اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ونگر: می‌توانستیم برنده باشیم


سرمربی آرسنال معتقد است تیمش در مقابل منچستریونایتد در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس می‌توانست برنده میدان باشد.

خبرگزاری فارس: سرمربی آرسنال معتقد است تیمش در مقابل منچستریونایتد در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس می‌توانست برنده میدان باشد.

 آرسن ونگر پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل منچستریونایتد و ناکامی در رسیدن به صدر جدول اظهار داشت: فکر می‌کنم ما می‌توانستیم برنده باشیم اما این مسابقه‌ای بود که فرصت‌های کمی در آن داشتیم.

وی ادامه داد: تمرکز دفاعی ما بسیار زیاد بود زیرا شنبه گل‌های زیادی خوردیم و این باعث شد تمرکزمان بیشتر روی دفاع باشد. بازی می‌توانست یک بر صفر به سود ما تمام شود.

سرمربی آرسنال خاطرنشان کرد: دو یا سه موقعیت گلزنی در نیمه دوم داشتیم. خیلی مهم بود که امشب شکست نخوریم.


ویدیو مرتبط :
ما توانستیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر: دورتموند با شایستگی برنده شد


سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: دورتموند بهتر بود و با شایستگی برنده شد.

خبرگزاری فارس: شب گذشته آرسنالی‌ها در دیدار نخست خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در جدال خارج از خانه با بورسیادورتموند 2 بر صفر بازنده شدند.

آرسن ونگر بعد از این شکست اظهار داشت: فکر کنم در آن سطحی که لازم بود،‌ امشب بازی نکردیم. باید پذیرفت که دورتموندی‌ها بهتر بودند و با شایستگی برنده شدند.

وی ادامه داد: «تصور می‌کنم قبل از گل نخست حریف، می‌توانستیم به گل برسیم. ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که بی دقت عمل کردیم. تفاوت ما و آنها در این بود که از فرصت‌های خود بهره نگرفتیم و نتوانستیم از میزبان جلو بزنیم اما دورتموند توانست از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند.

در این بازی سیرو ایموبیله 45 و آئومبایانگ 48 گل‌های دورتموندی‌ها را به ثمر رساندند.