اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ولاسکو: بازیکنان ایران مثل فرزندانم هستند


سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران بازیکنان ایرانی تحت امرش را همچون فرزندان خود دانست.

تسنیم: سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران بازیکنان ایرانی تحت امرش را همچون فرزندان خود دانست.

آوردن عنوان «مربی سابق» پیش از نام خولیو ولاسکو با توجه به افتخاراتی که او به همراه تیم ملی والیبال ایران کسب کرده کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد اما به نظر می‌رسد گریزی از این مسئله نیست.

تلاش‌های رسمی و غیررسمی زیادی برای نگه داشتن ولاسکو در ایران انجام شد اما به نظر می‌رسد جایی که پای مصالح ملی کشوری مطرح است، این نوع رایزنی‌ها جواب نمی‌دهد.

یک سایت انگلیسی زبان در مطلب کوتاهی جمله جالبی از ولاسکو نقل کرده است: برای من خیلی سخت است که تیم ملی ایران و بازیکنان این تیم را ترک کنم. بازیکنانی که مثل فرزندان من هستند. هرگز ایران را فراموش نمی‌کنم.

ولاسکو به زودی راهی ایران می‌شود تا از دلایل فسخ قراردادش با فدراسیون والیبال ایران و نکاتی که تا به حال فرصت مطرح کردن آن پیش نیامده سخن بگوید.


ویدیو مرتبط :
صحبت های بازیکنان در مورد رفتن ولاسکو-اخبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ولاسکو: بازیکنان ایران اعتماد به نفس لازم را نداشتند / نادی: از تیم قدرتمندی شکست خوردیم



 

 

ولاسکو: بازیکنان ایران اعتماد به نفس لازم را نداشتند / نادی: از تیم قدرتمندی شکست خوردیم

 

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: «بازیکنان ایران در بازی مقابل آمریکا حریف را خیلی دست بالا گرفته بودند و اعتماد به نفس لازم را برای رسیدن به پیروزی نداشتند.»

به گزارش جام نیوز، خولیو ولاسکو در نشست خبری پس از بازی تیم های ایران و آمریکا در جام جهانی والیبال اظهار داشت: «آمریکا بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و این تیم در تمام جنبه های بازی از بازیکنان ما بهتر و با کیفیت تر ظاهر شد.»

وی ادامه داد: «بازیکنان آمریکا خیلی خوب سرویس زدند، دفاع کردند و دریافت های عقب زمین را انجام دادند و در تمام این موارد بهتر از تیم ما بودند.»

ولاسکو تاکید کرد: «در مجموع آمریکایی ها از تاکتیک های بسیار خوبی در این بازی استفاده کردند که همین تاکتیک ها باعث رسیدن آنها به پیروزی سه بر صفر شد.»

سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: «آمریکا از اشتباهات بازیکنان ایران به خوبی برای کسب امتیاز استفاده کرد و خطاهای ما در حمله هم به این تیم برای رسیدن به پیروزی کمک کرد.»

ولاسکو در باره کلایتون استنلی کاپیتان آمریکا که با کسب 25 امتیاز در این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد گفت: «او بازیکنی فوق العاده است که می تواند در این سن بالا هم چنین عملکرد خوبی داشته باشد.»

* نادی: از تیم قدرتمندی شکست خوردیم

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان درباره بازی مقابل آمریکا گفت: «در این دیدار با تیم بسیار قدرتمندی بازی کردیم و شکست ما به خاطر بهتر بودن آنها بود.»

علیرضا نادی در نشست خبری پس از بازی تیم های ایران و آمریکا اظهار داشت: «آمریکا تیم پر افتخاری در والیبال جهان است و مدال طلای المپیک پکن را نیز کسب کرده است.»

وی ادامه داد: «ما در این بازی با تمام توان تلاش کردیم تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم اما آمریکایی ها امروز بازی بسیار بهتری از تیم ما ارائه کردند.»

نادی در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوارم در بازی های بعدی بازهم بتوانیم عملکرد خوب بازی مقابل صربستان، لهستان و آرژانتین را تکرار کنیم و با پیروزی مقابل حریفان خود جایگاه خوبی در جدول رده بندی به دست بیاوریم.»

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در ششمین مسابقه خود در جام جهانی والیبال سال 2011 با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم آمریکا شکست خورد.