اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وکیل خانواده دختر فوت شده مهابادی



اخبار,اخبار اجتماعی ,حادثه مهاباد

وکیل خانواده خسروانی، دختر فوت شده حادثه مهاباد گفت : انتشار فیلم های هتل در فضای مجازی کاری غیرقانونی و غیر اخلاقی است.

هژار عباسی در یک گفت و گوی خبری افزود: طبق گفته های مالک هتل، در شلوغی اعتراض های پس از حادثه، این فیلم ها از هتل به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: ما به عنوان شاکی دنبال کسانی هستیم که این فیلم ها را پخش کرده و با حیثیت آن مرحومه بازی کرده اند. خانواده خسروانی از این موضوع ناراحت و شاکی هستند.

وی اظهار کرد: در این خصوص شکایتی را در دادستانی مهاباد تنظیم کرده ایم ضمن اینکه از متهم این پرونده نیز شکایت داشته ایم.

وکیل خانواده خسروانی در خصوص حادثه گفت: پرونده از لحاظ حقوقی در مرحله تحقیقات مقدماتی در شعبه اول بازپرسی مهاباد است. من در جریان تمامی تحقیقات هستم و از این بابت مشکلی وجود ندارد اما چون پرونده در مرحله تحقیقات است برابر قانون مطالب و محتویات آن محرمانه است و صحبت کردن من درباره جزئیات آن غیرقانونی است.

عباسی ادامه داد: فقط می توانم بگویم من و خانواده آن مرحومه و همچنین دادگستری مهاباد با جدیت و حساسیت زیاد به دنبال گرفتن حقوق از دست رفته دختر فوت شده هستیم و از حق او گذشت نمی کنیم و می خواهیم همه ابهام ها برطرف شود.

وی افزود: متهم ، بازرس یک شرکت خصوصی بوده و ما کاری به هویت او نداریم، اما امنیتی و دولتی نیست.

وی اضافه کرد: پیش بینی من این است که تکمیل پرونده و تشکیل دادگاه حداقل یک ماه ممکن است طول بکشد.

وکیل خانواده خسروانی اظهار کرد: در همه دنیا تحقیقات پرونده های کیفری و جنایی سری است چون اگر بحث های خلاف عفت باشد هم برابر حقوق شخصی و حقوق قانونی مرحومه کسی حق افشای آنها را ندارد.

عباسی ادامه داد: از طرف دیگر برای اینکه دلایلی که می تواند به نفع موکل من استفاده شود، از بین نرود نمی توان جزئیات پرونده را اعلام کرد.

 

اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
صداوسیما انتشار خبر تجاوز به دختر مهابادی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر معتاد، از خانواده‌اش پول زور می‌گرفت



 

 

دختر معتاد، از خانواده‌اش پول زور می‌گرفت

 

دختر معتاد كه با حمله به اعضای خانواده‌اش، از آنها برای تامین هزینه اعتیادش پول می‌گرفت، با شكایت خانواده‌اشروانه زندان شد.


چند روز قبل زنی میانسال به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ تهران مراجعه و از دختر معتادش شكایت كرد.



شاكی به بازپرس موذن گفت: یك سال پیش دخترم در پی آشنایی با یك مرد قاچاقچی تصمیم به ازدواج با وی گرفت؛ اما من و اعضای خانواده‌ام راضی به این وصلت نبودیم.



پس از چند ماه، مرد قاچاقچی برای این كه اعضای خانواده را راضی به این ازدواج كند، دخترم را در منجلاب اعتیاد گرفتار كرد.



وی ادامه داد: دخترم هر روز بنای ناسازگاری می‌گذاشت و اثاثیه خانه را می‌شكست و با تهدید چاقو، از ما پول زور می‌گرفت و بعد از مشاجره با اعضای خانواده، شبانه خانه را ترك می‌كرد.



او هر روز مواد بیشتری مصرف می‌كرد و دچار توهم می‌شد. چند بار دخترم را به كمپ ترك اعتیاد بردیم اما هر بار شبانه از آن محل فرار می‌كرد.



زن شاكی در ادامه اظهاراتش گفت: دیگر از رفتار دخترم خسته شده بودم و حاضر به نگهداری او نبودم. او با تهدید چاقو، پول از ما می‌گرفت و اثاثیه خانه را سرقت می‌كرد و می‌فروخت. دخترم با تهدید به قتل همسایه‌ها و اقوام هم، از آنها پول می‌‌گرفت.



وی افزود: چند شب پیش دخترم پس از مشاجره با من، با چاقوی آشپزخانه به سویم حمله و تهدید كرد اگر پول و طلا در اختیارش قرار ندهم، مرا به قتل می‌رساند و خانه را به‌ آتش می‌كشد.



بناچار از ترس جانم مقداری پول و طلا در اختیارش قرار دادم. آن شب او خانه را ترك كرد و دیگر بازنگشت.


پس از این شكایت و تشكیل پرونده قضایی در این رابطه، ماموران برای یافتن دختر معتاد به جستجو پرداختند تا این كه متهم وقتی در یكی از بوستان‌های شهر پرسه می‌زد، شناسایی و دستگیر شد.



با انتقال این متهم به اداره پلیس، وی در بازجویی به تهدید اعضای خانواده‌اش اعتراف كرد.



● اعتراف دختر معتاد

متهم پرونده در اظهاراتش به پلیس گفت: وقتی خانواده‌ام با ازدواج من و پسر مورد علاقه‌ام مخالفت كردند، به اعتیاد روی آوردم.



از آن روز به بعد مواد مخدر (شیشه)‌ مصرف می‌كردم و برای تامین هزینه اعتیادم، خانواده را تهدید و از آنها پول زور می‌گرفتم..../ جام‌جم آنلاین