اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ونگر: بارسلونا شانس کمی در اروپا دارد


آرسن ونگر با تحلیل تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد رئال‌ و آتلتیکو مادرید بهترین تیم‌های اسپانیایی در اروپا خواهند بود و بارسلونا شانس کمتری نسبت به آنها دارد.

ایسنا: آرسن ونگر با تحلیل تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد رئال‌ و آتلتیکو مادرید بهترین تیم‌های اسپانیایی در اروپا خواهند بود و بارسلونا شانس کمتری نسبت به آنها دارد.

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پس از چند هفته بار دیگر آغاز می‌شود و هیجان یک‌بار دیگر به فوتبال اروپا باز خواهد گذشت.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال که تیمش باید فردا شب در این رقابت‌ها از بایرن‌مونیخ پذیرایی کند، درباره دیدار منچستر‌سیتی و بارسلونا گفت: اگر شما از من می‌پرسید که بارسا واقعاً مثل سابق بر اروپا تسلط دارد یا خیر جواب من خیر خواهد بود اما اگر از من بپرسید که آیا آنها هنوز هم می‌توانند قهرمان لیگ قهرمانان شوند خواهم گفت، بله. خیلی مشتاقم که این بازی را تماشا کنم؛ چرا که عاشق سبک بازی بارسلونا هستم. آنها هنوز هم تیمی هستند که گزینه‌های بی‌شماری در حملات دارند اما باید در خط دفاعی هم منسجم باشند.

ونگر با تمجید از رئال‌مادرید گفت: قرعه‌ تا حدودی با رئال‌مادرید مهربان بود. شالکه می‌تواند فوتبال فوق‌العاده‌ای را ارائه کند اما رئال‌ در قالب مدعی وارد میدان خواهد شد. آنچلوتی راهی برای به تعادل رساندن تیمش پیدا کرده است و آنها در طول 2 ماه گذشته بسیار قدرتمندتر شده‌اند. در ترکیب آنها چندین بازیکن شگفت‌انگیز وجود دارد که به خوبی کار و پیروزی‌های متوالی کسب می‌کنند. وقتی شما توپ را از دست بدهید و رونالدو یا بیل صاحب توپ شوند، وقت آن می‌رسد که تعداد نفراتتان در خط دفاعی را بشمارید، چرا که اگر پرتعداد نباشند، آنها به شما صدمه خواهند زد.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان درباره آتلتیکو مادرید گفت:‌ فکر می‌کنم آتلتیکو یک تیم بسیار قدرتمند است و از نظر نتیجه‌گیری نیز بسیار با ثبات بوده. آنها توانسته‌اند در لیگا و در کورس قهرمانی با رئال و بارسا رقابت کنند و در خط دفاعی هم بسیار مستحکم هستند. آتلتیکو همچنین دیگو کوستا را دارد؛ کسی که به شدت در ضدحملات خطرناک است. میلان کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
ونگر و اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر و رد شایعه انتقال سسک به بارسلونا



 

ونگر و رد شایعه انتقال سسک به بارسلونا

 

آرسن ونگر، مربی آرسنال نسبت به انتشار شایعاتی در مورد توافق سسک باباشگاه بارسلونا اعلام کرد که کاپیتان اسپانیایی تیمش فروشی نیست.

روز شنبه مطبوعات اسپانیایی در گزارشی اعلام کردند که سسک فابرگاس با سران باشگاه بارسلونا به توافق رسیده تا در پایان رقابتهای این فصل با قراردادی 5 ساله به رختکن تیم کاتالان منتقل شود.

در همین راستا آرسن ونگر که همیشه در صحبتهایی از غیرقابل فروش بودن سسک می گوید، در پایان دیدار تیمش در اف ای کاپ مقابل لیدزیونایتد که با تساوی 1-1 به پایان رسید، به پرس اسوشیشن گفت:« من آدم شوخ طبعی هستم ولی این شوخی را درک نمی کنم.نمی دام چطور است که افراد  چنین حرفهایی را بدون آنکه ما از آن اطلاع داشته باشیم، بر زبان بیاورند. ما با بازیکنمان قرارداد داریم و اگر قصد فروش بازیکنمان را داشته باشیم، اعلام می کنیم.ما کسی را نمی فروشیم.»