اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ویزای ویژه انگلستان به گردشگران ثروتمند


انگلستان تصمیم گرفته است به گردشگران و ثروتمنداتی که امکان سرمایه گذاری در این کشور را دارند ویزای وی آی پی بدهد

خبرآنلاین: انگلستان تصمیم گرفته است به گردشگران و ثروتمنداتی که امکان سرمایه گذاری در این کشور را دارند ویزای وی آی پی بدهد

از این پس ثروتمندان دنیا از هر کشوری برای ورود به انگلستان مشکل خاصی نخواهند داشت

ˈترزا می ˈ وزیر کشور بریتانیا قرار است بزودی در ارتباط با راه اندازی این سرویس خاص برای ثروتمندان و صاحبان قدرت و نفوذ در عرصه اقتصاد جهانی صحبت کند.

دستگاههای ذیربط با هدف رفع نگرانی های ایجاد شده برای صاحبان کسب و کار جهانی از سخت تر شدن قوانین مهاجرتی بریتانیا و زدودن موانع احتمالی برای ورود افراد ثروتمند و متمایز به خاک آن، مبادرت به ایجاد این سیستم جدید جهت صدور روادید کرده اند.

 حدود یکصد تن از ثروتمندان خارجی در مرحله نخست برای پیوستن به این سرویس ویزای اختصاصی که به گفته وزارت کشور بریتانیا عبور آنها را از سیستم مرزی این کشور ˈنرم و آرام ˈ خواهد ساخت، دعوت خواهند شد.

 اعضای این کلوپ دارای یک ˈمدیریت حساب ˈ در سیستم مهاجرتی و ویزای بریتانیا خواهند بود که براساس آن برنامه مسافرتی شان به این کشور تنظیم می شود.

انجام این سرویس جدید ویزا برای افراد یاد شده بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی خواهد بود.

 مقامات وزارت کشور بریتانیا درخصوص جزییات و کیفیت کسانی که می توانند از این امتیاز ویژه استفاده کنند چیزی نگفته اند اما تنها به این نکته اشاره کرده اند که شرط حضور این افراد دراین کلوپ، داشتن سهم قابل توجهی از قدرت اقتصادی است.


ویدیو مرتبط :
صدور بلیط خارجی با نرخ ویژه | ویزای چین و ویزای بانکوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عملیات ویژه پلیس کرمان برای آزاد کردن جوان ثروتمند/ درگیری مرگبار پلیس با گروگانگیران+ تصاویر




 اخبار حوادث - عملیات ویژه پلیس کرمان برای آزاد کردن جوان ثروتمند/ درگیری مرگبار پلیس با گروگانگیران+ تصاویر

پلیس کرمان در عملیات ویژه توانست یک گروگان را از چنگال گروگانگیران مسلح رها کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سه شب گذشته در سیرجان استان کرمان جوانی 25 ساله به نام همایون در ساعت 2 بامداد زمانی که داشت محل کارش را به سمت منزلش ترک می‌کرد، توسط 4 مرد مسلح به همراه خودریش ربوده شد و به حاشیه شهر منتقل گردید.
 
گروگانگیران با تهدید و ضرب و شتم از گروگان خود خواستند با تماس به خانواده‌اش مبلغ 15 میلیارد ریال را در ازای آزادی‌اش آماده کنند چراکه در غیر این صورت او را خواهند کشت و جسدش را در بیابان رها می‌کنند.

اخبار,اخبارحوادث,گروگانگیری


همایون از ترس و دلهره از مرگ با خانواده‌اش تماس گرفت و آنان را از این اتفاق باخبر کرد و ماموران انتظامی شهرستان سیرجان نیز که از همان ابتدا از ربوده شدن این جوان مطلع شده بودند، با تماس گروگانگیران توانستند با کار اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را ظرف 48 ساعت ردیابی کنند.
 

اخبار,اخبارحوادث,گروگانگیری


سپس ماموران یگان ویژه پلیس کرمان و ماموران انتظامی شهرستان سیرجان طی عملیاتی مشترک به مخفیگاه گروگانگیران حمله ور شده و پس درگیری مسلحانه سرانجام موفق شدند، فرد گروگان را از چنگال گروگانگیران آزاد کنند.

 

اخبار,اخبارحوادث,گروگانگیری

 
سرهنگ عبدالرضا ناظری جانشین فرمانده انتظامی استان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در این درگیری مسلحانه 2 نفر از گروگان گیران دستگیر ، یک نفر کشته و یک نفر هم مجروح شد که تحت نظر و درمان در کرمان است.
 
وی خاطر نشان کرد: در این عملیات 2 قبضه سلاح کمری و مقادیری فشنگ و 2 خودرو یکی مربوط به گروگان آزاد شده و دیگری متعلق به گروگان گیران نیز کشف و ضبط شد.
 

اخبار,اخبارحوادث,گروگانگیری

 

 اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران