اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ونیز» ایتالیا غرق شد +عکس


شهر «ونیز» در ایتالیا درپی بارش زیاد باران و آب‌گرفتگی معابر، در حالت اضطرار است.

خبرگزاری ایسنا: شهر «ونیز» در ایتالیا درپی بارش زیاد باران و آب‌گرفتگی معابر، در حالت اضطرار است.



دولت ایتالیا به‌دلیل بارش باران در دو روز اخیر در شهر ونیز، وضعیت اضطراری اعلام کرد. بارش باران در مدت 15 ساعت در این شهر باعث شد که آب جاری در کانال‌ها و خیابان‌ها تا حدود یک‌ونیم متر افزایش یابد و مانع عبور شهروندان و تعداد زیادی از جهانگردان شود.



در پی این واقعه، دولت ایتالیا و شهرداری ونیز به حالت آماده‌باش درآمد و وضعیت اضطراری اعلام شد.



ونیز، جزیره‌ای در شمال ایتالیاست که در میان دریای آدریاتیک قرار دارد. این شهر تاریخی سال‌هاست که به آرامی در حال فرورفتن به زیر آب دریاست، به‌طوری که در سال 63 میلادی در حال غرق شدن بود، ولی نجات پیدا کرد. تاکنون طرح قابل اجرا و مناسبی برای جلوگیری از این معضل ارائه نشده است.


ویدیو مرتبط :
ونیز ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های زیبا از شهر ونیز ایتالیا


ونیز بصورت جزیره‌های کوچکی است و خشکی‌ها به وسیله کانال‌ها از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد.

شهر ونیز در شمال ایتالیا و در میان دریای آدریاتیک قرار گرفته‌است. ونیز بصورت جزیره‌های کوچکی است و خشکی‌ها به وسیله کانال‌ها از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد. شهر ونیز یکی از شهرهای توریست پذیر جهان است و سالانه میلیون‌ها توریست به این شهر سفر میکنند. از دیدنی‌های این شهر میتوان به میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی‌ از حواریون حضرت مسیح که به سن مارکو مشهور است اشاره نمود.