدیو مرتبط :
تمسخر بازیکن تیم ملی سوئد توسط رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره کی‌روش با بازیکن شاغل در لیگ سوئد/ یک دورگه دیگر در راه تیم ملی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مذاکره کی‌روش با بازیکن شاغل در لیگ سوئد/ یک دورگه دیگر در راه تیم ملی

سرپرست تیم ملی با اعلام اینکه یکی از برنامه های کی روش در مرخصی خود سفر به کشور سوئد است، گفت: قرار است سرمربی تیم ملی عملکرد یک بازیکن دورگه شاغل در لیگ این کشور را از نزدیک مشاهده کرده و با وی صحبت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کی روش قرار است در جریان مرخصی خود که تا روز 24 اسفندماه است به اسپانیا برود و یکی از دیدارهای تیم اوساسونا را از نزدیک مشاهده و با مسعود شجاعی دیدار کند. با توجه به اینکه مربی بدنساز تیم ملی به احتمال زیاد از یک باشگاه انگلیسی خواهد بود احتمال سفر سرمربی تیم ملی به این کشور برای رایزنی با این مربی و همچنین دیدن بازی‌های اشکان دژاگه نیز وجود دارد.

سفر به آلمان و دیدار با دانیال داوری و سرمربی برانشوینگ نیز از جمله برنامه‌های ‌کی‌روش در این سفر خواهد بود. یکی از برنامه های دیگر سرمربی تیم ملی که رسانه ای نشده حضور وی در کشور سوئد است تا عملکرد یک بازیکن دورگه شاغل در لیگ این کشور را زیر نظر گرفته و با وی مذاکره کند.

مهدی محمد نبی، سرپرست تیم ملی، ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر می گوید: " قرار است کی روش پس از حضور در آلمان به سوئد سفر کرده و عملکرد یک بازیکن دورگه شاغل در لیگ این کشور را از نزدیک ببیند. کادر فنی تیم ملی مدت هاست عملکرد این بازیکن را تحت نظر داشته و قرار است سرمربی تیم ملی با این بازیکن صحبتی نیز داشته باشد".

وی در همین خصوص افزود: " فعلا نمی خواهیم نام و پست این بازیکن را رسانه‌ای کنیم اما قطعا بدانید پست وی دروازه‌بان نیست".

از زمانی که کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مشغول به کار شده است زمینه حضور بازیکنانی چون اشکان دژاگه، امید نظری و رضا قوچان نژاد را فراهم کرد. وی همچنین از دانیال داوری برای حضور در تیم ملی ایران دعوت کرده اما هنوز این دروازه بان پیراهن تیم ملی کشورمان را برتن نکرده است./مهر