اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ویار عجیب یک زن 28 ساله به خوردن شن و اسکاج +عکس



ویار عجیب یک زن 28 ساله به خوردن شن و اسکاج +عکس

 این زن انگلیسی 28 ساله که " کلی ماری" نام دارد ، هنگام بارداری دو فرزندش به شدت تمایل به خوردن اسفکاج و شن داشت. او میگوید هنگام بارداری روزانه 20 اسکاج مخصوص شستشو را میخورده است.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

علیرغم این عادت وحشتناک و چندش آور هر دو فرزند او بدون مشکل و سالم بدنیا آمده اند. او اضافه میکند هنگام بارداری مزه این ترکیب عجیب برایش بسیار خوشایند بوده است. وی در مصاحبه اش میگوید: آن زمان احساس میکردم اسفنج و شن دقیقا همان چیزی است که به آن احتیاج دارم.روزانه 20 اسفنج به همراه چند کاسه شن میخوردم و از آن بی نهایت لذت میبردم.


او از بیماری رنج میبرد که در آن زنان باردار میل به خوردن چیزهایی پیدا میکنند که اصولا خوراکی نیستند. این عادت عجیب در ماه پنجم اولین بارداری او به وجود آمد . آن زمان او یک پسر به دنیا آورد که اکنون 4 ساله است.

ویار عجیب زنان باردار,عجیب ترین ویار زنان باردار,زنان باردار

 
او میگوید : نمیدانم مردم با شنیدن این عادت عجیب چه احساسی پیدا میکنند اما من عادت داشتم روزانه چند ساندویچ اسکاج و شن بخورم. به قدری به این ترکیب عادت داشتم که بدون آن هیچ جایی نمیرفتم و اگر آن را نمیخوردم اشتهایی به غذا نداشتم و به شدت بی قرار میشدم. هنگام بارداری دوم نیز این عادت سراغم آمد و من با خوشحالی از خوردن دوباره اسکاج وشن لذت میبردم اگرچه همسرم بسیار نگران من و سلامتی فرزندم بود اما فرزند دوم نیز سالم به دنیا آمد . من صاحب یک دختر زیبا شدم که اکنون 9 ماهه است.

پرداد

 

 


ویدیو مرتبط :
خوردن سنگ توسط زن 45 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خارج کردن تومور 28 کیلویی از بدن یک زن 60 ساله +عکس



اخبار علمی,خبر علمی

خارج کردن تومور 28 کیلویی از بدن یک زن 60 ساله +عکس

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: پزشکان آلمانی موفق شدند یک تومور 28 کیلویی را از بدن یک زن 60 ساله خارج کنند.

این زن آلمانی احساس میکرد که روز به روز در حال چاق شدن است او بی خبر بود از اینکه اضافه وزن وی مربوط به توموری است که به سرعت در بدن وی در حال رشد است. حتی پزشکان متوجه بیماری او نشده و به اشتباه تشخیص اضافه وزن دادند و با رژیمها و قرص های لاغری سعی در بهبود او داشتند تا اینکه تومور به قدری رشد کرد که وی قادر به راه رفتن نبود و به پیشنهاد دخترش که بسیار نگران حال او بود برای اسکن به بیمارستان رفت و در آنجا از وجود این تومور بزرگ باخبر شد.

به گفته پزشکان عمل خارج کردن این تومور 7 ساعت طول کشید و ابعاد آن 60*50 سانتی متر بوده است . بعد از عمل جراحی این خانم حدود 40 کیلوگرم کاهش وزن داشته است که به گفته خودش بسیار باعث شادی اش شده است.

بنابر گزارشات این خانم 60 ساله به بهبودی کامل رسیده است و اکنون دوباره قادر به راه رفتن است . او میگوید باور نمیکنم پزشکان تا این اندازه دچار اشتباه باشند که یک تومور را با اضافه وزن من اشتباه بگیرند این اگرچه مضحک به نظر میرسد اما واقعا مسئله قابل تاملی است.

 

اخبار علمی,خبر علمی

 

 اخبار علمی,خبر علمی

 

اخبار علمی,خبر علمی

  تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان